Wednesday, October 15, 2014

Felt needle book-Τσόχινο βιβλαράκι βελόνων

I'm sure you all know my crafts for felt creations. But I'm sure you don't know my flaw of losing my needles all the time. And as I have two kids with curious little hands every time I was losing a needle I messed up all the house until I found it first. I have spent hours and hours of looking for them and when it is dark, you know, they can't be found easily.

Τις κατασκευές μου με τις τσόχινες δημιουργίες μου σίγουρα τις ξέρετε όλοι. Τη μανία μου όμως να χάνω τις βελόνες μου σίγουρα δεν τη ξέρετε. Κι επειδή έχω και δύο μικρά με περίεργα χέρια κάθε φορά που έχανα μία έκανα το σπίτι άνω κάτω να την βρω πρώτη. Έχω περάσει ώρες και ώρες να ψάχνω κι αν είναι και βράδυ, ξέρετε, δεν φαίνονται με τίποτα.


Don't ask me how I was losing them, I'm still wondering the same thing. And as I was losing years from my life every time I was losing one until I found it, I made a felt needle book to have them all together finally.

Μη με ρωτήσετε πως τις έχανα, ακόμα αναρωτιέμαι κι εγώ. Επειδή όμως κάθε φορά που έχανα μία έχανα και χρόνια από την ζωή μου μέχρι να την ξαναβρώ, έφτιαξα το τσόχινο βιβλιαράκι βελόνων για να τις έχω όλες μαζί επιτέλους.


Fuchsia with grey and hearts (as I am a romantic type) with pink "pages" on the inside.

Φούξια με γκρι και καρδούλες (γιατί είμαι και ρομαντικός τύπος) με ροζ "φύλλα" στο εσωτερικό του.


post signature

11 comments:

  1. Πολύ γλυκό και πρακτικό! Τώρα πλέον δεν θα ψάχνεις βελόνες στα σκοτάδια!!

    ReplyDelete
  2. Τα φτιαχνεις υπέροχα όλα τα τσοχινα πραγματακια!
    Καλο απόγευμα :)
    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. Αχ αυτές οι βελόνες, μια να χαθεί γίνετε πανικός. Εσύ πάντως τις τακτοποίησες με τον πιο όμορφο τρόπο.

    ReplyDelete
  4. Και πανέμορφο και πρακτικό Μαρία!
    Πάντως αυτό με τις βελόνες είναι περίεργο θέμα που όλοι φαίνεται να το παθαίνουμε!
    Καλό βράδυ :*

    ReplyDelete
  5. Μέχρι κ σακοράφα έχω χάσει!!!! Άστα...και τρεμω μη και τις πιασει η μικρή! Οποτε τέλειο το βελόνι βιβλιαράκι! Πολύ εξυπνη ιδέα Μαρακι!

    ReplyDelete
  6. Τέλειο το τσόχινο βιβλιαράκι πέρα από το πόσο πρακτικό είναι !!! Καλή συνέχεια!!

    ReplyDelete
  7. Τέλειο! Πολύ γλυκό και πρωτότυπο!

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφο το τσόχινο βιβλιαράκι σου και πολύ πρακτικό!!!
    Καλό βράδυ
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  9. Τέλειο!!! Πάρα πολύ ωραίο σχέδιο και χρησιμοποίησες εκπληκτικά χρώματα!!
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  10. Έξυπνη ιδέα και πολύ όμορφο σα δωράκι για φίλες που ράβουν συχνά.Φιλάκια!

    ReplyDelete
  11. Αυτό είναι για μένα που πάντα χάνω βελόνες και καρφίτσες, τις κρύβω κι από εμένα. Τα χρώματα δε τόσο χαρούμενα :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips