Tuesday, November 6, 2018

November bullet journal-Το ημερολόγιο του Νοεμβρίου

When it comes to my journal I like to try new things so every month can be totally different. I have to admit this month's layout was a little bit challenging than usual as it was the first time I used this technique in my drawings. I loved it really and it was somewhat difficult but it totally worth it.
 
Όταν έρχεται η ώρα ν'ασχοληθώ με το ημερολόγιο μου μ'αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα έτσι ώστε κάθε μήνας να είναι τελείως διαφορετικός. Οφείλω να ομολογήσω ότι ο σχεδιασμός αυτού του μήνα ήταν πιο τολμηρός από το σύνηθες αφού ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα αυτή την τεχνική στη ζωγραφική μου. Το λάτρεψα πραγματικά και ήταν κάπως δύσκολο αλλά σίγουρα το άξιζε.
 
 
November always seemed to me like the Norway of the year. Emily Dickinson
 
Ο Νοέμβριος πάντα μου έμοιαζε σαν την Νορβηγία του χρόνου. Έμιλι Ντίκινσον (σε ελεύθερη μετάφραση).
 
 

While I like fancy things I think that I lean more to the minimal style. Less is more as they say.

Ενώ μου αρέσουν τα φανταχτερά πράγματα νομίζω πως κλίνω περισσότερο προς το μίνιμαλ στιλ.


 
 
 


 
post signature

3 comments:

  1. Πολύ όμορφο! Είσαι εκπληκτική στο σχέδιο!
    Μπράβο σου, καλό μήνα να έχουμε! :)

    ReplyDelete
  2. Τα λάτρεψα τα βουνά σου για το Νοέμβριο. Και μίνιμαλ και φανταχτερά, ότι φτιάχνεις μου αρέσει!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips