Saturday, February 8, 2014

A gesture of love-Μία κίνηση αγάπης

I am very touched as yesterday morning a big love gesture tool place. It concerned some little heroes who struggle every day for their lives without losing their strength. I felt so tiny in front of them. Who is this about? The children in Pediatric Oncology Department "Marianna Vardinogianni-Hope". SuperMoms Rock organized this movement and invited mothers and not to offer everything they can to bring smiles in these souls that faith was harsh with them and to their families to show them that they are not alone and they have the support of all of us.

Είμαι πολύ συγκινημένη γιατί χτες το πρωί πραγματοποιήθηκε μία μεγάλη κίνηση αγάπης. Αφορούσε κάποιους μικρούς ήρωες που καθημερινά παλεύουν για την ζωή τους χωρίς όμως να χάνουν τη δύναμή τους. Ένιωσα πολύ μικρή απέναντί τους. Για ποιους μιλάω? Μα για τα παιδάκια στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων "Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-Ελπίδα". Οι SuperMoms Rock οργάνωσαν αυτή την κίνηση και κάλεσαν μανούλες και μη να προσφέρουν ότι μπορούν για να χαρίσουν Χαμόγελα σ'αυτές τις ψυχούλες που η μοίρα τους χτύπησε έτσι αλλά και στις οικογένειές τους για να του δείξουν ότι δεν είναι μόνοι τους κι έχουν την υποστήριξη όλων μας.

Yesterday morning at 11 an event was made for the children where clowns and animateurs participated to enjoy them. From 9 in the morning the girls who organized all this gathered enough stuff  for the children. The participation was huge as the reception was full of bags and boxes with anything you can imagine! From toys to hats, from cupcakes to lollipops! I'm so happy to find out that despite all the difficulties we are getting through as a country we haven't lost our consciousness and our humanity and we still help people when they need us. Words are unneseccary in these kind of situations.

Χτες το πρωί λοιπόν στις 11 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τα παιδιά όπου συμμετείχαν κλόουν και ανιματέρ με πρόγραμμα για να διασκεδάσουν. Ήδη από τις 9 το πρωί είχαν μαζευτεί τα κορίτσια που το οργάνωσαν κι είχαν μαζέψει αρκετό υλικό που θα έδιναν στα παιδιά. Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη καθώς η αίθουσα αναμονής ήταν γεμάτη σακούλες και κούτες με ότι μπορείτε να φανταστείτε! Από παιχνίδια μέχρι σκουφάκια, από cupcakes μέχρι γλυφιτζούρια! Χαίρομαι πολύ που παρ'όλες τις δυσκολίες που περνάμε σαν χώρα συλλογικά και ατομικά δεν έχουμε χάσει την συνείδησή μας και την ανθρωπιά μας και προσφέρουμε ακόμα στον συνάνθρωπό μας όταν αυτός μας χρειαστεί. Τα λόγια είναι περιττά σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.



I participated too to this love gesture as much as I could. I wish I could offer more because these children really deserve it.

Συμμετείχα κι εγώ σ'αυτή την κίνηση αγάπης όσο μπορούσα και μου επέτρεπε ο χρόνος μου. Μακάρι να μπορούσα να προσφέρω περισσότερα γιατί αυτά τα παιδιά πραγματικά το αξίζουν.

I made 5 pouches and 5 brooches.

Ετοίμασα 5 πορτοφολάκια-πουγκάκια και 5 καρφιτσούλες.


I also made mini chocolates with raisins, with dried apricots and with waffles.

Έκανα σοκολατάκια με σταφίδες, με αποξηραμένα βερίκοκα και με γκοφρέτα.


I put them in cans with cute wrapping so nothing could go wrong on the way to the hospital. They turned out really cute!

Τα συσκεύασα σε τσίγκινα κουτιά τα οποία έντυσα με περιτύλιγμα για να μη πάθουν τίποτα στη μεταφορά τους. Βγήκαν πολύ χαριτωμένα τελικά!

And I wrote some words for support and love to the parents of the kids.

Κι έγραψα για τους γονείς των παιδιών κάποια λόγια συμπαράστασης κι αγάπης.


I was also the carrier! My good girlfriends when I told them about this gesture they all bought something to offer. And here is my car's trunk full with the girls' bags ready for delivery!

Έκανα όμως και χρέη μεταφορέα! Οι καλές μου φιλενάδες μόλις τους είπα γι'αυτή την κίνηση αγάπης κινητοποιήθηκαν όλες και πήρε η καθεμία το κατιτίς της να προσφέρει.Κι εδώ το πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου μου έτοιμο να κάνει την παράδοση με τις σακούλες των κοριτσιών!


Fortunately my loved one was with me because I couldn't carry them all!

Ευτυχώς ήταν κι ο καλός μου μαζί και μπόρεσα να τα κουβαλήσω όλα αυτά!!

Even the smallest one for these children it is huge! It isn't important how much you offer but the gesture and that day children and parents forgot for a while their harsh reality. I wish everyone go home real soon and nobody lives something like that in the future.

Ακόμα και το πιο μικρό γι'αυτά τα παιδιά είναι τεράστιο! Σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά η σκέψη κι εκείνη την ημέρα από τις μαρτυρίες των παιδιών αλλά και των γονιών ξέχασαν για λίγο την σκληρή πραγματικότητά τους. Εύχομαι να γυρίσουν σύντομα σπίτι και κανένα παιδί να μη ζήσει ποτέ ξανά κάτι τέτοιο.

Linking to: ParentsLandGr

post signature

47 comments:

  1. Ξέχασαν για λίγο την σκληρή πραγματικότητα...υπάρχει άραγε μεγαλύτερη ικανοποίηση από αυτή???? Μπράβο σε όλους σας...μακάρι τα παιδιά να μην ζουν τέτοιες καταστάσεις!!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση! Αυτός ήταν εξάλλου κι ο σκοπός μας να τους κάνουμε να ξεχαστουν έστω και λίγο! Φιλάκια!

      Delete
  2. Μπράβο σ'όλους όσους συμμετείχαν!!!!!!!!!!!Ευτυχώς παρ'όλες τις δυσκολίες δεν χάνεται η ανθρωπιά!!!Πολύ όμορφες οι προσφορές σου!!!Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευτυχώς είμαστε ακόμα άνθρωποι!!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  3. Είναι υπέροχο να προσφέρεις από καρδιάς!!! Κι εσύ πρόσφερες με την καρδιά σου πολύ όμορφα πράγματα!!! Μπράβο για την πρωτοβουλία!!!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι προσφορές που γίνονται από καρδιάς είναι και οι καλύτερες! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  4. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για τις πράξεις αγάπης σας!!
    Καλό απόγευμα φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Φιλάκια!

      Delete
  5. Πολλά -πολλά μπράβο για όσα κάνατε! Δώσατε απίστευτη χαρά στα παιδιά...
    Να είστε καλά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό θέλαμε και πιστεύω το καταφέραμε! Φιλάκια!!!

      Delete
  6. Μπράβο ,κορίτσια!Να είστε γερές για να συνεχίσετε να προσφέρετε!Τελικά είσαι παντού χρυσοχέρα ,τα λιμπίστηκα τα γλυκάκια σου.Συνταγούλα;Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά Αλέκα μου! σ'ευχαριστώ πολύ! Συνταγή για τα σοκολατάκια?Πιο απλή δεν υπάρχει!! Απλά λιώνεις την σοκολάτα σε μπαιν μαρί και γεμίζεις τα χαρτάκια αφού έχεις βάλει μέσα ότι θέλεις (ξηρούς καρπούς,αποξηραμένα φρούτα κλπ). Φιλάκια!!!

      Delete
  7. Να είσαι καλά κορίτσι μου να δημιουργείς και να προσφέρεις πάντα με αγάπη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Όσο μπορώ θα προσφέρω!

      Delete
  8. Μπράβο Μαρία μου!!! Κι αν πληροφορείσαι τέτοιες κινήσεις σε παρακαλώ ενημέρωσε κι εμένα αν μπορώ να κάνω κάτι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χριστίνα μου είμαι αδικαιολόγητη γιατί δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να το δημοσιεύσω!

      Delete
  9. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες που πρόσφερες για τα παιδιά!!!!
    Να είσαι καλά και να προσφέρεις με αγάπη. Μου άρεσε που έγραψες λόγια συμπαράστασης για τους γονείς!!
    Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μας ενημερώσεις αν υπάρξει κάτι παρόμοιο στο μέλλον, για να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε όσες περισσότερες μπορούμε.
    Καλό βράδυ!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νεφέλη! Κι οι γονείς θέλουν συμπαράσταση σ'αυτό!!! Την επόμενη φορά που θα γίνει κάτι ανάλογο θα ενημερώσω σίγουρα! Φιλάκια!!

      Delete
  10. Αν το ήξερα θα είχα βοηθήσει με δικά μου έργα κι εγώ.Μπράβο κορίτσι μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Αχτίδα μου είμαι αδικαιολόγητη το ξέρω!!! Αν δω ξανά κάτι ανάλογο σίγουρα θα ενημερώσω!

      Delete
  11. Είσαι φοβερό τυπάκι τελικά! Πολλά γλυκά φιλιά και καλή εβδομάδα! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!!! :D

      Delete
  12. Σ'ευχαριστώ φιλάκια!!

    ReplyDelete
  13. Μαρία μου για τα παιδιά τα πάντα όλα αξίζουν αλλά βρε κορίτσι σφύρα και εμείς θέλουμε να δούμε τη χαρά στα ματάκια των παιδιών
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι βρε Νικόλ μου το ξέρω είμαι αδικαιολόγητη!!! Δε θα ξανασυμβεί όμως! Φιλάκια!

      Delete
  14. Μπράβο κοριτσάκι μου! Είναι πολύ σημαντικό να βοηθούμε όπου και όσο μπορεί ο καθένας μας και
    όλοι μαζί έτσι σχηματίζουμε μια αλυσίδα αλληλοβοήθειας! Χαίρομαι πολύ γι αυτή την κίνηση και που
    συμμετείχες και συ με τα πανέμορφα καλούδια σου :) μου αρέσουν πολύ !!
    Φιλιά, καλή βδομάδα !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως Lyriel!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκια!

      Delete
  15. μπραβο για ολα Μαρια μου!
    καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ φίλη μου! Καλή εβδομάδα!

      Delete
  16. ειναι απο τη μια ευχαριστο να γινονται τετοιες εκδηλωσεις αγαπης! Μπραβο Μαρακι και σε εσανε και σε όσους συμμετειχαν.

    απο την αλλη ειναι και κριμα να χρειαζονται τετοιες εκδηλωσεις αγαπης. Μακαρι να μπορουσαν να εξαλυφθουν τετοια προβληματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως τα λες είναι! Από τη μία ευχάριστο γιατί είμαστε άνθρωποι ακόμα κι από την άλλη δυσάρεστο για τα προβλήματα που έχουν αυτά τα παιδάκια!

      Delete
  17. Συγχαρητήρια Μαρία μου!!Να είσαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις πάντα με αγάπη!!!Πανέμορφα όσα έφτιαξες!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Dimi!!! Φιλάκια!

      Delete
  18. Μία μόνο λέξη: Ε.Υ.Γ.Ε.

    ReplyDelete
  19. Πολλά μπράβο σε όλους όσους δούλεψαν και συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Είμαι σίγουρη ότι μετέδωσαν αρκετά χαμόγελα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι πιστεύω κι εγώ Κατερίνα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Delete
  20. έτσι ακριβώς Μαρία μου, σημασία δεν έχει η ποσότητα!!! και μόνο που βρέθηκες εκεί και χάρισες αγκαλιές είναι το μεγαλύτερο δώρο!! :) καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως έτσι είναι Εύα! Φιλάκια πολλά!!!

      Delete
  21. Αχου γιατί έχω χάσει τόσες αναρτήσεις σου;;; Τώρα τις πήρα όλες!!
    Μπράβο θα πω χίλιες φορές για την πρωτοβουλία και προσφορά ψυχής!!!
    Μπράβο και συγχαρητήρια σε όλους και σε εσένα φυσικά για τα όμορφα πράγματα που τους πήγες
    και την χαρά που τους έδωσες!!!
    Να σαι καλά Μαρία μου!!
    τα φιλιά μου σου στέλνω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!!! Φιλάκια και καλό σ/κ!!!

      Delete
  22. Μαράκι μπράβο!!! ευχομαι να συνεχίσεις να είσαι το ιδιο γλυκια και δοτική♥

    ReplyDelete
  23. Πόσο όμορφα πράγματα μπορούμε να κάνουμε τελικά όταν είμαστε ενωμένοι! Τι όμορφη κίνηση Μαρία μου... Τι να πω για τα πορτοφολάκια... Πανέμορφα!!!

    ReplyDelete
  24. χίλια μπράβο σε σένα και τα υπόλοιπα κορίτσια! Δεν έχω λόγια! (απο το πάρτυ)

    ReplyDelete
  25. Υπέροχη κίνηση!!!!!από το λινκ πάρτυ

    ReplyDelete
  26. Κατι τέτοιες στιγμές σκεφτεσαι οτι αλλοι εχουν να κάνουν με πολύ χειρότερα. Με προβήματα που μπορουν να καθηλώσουν την δυναμη του ανθρώπου. Αλλα αντιθετα οι ανθρωποι αυτοι μας μαθαινουν ποσο ασημαντα μπορουν να ειναι καποια προβλήματα. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    ReplyDelete
  27. Το ένιωθα ότι είσαι υπέροχος άνθρωπος! Με αυτό που διάβασα τώρα μου το επιβεβαίωσες με τον καλύτερο τρόπο!!!!

    Από το Πάρτυ της ParentsLandGr έρχομαι!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips