Friday, November 7, 2014

It's Friday I'm in Love

Do you remember Mario? The weird little human with the mustache and the red hat that was jumping to catch coins and to avoid the sarcophagus mushrooms. Did you play Super Mario when you were younger?

Τον θυμάστε τον Μάριο? Αυτό το περίεργο ανθρωπάκι με το μουστάκι και το κόκκινο καπέλο που πηδούσε για να πιάσει κέρματα και ν'αποφύγει σαρκοφάγα μανιτάρια. Εσείς παίζατε Σούπερ Μάριο όταν ήσασταν μικροί?



via Facebook






 via Deviantart






 via Flickr



 via Flickr




via Flickr

post signature

7 comments:

  1. Απίστευτες!!!!
    Κι όχι, δεν έχω παίξει ποτέ το συγκεκριμένο παιχνίδι :)

    ReplyDelete
  2. Αν έπαιζα ,λέει!!! τα game-boy των παιδιών μου όλο εγώ τα είχα στα χέρια μου παρά τα παιδιά μου.Όποιος έφτιαξε αυτές τις τούρτες είναι καλλιτέχνης!

    ReplyDelete
  3. Δεν έπαιζα!!!!! Αλλά οι επιλογές σου για άλλη μια φορά, εκπληκτικές!

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφες οι τούρτες με το super Mario. Τα παιδιά μου ξετρελαίνονταν με αυτό το παιχνίδι!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  5. Έχω τρέξει πίστες και πίστες και έχω γκρεμοτσακιστεί ούκ ολίγες φορές εξαιτίας του κυρίου αυτού! Υπέροχες οι τούρτες Μαράκι! Αριστουργήματα! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  6. Τέλεια τούρτα! Την θέλωωωω.....!!!! Είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι τότε με το nitento και δεν θα πάρει κανένα τη θέση του..έλιωνα μπροστά στην οθόνη, το έβλεπα μέχρι και στον ύπνο μου! Τώρα πια τα παιχνίδια έχουν γίνει πολύ άσχημα για τα γούστα μου..
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips