Friday, November 22, 2013

It's Friday I'm in love

Christmas is approaching only 33 days have left for the most magic day of the year and some have already decorated their houses and their trees. Today's inspiration is about christmas trees. But not any ordinary trees! The most unusual trees around the world.
I may would decorate one or two of those trees but most of them I wouldn't even dare. I think I'm more traditional rather than modern. Even though you never know how christmas decoration will be in the future. Would you dare to decorate any of the following at your house?

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, έχουν μείνει μόνο 33 ημέρες για την πιο μαγική μέρα του χρόνου και κάποιοι έχουν ήδη στολίσει το σπίτι τους και το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Η σημερινή έμπνευση έχει να κάνει με τα χριστουγεννιάτικα δέντρα. Αλλά όχι συνηθισμένα δέντρα! Τα πιο ασυνήθιστα χριστουγεννιάτικα δέντρα στον κόσμο.
Ίσως και να στόλιζα ένα ή δύο από αυτά τα δέντρα αλλά για τα περισσότερα δεν θα τολμούσα καν. Νομίζω είμαι περισσότερο παραδοσιακή παρά μοντέρνα. Αν και ποτέ δεν ξέρεις πως θα είναι η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση στο μέλλον. Εσείς θα τολμούσατε να στολίσετε κάποιο από τα ακόλουθα στο σπίτι σας?

post signature

15 comments:

  1. Έλα σιγά-σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα και να στολίζουμε...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  2. Το τελευταίο ίσως και να το δοκίμαζα αν και προτιμώ το παραδοσιακό δέντρο. Καλησπέρα Μαρία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Δήμητρα!Κι εγώ μαζί σου!Το τελευταίο πολύ "κρύο" μου φαίνεται!

      Delete
  3. Μου αρέσουν πολύ να τα χαζεύω αλλά δεν θα το τολμούσα! Μου άρεσε πολύ αυτό με τα αρκουδάκια όμως! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό με τα αρκουδάκια είναι για πολλές αγκαλιές!

      Delete
  4. μπαινουμε στο κλιμα! πολυ μου αρεσει! καλο βραδυ! φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
  5. οχι ..και γω προτιμώ το δέντρο που μάθαμε από παιδιά ...το έθιμο μας το έλατο μας... πιο όμορφο και πιο γνήσιο :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ Δελφινάκι μου είμαι του παραδοσιακού τελικά!

      Delete
  6. πολυ ομορφη αναρτηση , περασε ακι απο μενα σου εχω κατιτι !!!!

    ReplyDelete
  7. Μάλλον είμαι του παραδοσιακού τελικά αλλά δεν μπορώ να κρυψω την αδυναμία στα αρκουδάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ γλυκούλι αυτό με τα αρκουδάκια!

      Delete
  8. ok..αυτο με τα μπουκαλια σιγουρα δεν ειναι για το σπιτι μου!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips