Tuesday, January 27, 2015

My blog planner 2015-Το ημερολόγιο του μπλογκ μου για το 2015

At the start of this year I decided my 2015 resolutions and amongst them was to organize some aspects of my life. One of those aspects is my blog and I would definitely not leave it unorganized. Generally I am an organized person and when something is out of program I usually lose myself. When there is organization there is less pressure and anxiety so there are fewer possibilities to make something wrong. I don't like pressure at all and I don't function well, it exhausts me mentally.

Αρχές της χρονιάς αποφάσισα κι έθεσα κάποιους στόχους για το 2015 κι ανάμεσα σε αυτούς ήταν να οργανωθώ σε διάφορους τομείς της ζωής μου. Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και το blog μου και δε θα μπορούσα να το αφήσω με τίποτα ανοργάνωτο. Γενικά θεωρούμαι οργανωτικό άτομο κι όταν κάτι είναι εκτός προγράμματος συνήθως πελαγώνω. Όταν υπάρχει οργάνωση υπάρχει και λιγότερη πίεση κι άγχος άρα και λιγότερες πιθανότητες να κάνω κάτι λάθος. Δε μ'αρέσει καθόλου η πίεση και δεν λειτουργώ τόσο καλά, με εξουθενώνει ψυχικά.


The ideas are many, the time is little and if you don't make the best use of it we all know that you just make a hole in the water. Surfing on my favorite Pinterest I found some very nice and practical organization ideas for my blog.

Οι ιδέες πολλές, ο χρόνος όμως λίγος και περιορισμένος κι αν δεν τον αξιοποιήσεις καλά όλοι ξέρουμε ότι απλά κάνεις μια τρύπα στο νερό. Κάνοντας μια βόλτα στο αγαπημένο μου Pinterest βρήκα κάποιες πολύ ωραίες και πρακτικές ιδέες οργάνωσης για το blog.


With a calendar and everyday list with the tasks you have to do, the unattractive work of organization is made a little bit more easier. Even though the hard part is to actually find the time to fullfil all the ideas you have written.

Με ημερολόγιο και καθημερινή λίστα με τις δουλειές που πρέπει να κάνεις και να μη ξεχάσεις η άχαρη δουλειά της οργάνωσης γίνεται λιγάκι πιο εύκολη. Αν και το δυσκολότερο κομμάτι είναι να βρεις τελικά τον χρόνο να υλοποιήσεις τις ιδέες που έχεις καταγράψει.


Many of the planners I found on internet didn't satisfy me 100% so I decided to make my own according to my needs since I needed a little bit of everything.

Πολλά από τα αρχεία που βρήκα διαδικτυακά δε με κάλυπταν 100% κι έτσι αποφάσισα να κάνω το δικό μου σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες αφού ήθελα λίγο απ'όλα.


The planner is consisted of 2 parts, the first which is the calendar and the second which are supplementary files like recording the ideas or the statistics of the blog.

Το οργανόγραμμα αποτελείται από 2 μέρη, το πρώτο που είναι το ημερολόγιο και το δεύτερο που είναι βοηθητικά αρχεία όπως καταγραφή ιδεών και στατιστικά του blog.


You can print the planner in english here Blog Planner 2015

Μπορείτε να εκτυπώσετε το ημερολόγιο στα ελληνικά εδώ Ημερολόγιο μπλογκ 2015


Linked to: I heart organizing

post signature

26 comments:

  1. οοοο ωραια ιδεα! κατι σαν οργανογραμμα! καλημερα φιλη!

    ReplyDelete
  2. Κοιτάς και σημειώνεις τα στατιστικά?? πολύ οργανωμένη σε βρίσκω! αν τα κοιταω μια φορα στις τοσες ζήτημα είναι! πολύ ωραία ιδέα πάντως αν μπορείς να την τηρήσεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα κοιτάζω που και που δεν έχω κάτσει ποτέ να το κάνω οργανωμένα. Απλά το έβαλα μέσα μήπως το χρειαστεί κάποιος άλλος. Μέσα έχει και affiliate programs που εγώ πχ δεν έχω.

      Delete
  3. Εξαιρετικό, αλλά νομίζω δεν θα πάρουμε χαχαχαχ... Το πλάνο μας άντε να φτάνει μέχρι την επόμενη εβδομάδα. Τα post μας ξεκινούν μέσα από συμβάντα τη καθημερινότητας και δεν γίνεται να οργανωθούν σε τακτική βάση. Μόνο στο Blogmas Countdown καταφέραμε να οργανωθούμε γιατί αλλιώς δεν θα έβγαινε με τίποτα. Ήταν βουνό για εμάς αλλά σίγουρα τα καταφέραμε! Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νίκη μου το μόνο που προγραμματίζω πχ για τον επόμενο μήνα είναι αν υπάρχει κάποιο σημαντικό γεγονός που θέλω να κάνω ανάρτηση. Αλλιώς κι εγώ ανά βδομάδα πάω όπως εσείς.

      Delete
  4. Μαράκι μου, όσες φορές προσπάθησα να φτιάξω κι εγώ ένα, έδωσε όλη μου την ενέργεια στο να το φτιάξω και μετά μου περνούσε! ΄΄Ετσι προτιμώ τον πατροπαράδοτο χειρόγραφο τρόπο και δεν νιώθω και εγκλωβισμένη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ με το χειρόγραφο ήμουν αλλά είπα φέτος να δοκιμάσω ένα διαφορετικό τρόπο. Θα σου πω στο τέλος πως νιώθω!

      Delete
  5. Για να είμαι ειλικρινής εγώ δεν χρησιμοποιώ ημερολόγιο με αγχώνει, εν αντιθέσει με τον καλό μου που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια και ξέρει ανα πάσα στιγμή τι δουλειές έχει να κάνει .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα οργανωμένος ο καλός σου! Μπράβο του!

      Delete
  6. Καταρχήν πάρα πολύ ωραία η αλλαγή του μπλογκ!!!
    Τώρα με την οργάνωση...μμμ δε το έχω. Ζηλεύω όμως όσους καταφέρνουν να γράφουν και να το ακολουθούν. Το δικό σου το κατέβασα και μου έδωσες μια ιδέα για κάποια θέματα που θέλω να σημειώσω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελέανα μου!
      Αν θα το καταφέρω να το τηρήσω θα δείξει στο τέλος!!!

      Delete
  7. Τι ωραίο που το έφτιαξες!

    τόσα χρόνια δεν το είχα με οργάνωση..
    πλέον ξεκίνησα τις λίστες και, ενώ καταβάλω προσπάθεια να τις ενημερώνω, μου δίνουν μια αίσθηση ηρεμίας.

    Εννοείται πως άρχισα την εκτύπωση
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Αλεξία

    ReplyDelete
  8. Κι εγώ με την σειρά μου θα πω συγχαρητήρια για την καινούργια εμφάνιση του blog σου Μαρία μου. Δείχνει τόσο φρέσκο, τόσο μοντέρνο. Όσο για το ημερολόγιο, η αλήθεια είναι πως χρησιμοποιώ αρκετά σημειωματάρια και ημερολόγια κατά την διάρκεια του χρόνου οπότε θα μου φανεί άκρως απαραίτητο, το κατεβάζω άμεσα. Ευχαριστούμε πολύ .... μια γλυκιά καλημέρα :)

    ReplyDelete
  9. Είναι πολύ όμορφο και το έφτιαξες έτσι ώστε να είναι πολύ λειτουργικό! Ευχαριστούμε για το εκτυπώσιμο! Προσωπικά..τα χάνω τα ημερολόγια και τα σημειωματάρια! Καλημέρα!

    ReplyDelete
  10. Πολύ χρήσιμο Μαρία!!!Σε ευχαριστούμε πολύ για το εκτυπώσιμο!!

    ReplyDelete
  11. Είναι ενα αξεσουάρ'έτσι το όνομαζω εγώ απαραίτητο στην καθημερινότητα μας.Έκανες μια πολύ σωστή προσαρμογή στα δικα σου μέτρα Μαρακι μου.Το βρισκω πολυ εξυπηρετικό.Μια όμορφη καλημέρα!

    ReplyDelete
  12. Πωπω..εγώ τελικά πρέπει να είμαι τέρας ανοργανωσιάς!!!! Πολύ ωραίο το planner Μαράκι! Ευχαριστούμε πολύ! (άντε να δω αν θα οργανωθώ!)

    ReplyDelete
  13. Τέλειο! Κι εγώ μια απ' τα ίδια, με τα ημερολόγια και τα σημειωματάρια είμαι για να μη ξεχνάω :)
    Ένα μυαλό το έχουμε! Φιλί κορίτσι *

    ReplyDelete
  14. Ω τι ωραία ιδέα! Πολύ Χρήσιμο Μαρία! Το εκτυπώνω ευθύς αμέσως! Σ ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  15. Καλώς σε βρίσκω!Πολύ καλή και χρήσιμη η ιδέα σου και ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας. Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  16. Πολλή καλή η ιδέα να φτιάξεις το δικό σου ημερολόγιο. Έχεις δίκιο. Αν τα αφήνεις όλα στην τύχη πελαγώνεις. Το χω πάθει αρκετές φορές!!!!

    ReplyDelete
  17. Ωχ! πράγματα που συνέχεια αναβάλλω ή που ξεχνάω κι αναβάλλονται μόνα τους,μου φαίνεται ήρθε η ώρα να τα οργανώσω.Εξυπηρετικότατο και χρησιμότατο! Φιλιά!

    ReplyDelete
  18. Μαρία μου είμαι οργανωτικό freak όπως γνωρίζεις οπότε τρελαίνομαι για κάτι τέτοια!
    Να σου πω την αλήθεια χρησιμοποιώ πλέον excel αλλά είδα κάποιες κατηγορίες (όπως τα link parties) που θα πρέπει να προσθέσω άμεσα! Thanks!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips