Friday, September 26, 2014

It's Friday I'm in Love

It seems that not only my son has an obsession with Peppa the Pig but also the most of toddlers I know. It has made quite a huge impact with its simplified dialogues. At least is a little bit educative and fortunately without violence as many others.

Απ'ότι φαίνεται την εμμονή με την Πέπα δεν την έχει μόνο ο γιος μου αλλά τα περισσότερα νήπια που γνωρίζω. Θραύση κάνει το ροζ γουρουνάκι με τους απλοϊκούς διαλόγους. Τουλάχιστον είναι λιγάκι εκπαιδευτικό κι ευτυχώς χωρίς βία, όπως κάποια άλλα.




 via Pinterest



 via CakesDecor



 via Facebook



 via HWTM



 via Facebook



 via CakesDecor



 via CakesDecor


post signature

9 comments:

  1. Και ο γιος μου, λάτρης της Πέπα του Τζωρτζ :)) Έργα τέχνης οι τούρτες! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  2. Μαρία με έχεις τρελάνει με τις τούρτες σου! Η μια καλύτερη απο την άλλη! Την πρώτη διαλέγω με τον γουρουνάκο που κάνει πικνίκ και έχει και τσαγέρα με φλυτζανάκια (θα πεθάνω!!!). Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  3. να ομολογησω οτι καιεγω που ειμαι κοτζαμ γαιδουρα βλεπω πεπα ή θα μου ερθει καμια τουρτα στο κεφαλι;;;; εβαζα την ανηψια να βλεπει και κολλησα και εγω!! υπεορχες οι τουρτες!!

    ReplyDelete
  4. μόνο της δικιάς μου δεν της αρέσει;;; της την βάζω με το ζόρι γιατί μου αρέσει εμένα και φωνάζει! :p εμένα έχει φάει κόλλημα με το ακατα μάκατα!

    ReplyDelete
  5. Όλα τα μικρά νομιζω!!!! Και εγώ είμαι in love με τις αναρτήσεις σου αυτές Μαρακι!

    Καλό ΣΚ κουκλα

    ReplyDelete
  6. Σουπερ!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    Φιλια!

    ReplyDelete
  7. Εγώ είμαι ερωτευμένη με τις τούρτες γενικότερα. Τόσο όμορφες που λυπάσαι να τις φας!

    ReplyDelete
  8. και γω βάζω στο ανιψάκι μου να βλέπει Πέπα και έχει κολλήσιε άσχημα!!! την έχει λατρέψει!! (2,5 ετών), είναι ωραίο πάντως και το σημαντικότερο εκπαιδευτικό!!!... οι τουρτίτσες είναι πανέμορφες!!!! καλή Κυριακή!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips