Monday, January 26, 2015

Easy apple pie-Πανεύκολη μηλόπιτα

While I was trying to make real one part of organization and set a plan, I craved something sweet. But had to be easy and fast because as I said I have to finish the organization plan. It came to my mind a delicious apple pie with seasonal fruits, with cinnamon inside to tickle the mouth and drool.

Κι ενώ προσπαθούσα να υλοποιήσω ένα κομμάτι της οργάνωσης και να θέσω ένα πλάνο, μου ήρθε η όρεξη για κάτι γλυκό. Αλλά γρήγορο γιατί είπαμε έχω να τελειώσω το πλάνο της οργάνωσης. Μου ήρθε στο μυαλό μια ωραία μηλόπιτα με φρούτα που είναι και της εποχής τους τώρα, με κανελίτσα στην γέμιση να γαργαλάει τον ουρανίσκο και να τρέχουν τα σάλια.


I have apples, I have sugar, I think I have some butter, I definitely have cinnamon, hmm I have to do something for the crust. I don't have the time to make one now, I need something quick cause I'm on a hurry. I found a package of pastry, I'm sure it can help me with my dessert.

Μήλα έχω, ζ'αχαρη έχω, λίγο βούτυρο έχω, κανέλα έχω, χμμμ κάτι πρέπει να κάνω για την ζύμη όμως. Που καιρός να φτιάχνω ζύμη τώρα, πρέπει να είναι γρήγορο γιατί δεν προλαβαίνω. Βρήκα μια έτοιμη ζύμη σφολιάτας, σίγουρα μπορεί να με βοηθήσει στο γλυκό μου.


You will need:
  • 4-5 big apples, chunked
  • 1 package pastry
  • 50 gr butter, cold and cut in chunks
  • 1 t cinnamon
  • 1 cup sugar
  • pinch of salt
  • 2 T flour
  • 2 T honey (optional)
In a bowl combine the sugar, salt, cinnamon, flour and apples.
In  a round pan apply the 1 part of pastry and pour the apple mixture.
Scatter the butter above the apples.
If you want you can pour some honey on the mixture.
Apply the 2nd part of pastry and seal the edges while you stick a fork all over the pastry.
Bake in a preheated oven at 180C for 40'-50' or until goden brown.
Let it cool a little bit before cutting and serving.


Θα χρειαστείτε:

  • 4-5 μήλα μεγάλα, κομμένα σε κυβάκια
  • 1 ζύμη σφολιάτα
  • 50 γραμ. βούτυρο, κρύο, κομμένο σε κυβάκια
  • 1 κ.γ. κανέλα
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • λίγο αλάτι
  • 2 κ.σ. αλεύρι
  • 2 κ.σ. μέλι (προαιρετικό)
Σ'ένα μπολ συνδυάστε την ζάχαρη, κανέλα, αλάτι, αλεύρι και τα μήλα.
Σ'ένα στρογγυλό ταψί απλώστε το ένα μέρος της σφολιάτας και απλώστε πάνω του το μίγμα με τα μήλα.
Σκορπίστε τα κομμάτια βούτυρου ανάμεσα στο μίγμα μήλων.
Αν θέλετε μπορείτε να περιχύσετε με λίγο μέλι το μίγμα.
Απλώστε και το δεύτερο μέρος της σφολιάτας και κλείστε καλά τις άκρες ενώ τρυπάτε όλη την επιφάνεια της σφολιάτας μ'ένα πηρούνι.
Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για 40'-50' ή μέχρι να ροδίσει.
Αφήστε να κρυώσει λίγο πριν κόψετε και σερβίρετε.


You can print the recipe here Easy apple pie

Μπορείτε να εκτυπώσετε την συνταγή εδώ Πανεύκολη μηλόπιτα


post signature

21 comments:

  1. Λαχταριστή που φαίνεται.. την σκέφτομαι και εγώ πολύ τελευταία...Τη σημειώνω τη συνταγή σου! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Λατρεύω την μηλόπιτα και η τελευταία σου φωτογραφία κάνει το στομάχι μου να γουργουρίζει ακόμα παραπάνω!!!
    Με γεια και την νέα εμφάνιση. Είναι σούπερ.
    Φιλιά :*

    ReplyDelete
  3. και εν αφλυτζανι καφε απο διπλα και εισαι κομπλε!!! υπεροχη!!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραία και ευκολη όντως!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλια :)

    ReplyDelete
  5. ΜΜΜΜΜ!!! Μηλόπιττα μου αρέσει και με σφολιάτα!!! Τέτοια ώρα που να την βρω;
    Φιλιά

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει η μηλόπιτα και το γεγονός ότι είναι εύκολη τη κάνει ακόμα ποιο προκλητική!

    ReplyDelete
  7. τελεια συνταγη! θα την κανω!
    ευχαριστω!

    ReplyDelete
  8. Κι εγώ την λιγουρευομαι τη μηλόπιτα τον τελευταιο καιρό... Πάνω στην ώρα ήρθε η ανάρτηση σου!
    Πέρνα και από εδώ να παρεις το βραβειάκι σου! http://mamadesekrisi.blogspot.gr/2015/01/blog-post_27.html

    ReplyDelete
  9. Είναι απο τις πιό γαργαλιστικές γεύσεις στον ουρανίσκο και αυτό οφείλεται στο ωραίο γευστικό δέσιμο της κανέλας με το ψημένο μήλο και της αφράτη ζύμης...τρέχουν τα σάλια μου Μαράκι μου φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  10. εσυ και κατι γλυκο? αποκλειεται!!!!! χαχαχαχα

    φαινεται τελεια και μια και ειναι λατρεμενο γλυκο θα δοκιμαστει ασαπ!

    φιλακια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα αχαχαχαχα
      Φιλιααααα

      Delete
  11. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια!

    ReplyDelete
  12. Είναι όντως πανεύκολη!!!! Θα θελα κι εγώ ένα κομματάκι τώρα!!!

    ReplyDelete
  13. Φαίνεται υπέροχη! Μπορώ να της βάλω λίγο παγωτάκι ε?? Εύκολη και λαχταριστή. Καλησπέρα!

    ReplyDelete
  14. Λοιπον εγω κανω μηλοπιτα αλλα με ζυμη απο Κεικ εστι ειναι το κεικ μηλατο! χχιχι Παντως αυτο με την σφολιατα πρεπει να σερβιρεται πιο πολυ ως γλυκο το απογευμα παρα ως πρωινο......οταν εχω εσενα

    ReplyDelete
  15. το απλό είναι πολλές φορές και το πιο νόστιμο!

    μπαίνει στην συλλογή μου, για δοκιμή

    ευχαριστούμε Μαρία!
    από το πάρτυ της Μάρθας έρχομαι

    καλό βράδυ
    Αλεξία

    ReplyDelete
  16. ΜΜΜ! Την είδα και μου άνοιξε η όρεξη για γλυκό! Μάλλον θα την κάνω μεσά στο ΣΚ!!!

    ReplyDelete
  17. Αν και δεν είμαι μεγάλη fun της μηλόπιτας η εκδοχή σου μου αρέσει! Προτιμώ που δεν έχει μέσα σταφίδες, ξηρούς καρπούς κλπ! Λέω να τη δοκιμάσω! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    ReplyDelete
  18. Πανεύκολη με όλη τη σημασία της λέξεως! Και λαχταριστή όσο δεν πάει... Τέλεια ιδέα!

    ReplyDelete
  19. To agapimeno moy apple pie!! Kai panta nostimotato!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips