Monday, April 14, 2014

Νόστιμα ντολμαδάκια!

Καλή εβδομάδα! Μπήκαμε στην τελική ευθεία για το Πάσχα. Νηστεύετε δεν νηστεύετε εγώ σας έχω κάτι πεντανόστιμο. Ντολμαδάκια γιαλαντζί! Τα λατρεύω κι είναι ιδανικά για οποιαδήποτε περίσταση. Στο μπουφέ, στο οικογενειακό τραπέζι, την ώρα που μαγειρεύεις και σου έρχεται λιποθυμία από την πείνα, το απόγευμα που έχεις μια λιγούρα αλλά δεν ξέρεις τι να φας και φυσικά δε θέλεις να φας ακόμα βραδινό! Εννοείται προτιμούμε τα σπιτικά ντολμαδάκια κι όχι τα έτοιμα!

Ντολμαδάκια γιαλαντζί

Θα χρειαστείτε:
  • 1/4 κ. αμπελόφυλλα
  • 3 λεμόνια
  • Άνιθο
  • Μαϊντανό
  • 1/2 κ. ρύζι καρολίνα
  • 1/2 κ. κιμά (αν νηστεύετε τον παραλείπετε)
  • 1 φρέσκο μεσαίο κρεμμύδι
  • 3 μικρά ξερά κρεμμύδια
Εκτέλεση:
  • Ζεματάμε τα αμπελόφυλλα για 2-3 λεπτά
  • Σε μία μέτρια κατσαρόλα και μέτρια προς δυνατή φωτιά βάζουμε λίγο λάδι και τσιγαρίζουμε ελάχιστα τα κρεμμύδια. Προσθέτουμε τον κιμά και τον τσιγαρίζουμε μέχρι ν'αρχίσει να "κολλάει".
  • Αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε τον άνιθο, τον μαϊντανό και τον χυμό των 2 λεμονιών κι ανακατεύουμε.
  • Κλείνουμε την φωτιά, προσθέτουμε το ρύζι κι ανακατεύουμε καλά.
  • Τυλίγουμε τα ντολμαδάκια (είναι λίγο χρονοβόρο αυτό).
  • Στη χύτρα βάζουμε μία στρώση αμπελόφυλλα κάτω για να μη "πιάσουν" και βάζουμε τα ντολμαδάκια προσεκτικά και στριμωγμένα κι από πάνω ένα πιάτο να τα καλύπτει.
  • Ρίχνουμε τόσο νερό όσο χρειάζεται για να καλυφθεί το πιάτο που έχουμε βάλει και προσθέτουμε τον χυμό 1 λεμονιού.
  • Βράζουμε στην χύτρα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά για 20-25 λεπτά.
Τα συγκεκριμένα μπορούν να γίνουν και νηστίσιμα αρκεί να βγάλετε τον κιμά!
Καλή απόλαυση!

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε και τις υπόλοιπες νηστίσιμες συνταγές εδώ!

post signature

16 comments:

  1. Α, μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά...κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο δυο!! Φιλιά καμάρι μου!

    ReplyDelete
  2. Τα ντολμαδάκια τα λατρεύω!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ReplyDelete
  3. Τρελαίνομαι για αυτές τις μπουκιές!!!!!!Καλό Πάσχα! Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Μαρακι..Στην Κυπρο τα λεμε κουπέπια και τα λατρευω. ΔΕς εδώ :) http://kypriakes-syntages.blogspot.com/2010/12/blog-post_06.html

    ReplyDelete
  5. Τρελαίνομαι για ντολμαδάκια .
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  6. Τα αγαπημένα μου!!!!! (χωρίς κιμά)
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

    ReplyDelete
  7. Καλή εβδομάδα Μαράκι και ευχαριστούμε για την όμορφη συνταγή!
    Τα ντολμαδάκια γιαλαντζί δεν λείπουν ποτέ τέτοιες ημέρες απ το τραπέζι μας.. Πολίτες και Σμυρναίοι, βλέπεις...
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Ντολαμαδακια γιαλαντζί αγαπημένα. Πάντα τα εφτιαχνε η μαμά μου και τα φτιάχνω κι εγώ που και που. ίνονται ιδανικά για ελαφρύ βραδινό γεύμα συνοδευμένα με γιαούρτι. Φιλιά και καλές γιορτές.

    ReplyDelete
  9. Λατρεμένο φαγητό με ιδιαίτερη και ελαφριά γεύση...όπως και η Νίκη κι εγώ τα τρώω πάντα με γιαούρτι και συνήθως παγωμένα από το ψυγείο!

    ReplyDelete
  10. ντολμαδακια????? τα τρωμα τη Μεγαλη Πεμπτη και η ητερα μου βαζει κ λιγο καροτο μεσα. Τελεια συνταγη Μαρακι!

    ReplyDelete
  11. τα λατρευω κι οσο πιο πολύ το λεμόνι τόσο το καλύτερο (για μενα)!!

    ReplyDelete
  12. Λατρεύω τα ντολμαδάκια, εχθές έφτιαξα μια κατσαρόλα.

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραία είναι!!!!!!!!!!!

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ReplyDelete
  14. Τελικά δεν είμαι η μόνη που τρελαίνεται για ντολμαδάκια!!! Χαίρομαι που "συμπάσχετε" μαζί μου!!!! Φιλάκια σε όλες!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips