Friday, January 16, 2015

It's Friday I'm in Love

Despite weather I always have the desire to curl up in a warm and cozy place along with an interesting book to spend my time pleasantly. I would give anything to be in one of these reading nooks to read my favorite book.

Ανεξαρτήτως καιρού πάντα έχω την επιθυμία να χωθώ σ'ένα ζεστό και χουχουλιάρικο μέρος παρέα μ'ένα ενδιαφέρον βιβλίο και να περάσω ευχάριστα τον χρόνο μου. Και τι δε θα έδινα να ήμουν σ'ένα από αυτά τα ησυχαστήρια και να διαβάζω το αγαπημένο μου βιβλίο.


















Tumblr










post signature

13 comments:

  1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι γωνιές διαβάσματος... Ψάχνω οπωσδήποτε ένα χώρο στο σπίτι να το κάνω (ακόμα δεν τον έχω βρεί) Φιλιά!!

    ReplyDelete
  2. τι ομορφες βιβλιοθηκες σπιτιων!
    καλο σκ Μαρακι μου!

    ReplyDelete
  3. Οι 4 πρώτες ιδέες είναι ονειρεμένες!Εντελώς προσωπικές γωνιές!! Φιλιά

    ReplyDelete
  4. Εξαιρετικά όλα Μαρία μου!
    Το τρίτο στη σειρά αν είχε και κουρτίνα θα ήταν η εικόνα που είχα από μικρή :έτσι θα έφτιαχνα τη γωνιά μου.
    φυσικά δεν την έκανα και τώρα διαβάζω ακόμα και στην τουαλέτα ☺
    Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  5. Πανέμορφες!!!

    προσωπικά, βέβαια, αν κάποιο βιβλίο με "παρασύρει", ξεχνιέμαι όπου και αν βρίσκομαι και ταξιδεύω στον κόσμο του...

    την αγάπη μου
    Αλεξία

    ReplyDelete
  6. πωπω ειδικά το πρώτο είναι απίθανο!!! αν και γω παίζει να χάζευα και από το παράθυρο!!!! :) φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. Η μια γωνιά πιο όμορφη από την άλλη.

    ReplyDelete
  8. Εγω θα ήθελα να χωθω σε όλες, αλλα σιγουρα στην όγδοη φωτογραφία με τον φανταστικό κορμό!!!!!!!! Βιβλιοφαγοι ενωμενοι ποτέ νικημένοι!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ReplyDelete
  9. Λάτρεψα το 3ο από το τέλος! Και βιβλιοθήκη και reading nook και απίστευτο παράθυρο με εξίσου απίστευτη θέα!!

    ReplyDelete
  10. το πρωτο παραθυρο παρακαλω και με περισσοτερα βιβλια και ενα καφεδακι!

    ReplyDelete
  11. Το 7ο θα πάρω. Το καφεδάκι μου κι εγώ θα το ήθελα κάπου στο κάδρο.

    ReplyDelete
  12. Θέλω θέλω θέλω!!! Λόγω περιορισμενου χώρου δεν μπορώ να το κάνω οπότε προσπαθώ την κρεβατοκαμαρα μας να την προσαρμοσω αναλόγως!

    ReplyDelete
  13. Θέλω θέλω θέλω!!! Λόγω περιορισμενου χώρου δεν μπορώ να το κάνω οπότε προσπαθώ την κρεβατοκαμαρα μας να την προσαρμοσω αναλόγως!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips