Saturday, March 31, 2018

April's bullet journal-Το ημερολόγιο του Απρίλη

Whenever I see the spring in Japan I'm always thinking this is a place so magical like a fairy tale. Those cherry blossoms with the light pink colors, the wind scattering the fragile petals making a colorful carpet. My only wish is to visit this magic place once in my lifetime and lay on that carpet, wouldn't it be wonderful? So you guessed by now what was my inspiration for April. Cherry blossoms and red petals all over my journal.
Όποτε βλέπω την άνοιξη στην Ιαπωνία σκέφτομαι πάντα ότι είναι ένα μέρος τόσο μαγικό σαν παραμύθι. Εκείνες οι κερασιές με το απαλό ροζ χρώμα, τον άνεμο να σκορπίζει τα εύθραυστα πέταλα δημιουργώντας ένα χρωματιστό χαλί. Μόνη μου επιθυμία είναι να επισκεφθώ αυτό το μαγικό μέρος μια φορά στην ζωή μου και να ξαπλώσω σ'αυτό το χαλί, δεν θα ήταν υπέροχο? Άρα μαντέψατε μέχρι τώρα ποια ήταν η έμπνευσή μου για τον Απρίλιο. Κερασιές και κόκκινα πέταλα σε όλο το ημερολόγιό μου.
This month I didn't choose a poem but a quote.
Αυτόν τον μήνα δεν διάλεξα ένα ποίημα αλλά μια φράση.

 I'm always using my favorite pens for making the layouts in my journal.

Πάντα χρησιμοποιώ τα αγαπημένα μου μαρκαδοράκια για να δημιουργήσω τα σχέδια στο ημερολόγιό μου.

Of course my weekly meals and grocery list for better planning and budgeting.
Φυσικά τα εβδομαδιαία γεύματα μου και λίστα για ψώνια για καλύτερο προγραμματισμό και προϋπολογισμό. 
And never forget my memories page to write everything because planning is everything but living your life even the little things makes us happy.

Και ποτέ δεν ξεχνώ την σελίδα αναμνήσεων για να καταγράφω τα πάντα γιατί καλός ο προγραμματισμός αλλά το να ζεις την ζωή ακόμα και τα πιο μικρά πράγματα μας κάνει ευτυχισμένους.


post signature

5 comments:

  1. ποσο μ αρεσει!!! μακαρι να μπορουσα να ζωγραφισω κ εγω ετσι !

    ReplyDelete
  2. Καλό σου μήνα! Πολύ όμορφη κι εμπνευστική η πρότασή σου! Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  3. Πολύ μου αρέσει το θέμα του Απριλίου! Πάρε με μαζί σου αν καταφέρεις να κάνεις το ταξίδι!

    ReplyDelete
  4. Το εχεις απογειωσει το θεμα ημερολογιο! καθε μήνα περιμένω με αγωνία τι υπεροχο θα δημιουργήσεις! Καλο μήνα φιλεναδα, με χαμόγελα!

    ReplyDelete
  5. Ετοίμασα κι εγώ εφέτος ημερολόγιο, αλλά εκτός από κάποια ραντεβού σε γιατρούς για τη μαμά μου, δεν έγραψα τίποτε άλλο.
    Μου έδωσες έμπνευση με τα ωραία σου λουλούδια .
    Α και στην Ιαπωνία θα έρθω κι εγώ 😊😊😊😊😊
    Καλή Ανάσταση και του χρόνου με υγεία .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips