Sunday, February 10, 2013

The wedding invitation-Το προσκλητήριο που μου'πεσε από τα χέρια...

The wedding invitation was designed by myself and I gave the pattern to a printer where they printed them for me. I wanted it to be simple but elegant and I believe I succeeded. It was a simple text in turquoise letters where I invited our lovely friends and family to join us on our wedding day.

The envelope of the invitation was totally white without something outstanding. But I wanted it to be more beachy. And to show the people I was inviting that these are the colors of my wedding theme. So I decided to decorate the envelopes according to my theme. The result was more than satisfying and the guests' comments were really entthousiastic. Some of them didn't even want to open the envelope to not mess it up.

Ναι ναι κάθε φορά που μου δίνουν ένα προσκλητήριο συνειρμικά μου έρχεται το γνωστό άσμα στο μυαλό μου! Φυσικά εύχομαι σε όλους το καλύτερο κι όχι αυτό που περιγράφει το τραγούδι αλλά το ρεφρέν του είναι χαρακτηριστικό. Έτσι κι όταν έφτιαχνα το δικό μου προσκλητήριο για να μοιράσω στους καλεσμένους μου τραγουδούσα το τραγούδι αυτό. Το ξέρω τελείως άκυρο αλλά τι να κάνω?

Το προσκλητήριο μας το σχεδίασα μόνη μου και έδωσα το σχέδιο σε τυπογραφείο όπου απλά μου το τύπωσαν. Ήθελα ένα πολύ απλό και λιτό προσκλητήριο και το πέτυχα. Ήταν ένα απλό κειμενάκι στα χρώματα του τυρκουάζ όπου καλούσα τους αγαπημένους μας φίλους και συγγενείς να παρεβρεθούν στην ένωσή μας.

Ο φάκελος της πρόσκλησης ήταν τελείως λευκός χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα. Μα ήθελα να είναι θαλασσινό! Και να δείξω στον κόσμο ότι τα χρώματα του γάμου μου θα είναι αυτά! Κι αποφάσισα να στολίσω τον φάκελο σύμφωνα με το θέμα. Το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από ικανοποιητικό και τα σχόλια των καλεσμένων ενθουσιώδη! Κάποιοι δεν ήθελαν καν να τον ανοίξουν τον φάκελο για να μη το χαλάσουν!!!


Here is a close up showing the details. Tied with turquoise and lilac ribbon and decorated with a starfish.

Εδώ σε κοντινό φαίνονται οι λεπτομέρειες. Δεμένο με τυρκουάζ και λιλά κορδέλα κι ο αστερίας σε πρώτο πλάνο.


And here after I finished decorating all the invitations and getting ready to write on the names of the guests one by one.

Κι εδώ αφού είχα τελειώσει όλα τα προσκλητήρια κι ετοιμαζόμουν να γράψω τα ονόματα των καλεσμένων ένα ένα.

post signature

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips