Friday, January 5, 2018

My bullet journal for the new year-Το ημερολόγιο μου για την νέα χρονιά

Celebrations are over, resolutions have been made once again and now is the time to organize the new year to make the most of it. I mean, who wants a chaotic life in the anxiety? I believe no one even though some people are more productive this way. Well, I am definitely not in this group of people and I want everything I can to be organized and listed. It makes me feel a little bit more secure and I have the control in my life. But to be honest since I've started bullet journaling I forget less things and have more done since before.
 
Since many happy and sad events have stigmatized me the last year, I've made my decisions and I'm more than enthusiastic to start over. And this is reflected in my bullet journal where I started with a simple but elegant Phoenix. This tremendous bird that regenerates from its ashes.
 
Οι εορτασμοί τελείωσαν, οι στόχοι μπήκαν για άλλη μια φορά και τώρα είναι η ώρα για να οργανώσουμε την νέα χρονιά για να πετύχουμε περισσότερα. Γιατί ποιος θέλει μια χαοτική ζωή μέσα στο άγχος? Πιστεύω κανένας αν και κάποιοι είναι περισσότερο παραγωγικοί έτσι. Σίγουρα δεν ανήκω σ'αυτή την ομάδα ανθρώπων και θέλα όσα μπορώ να είναι οργανωμένα και σε λίστα. Με κάνει να νιώθω λίγο περισσότερο ασφαλής κι ότι έχω τον έλεγχο της ζωής μου. Αλλά για να είμαι ειλικρινής από τότε που ξεκίνησα το ημερολόγιο ξεχνάω λιγότερα πράγματα και ολοκληρώνω περισσότερα απ'ότι πριν.
 
Κάποια ευχάριστα και δυσάρεστα γεγονότα με στιγμάτισαν την προηγούμενη χρονιά, έλαβα τις αποφάσεις μου και είμαι περισσότερο από ενθουσιώδης για να ξεκινήσω πάλι. Κι αυτό αντικατοπρίζεται στο ημερολόγιο μου που ξεκινάει μ'ένα λιτό αλλά όμορφο Φοίνικα. Αυτό το απίστευτο πουλί που αναγεννιέται από τις στάχτες του.
 
  This year I decided to move to a smaller notebook. I loved my A5 notebook but I found it very hard to carry with me every day. Yes my bag is huge as every woman and mother. So this year my notebook is an A8 small enough to carry with me and big enough to write everything I want in it.
 
Αυτή την χρονιά αποφάσισα ν'αλλάξω σε μικρότερο σημειωματάριο. Λάτρεψα το Α5 σημειωματάριο μου αλλά μου ήταν πολύ δύσκολο να το κουβαλάω μαζί μου κάθε μέρα. Και ναι η τσάντα μου είναι τεράστια όπως κάθε γυναίκας και μητέρας. Έτσι φέτος το σημειωματάριο μου είναι Α8, αρκετά μικρό για να το κουβαλάω μαζί μου και αρκετά μεγάλο για να γράφω μέσα όλα αυτά που θέλω.
 
 

One of the most tiring task in women's lives is cleaning the house. The one that will invent the cleaning robot will become a billionaire in one night. Until then a cleaning schedule keeps my sanity and the house clean.

Ένα από τα πιο κουραστικά πράγματα στην ζωή των γυναικών είναι ο καθαρισμός του σπιτιού. Αυτός που θα εφεύρει το ρομπότ που καθαρίζει θα γίνει δισεκατομμυριούχος σε μια βραδιά. Μέχρι τότε όμως ένα πρόγραμμα καθαρισμού θα κρατήσει τα λογικά μου και το σπίτι καθαρό.



This year I decided to be happy. Well every year I decide that but every year that passes I become wiser and decide what really matters and what don't. At least I believe I'm on that track.

Αυτή τη χρονιά αποφάσισα να είμαι χαρούμενη. Εντάξει κάθε χρόνο αυτό αποφασίζω αλλά κάθε χρονιά που περνάει γίνομαι πιο σοφή και επιλέγω τι πραγματικά μετράει και τι όχι. Τουλάχιστον πιστεύω ότι είμαι σ'αυτόν τον δρόμο.



All the ladies in the world will accompany me on this. It is important to keep a track on those difficult days. By the way have you ever tried zentangle? I've discovered it recently and I must say it is really addictive. Something likes mandalas but you can do them in any shape you want.

Όλες οι κυρίες του κόσμου θα με καταλάβουν σ'αυτό. Είναι σημαντικό να σημειώνουμε εκείνες τις δύσκολες ημέρες. Παρεπιπτόντως έχετε δοκιμάσει ποτέ zentangle? Το ανακάλυψα πρόσφατα και οφείλω να πω πως είναι τρομερά εθιστικό. Είναι κάτι σαν τα mandalas αλλά μπορείτε να κάνετε σε ότι σχήμα θέλετε.



My January is simple but elegant. Even though I love drawings and big fancy doodles, I prefer those minimalistic drawings in my notebook.

Ο Ιανουάριος μου είναι λιτός αλλά κομψός. Παρ' όλο που λατρεύω τις ζωγραφιές και τα φανταχτερά σκιτσάκια, προτιμώ τις μινιμαλ ζωγραφιές στο σημειωματάριό μου.



Since entering the bullet journal world I've discovered many creative things to fill the blank pages of my notebook. One of these is poetry.

Απ' όταν μπήκα στον κόσμος του bullet journal, ανακάλυψα πολλά δημιουργικά πράγματα για να γεμίσω τις κενές σελίδες του σημειωματάριου μου. Ένα από αυτά είναι η ποίηση.



Minimalist continues to my monthly layout.

Ο μινιμαλισμός ακολουθεί και το μηνιαίο πλάνο μου.



This tracker helps me too keep my good habits on track.

Αυτό το πρόγραμμα με βοηθάει να κρατάει τις καλές μου συνήθειες σε σειρά.



Another major headache for every woman is cooking. In order to keep my family fed I made this planner to write down the meal of the week and the grocery list so as not to forget anything. This last one keeps my budget down.

Ένας άλλος μεγάλος πονοκέφαλος για κάθε γυναίκα είναι το μαγείρεμα. Για να κρατήσω την οικογένειά μου χορτάτη έφτιαξα αυτό το πρόγραμμα για να καταγράφω τα γεύματα της εβδομάδας και την λίστα με τα ψώνια για να μη ξεχνάω τίποτα. Αυτό το τελευταίο ειδικά κράταω τον προϋπολογισμό μου χαμηλό.
 
 

 
post signature

22 comments:

  1. Πολυ ομορφο! Σε θαυμαζω καθως μπορεις να ζωγραφιζεις μαγικα και να το κανεις πολυ ωραιο, εγω με την σχεδιαση στο χερι δεν το εχω μονο σε υπολογιστη. Πραγματικα μπραβο σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι δεν το έχω καθόλου στον υπολογιστή οπότε θαυμάζω εσένα!

      Delete
  2. Καλή χρόνια με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  3. ααααααααααααααα μα τι οργανωση μπραβοοοο ομορφο να βαζουμε στοχους για το νεο ετος!!!καλη χρονια λοιπον ...οι ζωγραφιες σου πανεμορφες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά να έχεις!

      Delete
  4. Καλή χρονιά!!! Σίγουρα θα την διατηρήσεις πολύ οργανωμένη!! Και τί όμορφα που έχεις επιμεληθεί γι' άλλη μια φορά το σημειωματάριό σου! Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Αυτό ελπίζω κι εγώ!

      Delete
  5. ουαουυυυ !! τελειο!!! σε συγχαιρω γαι το καλλιτεχνικο σου χερι !! εξαιρετικα σχεδιασμενο το ημερολογιο σου ! σε ζηλευω και για το χερι σου αλλα κ την οργανωτικοτητα! δε μπορω να ακολουθησω προγραμμα εγω χαχαχα !
    ασχετη ερωτηση: θα βγαλεις κανενα Blog planner για το 2018 ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι δεν μπορώ χωρίς πρόγραμμα γιατί χάνομαι. Δε θα βγάλω blog planner φέτος γιατί δεν είχα τον χρόνο!

      Delete
  6. Πανεμορφο bullet.αν και λενε οτι ειμαι οργανωτικη τολμω να πω οτι ζηλεψα το προγραμμα σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωω σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Delete
  7. Φιλεναδα μου, απλα το λατρεψα! και ο Φοινικας, δε θα μπορουσες να επιλεξεις καλυτερο! ζηλευω τα σχεδια σου κ την οργανωση σου...μηπως να μου ετοιμασεις κ το δικο μου???
    Καλη χρονια ευχομαι, με υγεια, αγαπη κ ευτυχία και πολλές όμορφες και μοναδικές στιγμες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα όποτε θες Ζήνα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά να έχουμε!

      Delete
  8. Ότι έχει σχέση με οργάνωση σ'ένα σπιτικό λύνει τα χέρια και βοηθάει να γίνονται οι δουλειές με πρόγραμμα.Πολύ όμορφο το organizer σου.Καλή χρονιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι Μαράκι!

      Delete
  9. Το ημερολόγιο το συνηθίζω χρόνια ,αλλα εφετος ειπα να κανω το δικο μου bullet journal.
    Θα δείξει πόσο θα με βοηθήσει στο τέλος της χρονιάς.
    Καλή συνέχεια .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μ'έχει βοηθήσει αρκετά εδώ και 2 χρόνια που το έχω. Ελπίζω να σε βοηθήσει κι εσένα!

      Delete
  10. Μου έλειψες Μαρία μου το ομολογώ! Είσαι η αδερφή ψυχή μου στην οργάνωση και παίρνω ιδέες και κουράγιο από σένα! Ελπίζω το 2018 να σου φέρεις ότι καλύτερο και να σε βλέπουμε συχνά με αναρτήσεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινάκι μου γλυκό εμείς οι δύο εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος χαχαχα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Delete
  11. Μαρία μου για μια ακόμη χρονιά εξαιρετικό, πανέμορφο και τόσο χρήσιμο το bullet journal σου. Καλή επιτυχία στην πραγματοποίηση των στόχων σου και της οργάνωσης σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι, σου εύχομαι κι εσένα να συλλέξεις όσες περισσότερες στιγμές!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips