Thursday, April 3, 2014

Easter wreath-Πασχαλιάτικο στεφάνι

The time is coming for Easter and I still haven't decorate the house. Have you decorated? Or you don't care so much? I like to decorate the house in every occasion, it is not only Christmas the joy of the house. Even though I haven't managed to place the easter details, it will happen within the next few days. I prepared a wreath due to the upcoming event in pastel colors that matches not only Easter but spring in general. 

Πλησιάζει ο καιρός για το Πάσχα κι ακόμα δεν έχω στολίσει το σπίτι με τα πασχαλινά. Εσείς στολίσατε? Ή δεν ασχολείστε και πολύ? Μου αρέσει να στολίζω το σπίτι σε κάθε γιορτή, δεν είναι μόνο τα Χριστούγεννα η χαρά του σπιτιού. Αν και δεν έχω προλάβει ακόμα να βάλω τα γιορτινά μου, θα γίνει κι αυτό τις επόμενες ημέρες. Ετοίμασα ένα στεφανάκι ένεκα των ημερών σε παστέλ χρώματα που ταιριάζει όχι μόνο για το Πάσχα αλλά για την άνοιξη γενικώς.

A wooden wreath with felt details, butterfly and flowers in pink and baby blue.

Ένα ξύλινο στεφάνι με τσόχινες λεπτομέρειες, πεταλούδα και λουλουδάκια σε ροζ και σιελ παστέλ.








Linking to: Ef Zin Creations

post signature

19 comments:

  1. Τι ωραίο στεφανάκι!!!!!

    ReplyDelete
  2. πανεμορφο το στεφανάκι σου!

    ReplyDelete
  3. Τι όμορφο!
    Μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Καταπληκτικό το στεφάνι !!! Ταιριάζουν πολύ τα χρώματα πάνω στο ξύλο !!!!
    Κι εγώ στολίζω το σπίτι μου σε διάφορες εποχές γιατί είναι κάτι που σου αλλάζει την ψυχολογία !!!
    Καλό σου ξημέρωμα !!!!

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφο το στεφάνι σου Μαρία. Εγώ ούτε που έχω σκεφτεί ακόμα Πασχαλινή διακόσμηση. Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο

    ReplyDelete
  6. Γλυκά χρώματα διάλεξες για τα λουλουδάκια και του πάνε πολύ! Κι εγώ σαν την Δήμητρα δεν έχω κάνει τίποτα με πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι ... Την καλημέρα μου :)

    ReplyDelete
  7. Δεν έχω στολίσει ακόμα. Πολύ γρήγορα ήρθε το Πάσχα, έλεος!
    Σου θυμίζω, όποτε έχεις χρόνο, να μας χαρίσεις τις σχολικές αναμνήσεις σου!
    Πολλά φιλιά και μην ξεχνάς........It's Friday I'm in Love......αχαχαχα! Μάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοείται δεν το ξέχασα αγάπη!!!

      Delete
  8. Πολύ όμορφο το πασχαλινό στεφάνι που έφτιαξες, Μαρία!!! Λιτό και απέριττο, με τέλειες αποχρώσεις και σχέδια !!! Ειδικά η πεταλούδα... τέλεια !!! Την καλημέρα μου και καλό ΣΚ !!!

    ReplyDelete
  9. Μαρία γεια στα χέρια σου!!Πολύ όμορφο!!
    Εγώ γενικώς δε στολίζω μιας και το σπίτι είναι μικρό,φοιτητικό και τις μέρες των γιορτών φεύγω,οπότε ποιος να δει τη διακόσμηση;
    Το στεφανάκι σου άκρως ανοιξιάτικο!!! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  10. Γλυκά τα χρωματάκια του και πολύ ανοιξιάτικα.Ωραιότατο !

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφο το στεφάνι
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  12. Έεεετσι ροζ και θαλασσι!!! :)) Όμορφο και πολύ ανοιξιάτικο!! Εγώ ψιλό στόλισα... αν και η πρώτη φορά φέτος που στολίζω Πάσχα. Να έχεις μία όμορφη Κυριακή!!

    ReplyDelete
  13. Είναι πάρα πολύ όμορφο!
    Τα χρώματα του είναι απίθανα!!!!!

    ReplyDelete
  14. Δένει πολύ όμορφα το ξύλο με τα στολίδια που του έβαλες Μαρία! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  15. απλο, λιτο, πανεμορφο!!!

    ReplyDelete
  16. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα σχόλια σας!!! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!!!

    ReplyDelete
  17. Πανέμορφο το στεφάνι σου και η επιλογή των χρωμάτων του δίνουν ένα ιδιαίτερο στυλ. Καλημέρα

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips