Monday, February 9, 2015

Velvet potato soup with leek-Βελουτέ σούπα πατάτας με πράσο

Now that the snow visited us wouldn't you like to be in front of a fireplace, covered with a blanket, drinking something hot and reading a book? Unfortunately the reality (at least mine) is way far from my dream and  the only thing I can settle for is a cup of hot tea to start the day beautifully and a hot bowl of velvet potato soup with leek for lunch that is suitable for the cold days.

Τώρα που μας επισκέφτηκε ο χιονιάς δε θα θέλατε να ήσασταν μπροστά σ'ένα τζάκι, σκεπασμένοι με μία κουβερτούλα, πίνοντας κάτι ζεστό και διαβάζοντας ένα βιβλίο? Δυστυχώς η πραγματικότητα (η δική μου τουλάχιστον) απέχει πολύ από την φαντασίωσή μου και στο μόνο που θα αρκεστώ είναι ένα ζεστό τσάι για ν'αρχίσει όμορφα η μέρα και μία ζεστή βελουτέ σούπα πατάτας με πράσο για γεύμα που είναι ιδανικό για τις κρύες μέρες.


You will need:
  • 3 potatoes, cut in chunks
  • 600 gr leeks, cut in chunks
  • 1,5 l vegetable broth
  • 150 ml heavy cream
  • 1 T butter
  • olive oil
  • salt
  • cream cheese
  • red pepper
In a pan saute the leeks with the butter until soften for about 5'. Add the potatoes and the broth and some salt and let it boil until the potatoes soften for about 15'. With a hand blender melt the content of the pan well and add the heavy cream mixing well until you have a velvet soup. Serve the soup in the bowls and add a tablespoon cream cheese and red pepper.


Θα χρειαστείτε:
  • 3 πατάτες, ψιλοκομμένες
  • 600 γρ πράσα ψιλοκομμένα
  • 1,5 λίτρο ζωμό λαχανικών
  • 150 ml κρέμα γάλακτος
  • 1 κ.σ. βούτυρο
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • τυρί κρέμα
  • κόκκινο πιπέρι
Σε μία κατσαρόλα σοτάρετε τα πράσα στο βούτυρο μέχρι να μαλακώσουν για 5' περίπου.
Προσθέτετε τις πατάτες και τον ζωμό και λίγο αλάτι και βράζετε μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες περίπου 15'.
Με μία ράβδο λιώνετε καλά το περιέχομενο της κατσαρόλας και προσθέτετε την κρέμα γάλακτος ανακατεύοντας καλά μέχρι να γίνει μια βελουτέ σούπα.
Μοιράζετε στα πιάτα και γαρνίρετε με 1 κουταλιά τυρί κρέμα και κόκκινο πιπέρι.


You can print the recipe here Velvet potato soup with leek

Μπορείτε να εκτυπώσετε την συνταγή εδώ Βελουτέ σούπα πατάτας με πράσο



post signature

12 comments:

  1. καλημερα!!!! αυτη η σουπιτσα ειναι οτι πρεπει τωρα με το κρυο!!!

    ReplyDelete
  2. Η καλύτερη επιλογή για σήμερα με το κρύο που είναι τσουχτερό! Αγαπάμε τις σουπίτσες και εγώ προσωπικά και το πράσο. Μαρία μου να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα και αν θέλεις πέρασε από το blog μου να παραλάβεις ένα βραβείο! Πολλά φιλιά!
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2015/02/liebster-awards.html

    ReplyDelete
  3. ναι θελω!!! μπορω να το εχω/?? και το τζακι και τη ζεστασια κ τη σουπα σου!!!!

    ReplyDelete
  4. Ευχαρίστως μια ωραια πρασσοπατατόσουπα θα την ετρωγα για βραδυνο .. αν την είχα ετοιμη εδώ και τωρα αλλα θα την έχω στα υποψιν μου.. για τα επόμενα βραδια ειναι εκολη και γευτική σιγουρα...!!
    Μαρία να έχεις μια ομορφη εβδομαδα...φιλακιααααααα!!!!

    ReplyDelete
  5. Μαράκι δεν εμφανίζεται καμιά φώτο και έχω σκάσει από το κακό μου!!Θέλω να δω τη σουπίτσα σου!!!

    ReplyDelete
  6. Αγαπάμε σουπίτσες! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ReplyDelete
  7. Κάτι γίνεται με τις φωτογραφίες και δεν μου τις εμφανίζει!
    Η σούπα σου είναι ό,τι πρέπει για την σημερινή μέρα Μαράκι! Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  8. Τρελαινομαι για βελουτε σουπες!

    beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. Και εμενα μου αρεσουν οι βελουτέ σουπες. Αν και δεν τρελένομαι για το πράσο, πρέπει να ειναι πολύ διακριτική η μυρωδια του σε αυτη τη σούπα, σωστα;;
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ :)

    ReplyDelete
  10. νόστιμη η βελουτέ πατάτας με πράσο, ωραίο και το γαρνίρισμα που έκανες! Να είχα τώρα μια μερίδα....

    ReplyDelete
  11. Νόστιμη φαίνεται Μαίρη μου! Και έψαχνα μια λαχταριστή σούπα να δοκιμάσω! Thankss!

    ReplyDelete
  12. Γλυκές γεύσεις κι από τα 2 υλικά (πατάτα-πράσο) και το τυράκι δένει πολύ ωραία μαζί τους.Γεια στα χέρια σου!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips