Monday, March 6, 2017

Felt pinwheels-Τσόχινοι ανεμόμυλοι

These days I have a lot in my mind, thankfully good things and I totally forgot to show you the school favors of my youngest right after Christmas. As they are so little I wanted to make something full of colors to give them joy apart from the treat. The pinwheels gave me the solution. And the fact that they are from felt make them more durable especially for this age.
Αυτές τις μέρες έχω πολλά στο μυαλό μου, ευτυχώς καλά πράγματα και ξέχασα εντελώς να σας δείξω τα σχολικά δωράκια του μικρού μου αμέσως μετά τα Χριστούγεννα. Αφού είναι τόσο μικρά ήθελα να κάνω κάτι γεμάτο με χρώματα να τους δώσω χαρά εκτός από το κέρασμα. Οι ανεμόμυλοι μου έδωσαν την λύση. Και το γεγονός ότι είναι φτιαγμένοι από τσόχα τους κάνει περισσότερο ανθεκτικούς ειδικά γι'αυτή την ηλικία.


The felt pinwheels are made in the colors of pink, green, fuschia, blue, light blue, purple, red and yellow. They are attached to a paper straw.


Οι τσόχινοι ανεμόμυλοι είναι φτιαγμένοι με τα χρώματα του ροζ, πράσινου, φούξια, μπλε, γαλάζιου, μοβ, κόκκινου και κίτρινου. Είναι κολλημένοι πάνω σ'ένα χάρτινο καλαμάκι.


Of course the pinwheels were offered along with a chocolate cookie with candy cane chunks for a treat.

Φυσικά οι ανεμόμυλοι προσφέρθηκαν μαζί μ'ένα σοκολατένιο μπισκότο με κομμάτια από γλυφιτζούρι για κέρασμα.


post signature

10 comments:

  1. Τι όμορφοι! Φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών...
    Καλή σου εβδομάδα! :)

    ReplyDelete
  2. Πραγματικά πολύ όμορφοι με φανταστικά χαρούμενα χρώματα.Είναι ότι καλύτερο για παιδικά δωρακια Μαρακι μου.

    ReplyDelete
  3. Ξετρελαίνομαι για ανεμόμυλους! Τους βρίσκω τόσο διασκεδαστικούς και μάλιστα έχω έναν στο μπαλκόνι μου! Οι δικοί σου φυσικά είναι τέλειοι!

    ReplyDelete
  4. Έχω φτιάξει χάρτινους, αλλά η τσόχα δεν είχε περάσει από το μυαλό μου. Στα υπόψη για τα γενέθλια των αγοριών που έρχονται!

    ReplyDelete
  5. latreyv toyw anemomyloyw kai oi dikoi soy einai apisteytoi!!!

    ReplyDelete
  6. Μόλις μου έδωσες τη λύση για τα δωράκια των συμμαθητων του στα επικειμενα γενέθλια. Πως τα έχεις κολλήσει? Με σιλικόνη ή μηπως τα εραψες?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με σιλικόνη για πιο γρήγορα. Δεν έπαθαν τίποτα στα χέρια των παιδιών, δεν ξεκόλλησαν

      Delete
  7. Είναι τέλειοι και φανταστική η ιδέα!! Μου άρεσε που έκανες διάφορα χρώματα

    ReplyDelete
  8. Υπέροχη ιδέα και εξαιρετική εμφάνιση! Λατρεύω τις δημιουργίες σου με την τσόχα!

    ReplyDelete
  9. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips