Monday, March 5, 2018

Tutorial:Ribbon bookmark-Σελιδοδείκτης από κορδέλα

My love for bullet journaling is probably known by now. Besides drawing and making my journal prettier I am quite addictive to accessories relates to it. Like pens, I have so many of them and still think I have nothing. Or washi tapes, even though I don't use them quite often in my layouts. My love for crafting and journaling have come up to the idea of a bookmark.

Actually this can be used as a bookmark or as a holder to keep your notebook closed. Very easy to do with stuff that we already have at home.

Η αγάπη μου για το bullet journaling είναι μάλλον γνωστή πλέον. Εκτός από το να ζωγραφίζω και να κάνω το ημερολόγιό μου ομορφότερο είμαι λίγο εθισμένη στα αξεσουάρ που σχετίζονται με αυτό. Όπως οι μαρκαδόροι, έχω τόσους πολλούς κι ακόμα νομίζω ότι δεν έχω τίποτα. Ή οι διακοσμητικές αυτοκόλλητες ταινίες, παρ' όλο που δεν τις χρησιμοποιώ τόσο συχνά στα σχέδια μου. Η αγάπη μου για τις χειροτεχνίες και το ημερολόγιό μου μου έδωσαν την ιδέα του σελιδοδείκτη.

Στην πραγματικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν σελιδοδείκτης ή σαν ένα εργαλείο για να κρατάει το τετράδιό μου κλειστό. Πολύ εύκολο να γίνει με υλικά που έχουμε ήδη στο σπίτι.
For our project we will need:
  • Ribbon
  • Hair tie
  • Button
  • Thread and needle
  • Scissors

Για την χειροτεχνία μας θα χρειαστούμε:
  • Κορδέλα
  • Λαστιχάκι μαλλιών
  • Κουμπί
  • Κλωστή και βελόνα
  • Ψαλίδι

First we measure the ribbon to our notebook. It needs to be exactly the size of your notebook so it will fit. Cut it where the ribbon meets.

Πρώτα μετράμε την κορδέλα στο τετράδιό μας. Πρέπει να είναι ακριβώς στο μέγεθος του τετραδίου για να ταιριάζει απόλυτα. Κόψτε εκεί που η κορδέλα συναντάει τις δύο άκρες.
On the one end insert the ribbon into the hair tie and make a stitch with your needle and thread to secure it.

Στη μία άκρη περάστε την κορδέλα μέσα από το λαστιχάκι μαλλιών και ράψτε το με την κλωστή για να το στερεώσετε.
On the other end attach the button and secure it with thread.

Στην άλλη μεριά βάλτε το κουμπί και στερεώστε ράβοντας το με κλωστή.
Your bookmark is ready. Simply pass the tie around the button and it will stay tight.
Ο σελιδοδείκτης σας είναι έτοιμος. Απλά περάστε το λαστιχάκι γύρω από το κουμπί και θα μείναι σταθερό.


post signature

8 comments:

  1. πανεμορφος ειναι!!!
    καλημερα

    ReplyDelete
  2. λατρευω τους τσαχπίνικους σελιδοδείκτες...και με κουμπια φυσικα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα ήμουν σίγουρη ότι θα σ'άρεσε! Μουάτς!

      Delete
  3. υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο φοβεροοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Και όμορφο και πρακτικό! Πολύ όμορφη ιδέα Μαράκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips