Friday, February 7, 2014

It's Friday I'm in Love

6 και σήμερα για την γιορτή του έρωτα! Όχι ότι ανυπομονώ να γιορτάσω αλλά βρήκα μία καταπληκτική σοκολατένια συνταγή και περιμένω εκείνη τη μέρα για να την φτιάξω! Και καλά, θα μου πεις εσύ, δε μπορείς να την φτιάξεις πιο πριν? Μπορώ αλλά μέχρι εκείνη τη μέρα θα το έχω φάει και μετά θα φτιάξω κι άλλο προς τιμήν της ημέρας (μπούρδες...ευκαιρία ψάχνω για γλυκό) και μετά να τα κιλά! Προς το παρόν κάνω οφθαλμόλουτρο με αυτά τα υπέροχα cake pops!





post signature

23 comments:

  1. Πού πήγες και τα ξετρύπωσες;;; Είναι τα πιο όμορφα cake pops που έχω δει.
    Με τέτοια όμορφα γλυκάκια αξίζει να γιορτάζεις τον Άγιο Βαλεντίνο, ακόμα και αν δεν είσαι ερωτευμένος...........
    Καλή σου νύχτα! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με κάτι τέτοια γιορτάζω και την πιο απίθανη γιορτή αχαχαχα! Φιλάκια! Καληνύχτα Νεφέλη!

      Delete
  2. Αυτό στο καφετί/μαύρο κουβαδάκι, να μου σταλεί παρακαλώ ως έχει! Ευχαριστώ πολύ!
    Λαχταριστά! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ θέλω ένα απ'όλα πειράζει???? Καλό σ/κ Δήμητρα! Φιλάκια!

      Delete
  3. Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  4. Αμάν, βρε, κορίτσι μου τι λιχουδιές είναι αυτές!Και γιατί παρακαλώ να πρέπει να περιμένω μέχρι τη 14η Φλεβάρη;Τα θέλω όλα τώρα! Καλό σ/κ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγω τα θελω ολα!!! Φιλακια!

      Delete
  5. Να ένας λόγος να γιορτάσουμε τη γιορτή του Βαλεντίνου!
    Διαλέγω ένα (ένα;;) basket pops με τρέλα!! Φιλιά πολλά! :) Καλό Σ/Κ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´επεισα; Παρε οσα θες τζαμπα ειναι! Φιλακια!!!

      Delete
  6. Είναι όλα πανέμορφα και λαχταριστά! Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και πανεμορφα και νοστιμα! Φιλακια!!

      Delete
  7. Μα δεν σου πάει καρδιά να τα φας τόσο όμορφα που ειναι!!! Καλό βράδυ, φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Σοφια ειναι οντως αλλα να μη τα δοκιμασουμε κιολας; Φιλακια!

      Delete
  8. τελεια ολα!
    καλο σκ φιλη μου!

    ReplyDelete
  9. Ένα από όλα παρακαλώ για τον Κυριακάτικο καφέ μου!!
    Περιμένω με ανυπομονησία να δω τι θα φτιάξεις!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α βλεπω κι εσυ γλυκατζου! Αντιστεκεσαι σθεναρα! Φιλακια!!

      Delete
  10. Τέλεια! Καλό Σ/Κ, Μαρία μου! Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφα Μαρία μου!!Καί τόσο λαχταριστά!Χάρμα οφθαλμων!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για οφθαλμολουτρο οτι πρεπει! Φιλακια!!!

      Delete
  12. Δέχεσαι και παραγγελίες Μαρία μου; Πες τους να βάλουν τον κ...ο τους να τα φτιάξουν , όλες θέλουν πιά.. Ακαμάτρες ... Τα φιλιά μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχαχαχα Νικολ!!! Οτι θες θα σου φτιαξω! Φιλακια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips