Friday, February 27, 2015

It's Friday I'm in Love

Are you one of those who likes Easter? The decoration of the house with Easter touch brings at home the spring feeling a little bit sooner and makes us happier. Some ideas to decorate your home and bring the Easter vibes to your daily routine.

Είστε από τους τύπους που τους αρέσει το Πάσχα? Η διακόσμηση του σπιτιού με πασχαλινές πινελιές φέρνει στο σπίτι της αίσθησης της άνοιξης λίγο νωρίτερα και μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους. Μερικές ιδέες για να διακοσμήσετε το σπίτι σας και να φέρετε αυτή την πασχαλινή αύρα στην καθημερινότητά σας.

Bhg 



 Cedarwoodweddings
 
 
 



Blomsterverkstad






 Craftily-ever-after









 Marthastewart



 
 
post signature

9 comments:

  1. ουάααουυυυ...καταπληκτικά όλα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ReplyDelete
  2. Πότε ήταν που στολίζαμε Χριστούγεννα και πότε ήρθε ο καιρός να στολίσουμε για Πάσχα!Πολύ δροσερές ιδέες Μαρία μου! Η μια καλύτερη από την άλλη!

    ReplyDelete
  3. Ωραίες οι φωτό, Μαράκι!! Μύρισαν άνοιξη!

    Βάσω, η Μαμά Πρωτάρα

    ReplyDelete
  4. αχ...μυρισε Ανοιξη!!!! τελεις επιλογες φιλεναδα!

    ReplyDelete
  5. Καλός ο χειμώνας με τα λευκά και τα γκριζοκαφέ του,αλλά κι η Πασχαλιά με τα χρώματά της άλλο πράμα,βρε,Μαράκι μου.Τα κλαδιά με τα κρεμαστά αυγουλάκια είναι μία από τις προτιμήσεις μου.Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφες ιδέες, αλλά θα ήθελα να δω και δικές σου διακοσμήσεις στο δικό σου χώρο!

    ReplyDelete
  7. Το καδρακι με το κουνελάκι μου άρεσε πολύ Ντίνα μου,ταιριάζει ωραία σε παιδικό δωμάτιο.Αλλωστε όλες οι πασχαλινές επιλογές που έκανες είναι πολύ ωραίες...την καλησπέρα μου!

    ReplyDelete
  8. Επιτελους λιγο χρώμα στο σπιτι!
    Καλό ξημέρωμα, καλό μηνα!
    Φιλιά :)

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφες οι ιδέες Μαράκι! Ό,τι πρέπει για να μπαίνουμε σε ανοιξιάτικη διάθεση!
    Φιλιά :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips