Saturday, April 13, 2013

Cheers-Τσιν τσιν!

I was in a dilemma regarding the glasses we were going to drink champagne at the wedding. I definitely wanted to be relevant with our wedding theme, I wanted the classic wedding glasses decorated but on the other hand I wanted something more funny since the wedding style was not so formal. Really I didn;t know what to choose so I didn't!

Exactly! I didn't get in the procedure to choose as I wanted both and I decided I would have both on my wedding date. Formal and informal!

Ήμουν σε δίλημμα σχετικά με τα ποτήρια που θα πίναμε σαμπάνια στον γάμο. Σίγουρα θα ήθελα να είναι σχετικά με το θέμα, από την μία ήθελα τα κλασικά σαμπανοπότηρα στολισμένα κι από την άλλη ήθελα κάτι πιο χιουμοριστικό μιας και το ύφος του γάμου ήταν χαλαρό. Πραγματικά δεν ήξερα τι να διαλέξω γι'αυτό δεν διάλεξα!

Ακριβώς! Δεν μπήκα στην διαδικασία αυτή να επιλέξω μιας και ήθελα τόσο πολύ και τα δύο κι αποφάσισα ότι θα έχω και τα δύο την ημέρα του γάμου μου. Και σοβαρό και αστείο!



Here are the classic wedding glasses decorated with turquoise ribbon and a starfish like our wedding theme. We had these when we cut the cake and proposed with champagne.

Εδώ είναι τα κλασικά σαμπανοπότηρα στολισμένα με τυρκουάζ κορδελίτσα και αστερία στην μέση όπως ταιριάζει με το θέμα του γάμου. Αυτά τα είχαμε στην κοπή της τούρτας.


And here are the funny painted by hand by me! Groom and bride. The bride has a lilac rhinestone on the bodice and on the base of the glasses there is written our wedding date. We had these after the cake time when we wandering among the guests for the greetings.


Κι εδώ είναι τα χιουμοριστικά ποτηράκια μας ζωγραφισμένα στο χέρι! Ο γαμπρός και η νύφη. Η νύφη έχει στο μπούστο λιλά στρασάκι και στην βάση τους έχουν γραμμένη την ημερομηνία του γάμου μας. Αυτά τα είχαμε μετά την τούρτα την ώρα που περιφερόμασταν ανάμεσα στους καλεσμένους για να τους χαιρετήσουμε.



Here is the detail from the base of the glasses.

Κι εδώ η λεπτομέρεια της βάσης με την ημερομηνία του γάμου.

post signature

3 comments:

  1. pou mporw na ta brw?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα έκανα μόνη μου και τα 2!Τα πρώτα απλά τα στόλισα με κορδέλα κι αστερία και τα δεύτερα τα ζωγράφισα μόνη μου!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips