Thursday, January 15, 2015

Christmas cards-Χριστουγεννιάτικες καρτούλες

Except from the gifts I also got some christmas cards full of wishes. Aspasia  hosted a christmas card swap and I participated with so much fun! It was something like Secret Santa as we only knew who we were sending our card but didn't know from who we were going to accept.

My secret sender was Olga from Vanilla for bliss who sent me this adorable card with lots of stars-confetti to spread their magic in the air. Everything in the card deserves a bravo.

Εκτός από τα δωράκια μου πήρα και κάποιες χριστουγεννιάτικες καρτούλες γεμάτες ευχές. Η Ασπασία διοργάνωσε φέτος ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων καρτών και με μεγάλη μου χαρά συμμετείχα και το χάρηκα πολύ! Ήταν κάτι αντίστοιχο με το Secret Santa δηλαδή γνωρίζαμε μόνο αυτόν που στέλναμε την κάρτα αλλά όχι από ποιον θα παραλαμβάναμε.

Ο δικός μου μυστικός αποστολέας ήταν η Όλγα από το Vanilla for bliss η οποία μου έστειλε αυτή την αξιολάτρευτη κάρτα με πολλά αστεράκια-κονφετί να σκορπίζουν την μαγεία τους στον αέρα. Και το δέσιμο και η κάρτα αξίζουν συγχαρητήρια.






Another card I accepted and didn't expect it at all surprising me pleasantly was the one from Smaragdenia aka Roula. She was my partner in Marilena's Secret Santa and to thank me for the gift I sent her she made a card for me with these two cute wool ice skates.

Άλλη μία κάρτα που παρέλαβα και δεν το περίμενα καθόλου εκπλήσοντας με ευχάριστα ήταν αυτή από την Σμαραγδένια ή αλλιώς Ρούλα. Η Ρούλα ήταν το ταίρι μου στο Secret Santa της Μαριλένας και για να μ'ευχαριστήσει για το δωράκι που της έστειλα μου έφτιαξε μια καρτούλα με δυο πλεκτά αξιολάτρευτα πατίνια πάγου.



Last but not least for one more year I partipated to the christmas exchange card of Happy Mail and one of the many cards I accepted was Maria's which was sent along with a unique and so adorable gift that stole my heart.

Τέλος για ακόμη μία φορά συμμετείχα στην χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή καρτών του Happy Mail και μία από τις κάρτες που παρέλαβα ήταν αυτή της Μαρίας η οποία συνοδευόταν από αυτό το ευφάνταστο και τόσο πρωτότυπο δωράκι που μου έκλεψε την καρδιά.



post signature

6 comments:

  1. Πολύ όμορφα όλα, να τα χαρείς!
    Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία! Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις κάποια περισσότερο γιατί όλες είναι τόσο όμορφες! Όμως τα παγοπέδιλα με τον συνδετήρα έμεινα να τα χαζεύω... να τα χαρείς Μαρία μου τα δωράκια σου και μπράβο στις κοπέλες για την κατασκευή... φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Ωραία έκπληξη σήμερα και για μένα που βλέπω την κάρτα μου στα χέρια του παραλήπτη της!
    Σε ευχαριστώ Μαρία για τα καλά σου λόγια!
    Καλή Χρονιά, κάθε μέρα!

    Όλγα

    ReplyDelete
  4. so nice post ! :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Τέλειες οι κάρτες Μαρία μου! Εντυπωσιάστηκα πολύ και με το δωράκι Things to do!
    Συγχαρητήρια στη δημιουργό για την έμπνευση!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips