Tuesday, December 27, 2016

My bullet journal for the New Year-Το ημερολόγιο μου για τη Νέα Χρονιά

My bullet journal is part of me even though I only count a few months into journaling. But I find it very helpful to my daily routine and to keep all the things I love and need to write down. I'm a little bit of handwriting person and I take care of it thoroughly.
When the time came to prepare it for the New Year I was more than excited. I was more artistic and I enjoyed every moment of it. My page for 2017 is a lantern welcoming the New Year. I only hope it will be kind to us.
Το ημερολόγιο μου είναι μέρος του εαυτού μου παρ'όλο που μετράω λίγους μόλις μήνες στο γράψιμο. Αλλά το βρίσκω τόσο βοηθητικό στην καθημερινή μου ρουτίνα και στο να κρατάω όλα αυτά που αγαπώ και χρειάζεται να καταγράψω. Είμαι χειρόγραφος τύπος και το φροντίζω όσο μπορώ.
Όταν ήρθε η στιγμή να το ετοιμάσω για την Νέα Χρονιά ήμουν κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένη. Ήμουν περισσότερο καλλιτεχνική και απόλαυσα την κάθε στιγμή. Η σελίδα για το 2017 είναι ένα φανάρι που καλωσορίζει τη Νέα Χρονιά. Ελπίζω μόνο να είναι καλή μαζί μας.
 




In a pretty similar pattern I designed my January welcome page. Neither too fancy nor minimal.

Μ'ένα παρόμοιο σχέδιο σχεδίασα την σελίδα καλωσορίσματος του Ιανουαρίου. Ούτε πολύ φανταχτερό ούτε απλοϊκό.


My monthly is full of snowflakes as it is supposed to be the heart of the winter. Even though it doesn't snow where I live I love this wintery theme.

Το μηνιαίο μου πρόγραμμα είναι γεμάτο από χιονονιφάδες αφού υποτίθεται ότι είναι η καρδιά του χειμώνα. Αν και δεν χιονίζει εκεί που μένω λατρεύω αυτό το χειμωνιάτικο θέμα.

Of course I couldn't miss my monthly poem. I'm not so into poems, I do prefer reading novels, it has become a necessity for me to have a poem related to the upcoming month.

Φυσικά δε θα μπορούσα να παραλείψω το μηνιαίο μου ποίημα. Δεν είμαι τόσο άνθρωπος των ποιημάτων, προτιμώ να διαβάζω νουβέλες, έχει γίνει όμως απαραίτητο για μένα να έχω ένα ποίημα σχετικό με τον επερχόμενο μήνα.


And what it would be a New Year without its resolutions? Mine are pretty simple yet I have so much work to do. Especially the first couple as lately I find myself a little bit unmotivated and I need to get this fixed before things get worse.

Και τι θα ήταν η Νέα Χρονιά χωρίς τις αποφάσεις της? Οι δικές μου είναι αρκετά απλές παρ'όλα αυτά έχω πολύ δουλειά να κάνω. Ειδικά οι δύο πρώτες μιας και τελευταία πιάνω τον εαυτό μου χωρίς κίνητρο και χρειάζεται να το φτιάξω πριν γίνουν τα πράγματα χειρότερα.



My New Year goals are based on my resolutions but are more specific. I needed to be more specific and not let everything flow around.

Οι στόχοι μου για τη Νέα Χρονιά είναι βασισμένες στις αποφάσεις μου αλλά είναι πιο συγκεκριμένοι. Έπρεπε να είναι πιο συγκεκριμένοι κι όχι απλά να αιωρούνται στον αέρα.


I am grateful for my life overall and how things are for me. I do want to change some things within 2017 but I also wanted to remind myself what I am grateful for. It is for those moments that I tend to be a little bit disappointed when things don't turn as I want.

Είμαι ευγνώμων για την ζωή μου στο σύνολο και πως είναι τα πράγματα για μένα. Σίγουρα θέλω να αλλάξω κάποια πράγματα μέσα στο 2017 αλλά ήθελα να υπενθυμίζω στον εαυτό μου για όλα όσα είμαι ευγνώμων. Είναι για εκείνες τις στιγμές που τείνω να απογοητεύομαι λιγάκι όταν οι καταστάσεις δεν καταλήγουν έτσι όπως θέλω.

My Word of the year is Progress. I've chosen this word to change the things that I'm not satisfied with and to become a better me while evolving all those that I'm grateful for.

Η Λέξη της χρονιάς είναι η Εξέλιξη. Διάλεξα αυτή τη λέξη για να αλλάξω όλα όσα δεν είμαι ικανοποιημένη και να γίνω καλύτερη καθώς θα εξελίσσω όλα αυτά για τα οποία είμαι ευγνώμων.



post signature

9 comments:

  1. Απλά υπέροχο!!!

    ReplyDelete
  2. Το ημερολόγιο σου είναι από τα πιο όμορφα που έχω δει!!! Μπράβοοοοο!!!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Να'σαι καλά!

      Delete
  3. Ειναι υπέροχο! Καλα γραψίματα 😘

    ReplyDelete
  4. Πανέμορφα σχέδια Μαρία μου! Εύχομαι να σε βοηθήσει να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου Μαρία μου! Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τουλάχιστον θα τα βλέπω συχνά για να μου τους υπενθυμίζει! Σ'ευχαριστώ!

      Delete
  5. Τέλειο Μαίρη και σίγουρα άμα ξεκίνησες έτσι θα έχεις άπειρη έμπνευση για τη νέα χρονιά! Σου εύχομαι να πλησιάσεις όλους του στόχους σου γρήγορα και να έχεις χρόνο και για ακόμα περισσότερους μέσα στο 2017!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips