Monday, March 17, 2014

Baby I'm back/Η επιστροφή του ασώτου

After two weeks with several health matters the time has come to play with my blog that I missed it so much but for obvious reasons I couldn't write a single word. Damn viruses and damn weather. Fortunately we are all much more better and ready to start our daily routine.

Μετά από δύο εβδομάδες με περιπέτειες υγείας ήρθε ο καιρός ν'ασχοληθώ λίγο με το blog μου που τόσο μου έλειψε αλλά για ευνόητους λόγους δεν μπορούσα ούτε καν να γράψω μία φράση. Άτιμες ιώσεις κι ακόμα πιο άτιμος καιρός που μας παιδεύει έτσι. Ευτυχώς πλέον είμαστε όλοι πολύ καλύτερα κι έτοιμοι να επανέλθουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα.

First post after so long and the best to start is a present I got from my beloved friend Zina and even though I haven't met her in person I deeply respect. About one month ago Zina gave birth her little prince and I would like to congratulate in public the best for her son and to be always happy with her kiddos and her family.

Πρώτη ανάρτηση μετά από τόσο καιρό και δε θα μπορούσα να ξεκινήσω καλύτερα από ένα δωράκι που έλαβα από την αγαπητή μου φίλη Ζήνα, που αν και δεν την έχω γνωρίσει ποτέ από κοντά, την εκτιμώ βαθύτατα. Η Ζήνα πριν περίπου 1 μήνα έφερε στον κόσμο τον μικρό της πρίγκηπα και θα ήθελα να της ευχηθώ και δημόσια τα καλύτερα για τον γιο της και να είναι πάντα ευτυχισμένη με τα παιδάκια της και την οικογένειά της.

Zina from Ef Zin Creations makes these fabulous jewelery that makes you feel jealous. Simple but gorgeous she always surprise us with the color combinations she uses. So 2 weeks ago I got a little package from the mailman (fortunately he didn't give me any bills) and with anxiety I ran to open and reveal its content.

Η Ζήνα από το Ef Zin Creations φτιάχνει υπέροχα κοσμήματα που είναι τόσο ζηλευτά. Λιτά αλλά καλαίσθητα μας εκπλήσει συνεχώς με τους συνδυασμούς χρωμάτων. Έτσι λοιπόν πριν 2 βδομάδες περίπου έλαβα ένα δεματάκι από τον ταχυδρόμο (ευτυχώς δε μου έφερε και λογαριασμούς) και με αγωνία έτρεξα να ανοίξω και να δω το περιεχόμενο του.




A beautiful little box with a tag! With so many men in my life I do need some fuchsia in my life. And when I opened the little box I came across with this beautiful...

Ένα πανέμορφο κουτάκι με την ανάλογη αφιέρωση! Όντως χρειάζομαι λίγο φούξια στην ζωή μου με τόσους άντρες γύρω μου! Το οποίο κουτάκι μόλις το άνοιξα είδα αυτό το υπέροχο...


...necklace in gold with fuchsia star! I have to say that the photo isn't so flattering and it is much more beautiful in close! Zina thank you so much for the present!!! It is truly gorgeous!

...κολιεδάκι σε χρυσό με φούξια αστεράκι! Έχω να σας πω ότι η φωτογραφία το αδικεί και στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο όμορφο! Ζήνα μου σε υπερευχαριστώ για το δωράκι!!! Είναι πραγματικά υπέροχο!

post signature

37 comments:

  1. Καλοφόρετο το δωράκι σου και περαστικά σου! Welcome back :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα! Φιλάκια!

      Delete
  2. Αχχχ τι όμορφο!!!!!!!!! :)
    Welcomeeeeeeeeeeeeeeee back!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Βίκυ! Φιλάκια!

      Delete
  3. Περαστικά σου, wb και φυσικά με 'γεια το υπέροχο αστεράκι της Ζήνας! Πολλά φιλιά :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα! Φιλάκια!

      Delete
  4. Με γεια το κολιεδάκι! Είναι πραγματικά υπέροχο και είναι στα αγαπημένα μου χρώματα! Να το χαρείς Μαράκι και εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα! Κι εμένα είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα! Φιλάκια!

      Delete
  5. Πραγματικά, είναι πολύ ωραίο! Με γεια...στην κυριολεξία!
    Να σου πω την αλήθεια μου, την Παρασκευή σε σκέφτηκα, επειδή δεν έκανες τη συνηθισμένη σου ανάρτηση! Περαστικά γλυκό μου και καλό ξημέρωμα! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ αγάπη! Να και μια βδομάδα που πέρασε χωρίς να σε αγχώσω για το πότε πέρασε!!! Δε θα ξανασυμβεί όμως :)))
      Φιλάκια πολλάαααα!

      Delete
  6. Το φούξια αστέρι σου είναι ότι πρέπει μετά τόση ταλαιπωρία και αφού είναι άνοιξη..καλοφόρετο Μαρία μου .
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρειαζόμαστε χρώμα στη ζωή μας! Ευχαριστώ Νικόλ μου! Φιλάκια!

      Delete
  7. Καλοφόρετο το φούξια αστεράκι που είναι ότι πρέπει για να γιατρευτείς τελείως !!!!
    Φιλιά !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ράνια! Φιλάκια!

      Delete
  8. Σιδερένια και καλοφόρετο το αστεράκι σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  9. καλως την! μου ελειψες! φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου φίλη μου! Κι εμένα μου έλειψες! Φιλάκια!!!

      Delete
  10. Τι χαριτωμένο δωράκι!!
    Με γεια και με χαρά!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα! Φιλάκια!

      Delete
  11. φιλεναδα τιμη μου κ χαρα μου που σε γνωρισα! κ ελπίζω να τα πουμε κ απο κοντα με το καλο! καλοφορετο! και χιλια ευχαριστω για το αφιερωμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοείται θα τα πούμε κι από κοντά! Εγώ ευχαριστώ για το υπέροχο δωράκι!!!!

      Delete
  12. Με γεια! Καλοφόρετο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  13. Υπέροχο και το φούξια αστεράκι!!! Περαστικά σου και με γεια!!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια!

      Delete
  14. Πανεμορφο δωρακι Καλοφορετο !.
    Περαστικα σου κιολας :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία! Φιλάκια!

      Delete
  15. Περαστικά! Να χαρείς το όμορφο δωράκι σου! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλλη! Φιλάκια!

      Delete
  16. Δυο ευχές σου αφήνω...
    Περαστικά και καλοφόρετο το υπέροχο δωράκι σου!
    Καλή συνέχεια...
    **Αννιώ**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου για τις γλυκές ευχές σου! Φιλάκια!

      Delete
  17. Πανέμορφο το δωράκι και στο αγαπημένο χρώμα της φούξιας! Τελικά καμιά μας δεν γλύτωσε απ'αυτή τη γρίπη!Ένα μήνα με τυραννάει κι εμένα.Σιδερένια και καλοφόρετο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ κι εσένα? Περαστικούλια εύχομαι να περάσει και να μην ξαναρθεί! Φιλάκια!!

      Delete
  18. Πολύ όμορφο το δωράκι σου.
    Φιλάκια ..

    ReplyDelete
  19. Πανέμορφο το ανοιξιάτικο αστεράκι σου! Περαστικά!!

    ReplyDelete
  20. Με γειά! Όσο για τον καιρό, ήρθαν τα χελιδόνια λέει οπότε τέλειωσε ο χειμώνας! Βέβαια υπαρχουν και οι ανοιξιάτικες ιώσεις αλλά αντιμετωπίζονται καλύτερα όταν ο καιρός είναι ηλιόλουστος!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips