Saturday, April 1, 2017

April's bullet journal-Το ημερολόγιο του Απριλίου

My bullet journal has become more than a necessity to me. Despite the fact that it keeps me organized and not forgetting things it makes my day when I open it. I pay attention to every single page of it and I try to make it beautiful and joyful. When I open it the sense is something peculiar. I don't feel overwhelmed with all the tasks that I have to do and that is pretty important for me as I tend to procrastinate many things.

Το ημερολόγιό μου έχει γίνει κάτι παραπάνω από απαραίτητο αξεσουάρ για μένα. Παρά το γεγονός ότι με κρατάει οργανωμένη και δεν ξεχνώ πράγματα, μου φτιάχνει την μέρα όταν το ανοίγω. Δίνω σημασία σε κάθε σελίδα ξεχωριστά και προσπαθώ να το κάνω όμορφο και χαρούμενο. Όταν το ανοίγω η αίσθηση είναι κάπως περίεργη. Δεν νιώθω πνιγμένη απ' όλα αυτά που έχω να κάνω μέσα στη μέρα κι αυτό είναι αρκετά σημαντικό για μένα μιας και τείνω να τα αναβάλλω συνέχεια.


My monthly spread is quite simple. Some colorful eggs to remind the upcoming Easter.

Το μηνιαίο μου πρόγραμμα είναι αρκετά απλό. Μερικά χρωματιστά αυγά για να υπνεθυμίζουν το Πάσχα που έρχεται.


I started using poems in my bullet journal as a way to fill in blank pages but now I can't even imagine making a new month layout without using a poem too.

Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ ποιήματα στο ημερολόγιό μου σαν ένα μέσο για να γεμίζω κάποιες άδειες σελίδες αλλά τώρα δε μπορώ να φανταστώ να σχεδιάζω ένα καινούριο μήνα χωρίς να περιλαμβάνω ένα ποίημα.


As spring has already made its appearance I made a spring bucket list with activities for the whole family. You can also find it  and print ithere Spring bucket list

Μιας και η άνοιξη έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της έκανα μια ανοιξιάτικη λίστα με δραστηριότητες για όλη την οικογένεια. Μπορείτε να την βρείτε και να την εκτυπώσετε εδώ Ανοιξιάτικη λίστα δραστηριοτήτων



You can find more for my bullet journal on my Instagram account.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερα για το ημερολόγιό μου στο Instagram προφίλ μου.


post signature

6 comments:

  1. Πολυ ωραίο, με φανταχτερα χρωματα!
    Καλό μηνα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ReplyDelete
  2. Καλό μήνα Μαίρη μου! Τρέχω να δω ιδέες για ανοιξιάτικες δραστηριότητες και να κλέψω φυσικά!

    ReplyDelete
  3. Καλό μήνα κορίτσια! :*

    ReplyDelete
  4. Ε, λοιπόν παλαιότερα δεν μπορούσα να γράφω με τίποτα άλλο παρά μόνο με μολύβι/στυλό σε χαρτί και καθόλου σε υπολογιστή, και τώρα έχω πάθει το ακριβώς αντίστροφο, και δεν σου κρύβω ότι ανησυχώ.. Πολύ όμορφο το ημερολόγιο ομορφιά μου! Πολλά φιλιά και καλό πασχαλιάτικο μήνα ✿

    ReplyDelete
  5. Σαν λευκωμα ενα πραγμα! απλα υπεροχο...και ζηλευω τα σχεδια σου!

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει που είσαι οργανωμένη...εγώ ενώ είμαι έτσι ακριβώς στη δουλειά, στο σπίτι δεν το δοκιμάζω καν.. πολύ καλές οι σκέψεις σου να γεμίσεις τις κενές σελίδες, το κάνουν πιο διασκεδαστικό!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips