Monday, April 21, 2014

Spring Lovers Tag/Ανοιξιάτικο παιχνιδάκι

Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα με τις οικογένειές σας ή τους φίλους σας! Εγώ πάντως πέρασα οικογενειακά κι έσκασα στο φαί! Ένα ωραίο διάλειμμα από την καθημερινότητά μας.

Καιρός όμως για παιχνιδάκι που έχω τόσο καιρό να παίξω. Η Μαρία από το Η ζωή μας μια εικόνα και η Δέσποινα από το Μαμά σε κρίση με προσκάλεσαν να παίξω ένα ανοιξιάτικο παιχνίδι.



Οι κανόνες είναι:
  • Ν'αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag
  • Ν'απαντήσουμε στις ερωτήσεις και να κάνουμε επιπλέον 3 δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη
  • Να κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε και  να τις ενημερώσουμε σχετικά

1) Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια την άνοιξη? Συνήθως προτιμώ ροζ αποχρώσεις.
2) Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη? Ροζ αποχρώσεις.
3) Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" για την άνοιξη? Το ροζ? Χαχαχα. Το κίτρινο σίγουρα!
4) Αγαπημένο outfit για την άνοιξη? Φούστα με t-shirt και πάνινο παπουτσάκι.
5) Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ? Η furla candy τσάντα μου!!
6) Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο? Η φράουλα σίγουρα!
7) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει την άνοιξη? Η μυρωδιά των λουλουδιών!
8) Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή? Ειδικά αυτή την εποχή κανένα! Να'ναι καλά ο μπέμπης που δεν προλαβαίνω να βάψω ούτε μισό νύχι!
9) Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι? Το άσπρο τριαντάφυλλο!
10) Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη? Ανυπομονησία, χαρά, ενθουσιασμό!
11) Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες? Αν ναι, τι? Γενική στο σπίτι? αχαχαχαχα! Προετοιμάζομαι ψυχολογικά για το καλοκαίρι!
12) Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη? Gucci Pour Homme II. Και ναι είναι αντρική αλλά μ'αρέσει!
13) Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπει η άνοιξη. Πακέτο αδυνατίσματος χαχαχα!!! Σίγουρα ένα παγωτό μηχανής θα το έτρωγα! Και πολλά φορέματα!
14) Υπάρχει κάτι που να σε αγχώνει με τον ερχομό της άνοιξης? Ότι δε μου φτάνει ο χρόνος για να χορτάσω τις βόλτες!
15) 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματά σου για την άνοιξη. Ήλιος, φύση, ξεγνοιασιά!


Ερωτήσεις Μαρίας:
16) Πες ένα λόγο που δε σ'αρέσει η άνοιξη. Η σκόνη της Σαχάρας...
17) Αγαπημένο σου ανοιξιάτικο χρώμα? Το κίτρινο!
18) Ποια χρώματα χρησιμοποιείς στο μακιγιάζ σου την άνοιξη? Ροζουλί? Δεν είμαι και πολύ των χρωμάτων στο μακιγιάζ!

Ερωτήσεις Δέσποινας:
19) Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος για να πας βόλτα με παιδιά ή χωρίς? Κάτω από την Ακρόπολη στον πεζόδρομο!
20) Τι λουλούδια θα ήθελες να περιλαμβάνει μια ανθοδέσμη που θα σου χαρίσει το παιδί σου και γιατί? Μαργαρίτες γιατί είναι αθώες!
21) Αν η άνοιξη ήταν γυναίκα, πως θα την περιέγραφες? Χυμώδη, με καμπύλες, έξω καρδιά, πολύ κοινωνική, χαμογελαστή κι ενθουσιώδη!

Ότι θ'απαντούσα σε τόσες πολλές ανοιξιάτικες ερωτήσεις δεν το περίμενα! Να'στε καλά κορίτσια για το παιχνίδι.
Επειδή όμως άργησα πολύ να παίξω το παιχνίδι κι απ'ότι έχω δει σχεδόν όλες οι μπλογκοφίλες μου το έχουν παίξει ήδη δε θα κάνω καμία tag αλλά το αφήνω ανοιχτό σ'όποια θέλει να το συνεχίσει.

post signature

9 comments:

  1. Μαρία μου,το πακέτο αδυνατίσματος το χρειάζομαι εγώ σίγουρα ΚΑΙ επειγόντως,χαχαχαχααχ!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  3. Με ροζ χρώμα και πολύ άνοιξη να συνεχίσεις Μαρία μου .
    Χρόνια Πολλά με αγάπη , υγεία και φως

    ReplyDelete
  4. πωπωπ χρωμα βρε Μαρια μου...Γεμισε η ψυχη μας.. Αυτο το ροζ το λατρευω και εγω! Μα ειναι τοσο χαρουμενο χρωματακι!
    Εχω παθει πλακα με την τσαντα! Θεικη!
    Φιλακια

    ReplyDelete
  5. Χρονια πολλα! Χριστος Ανεστη! Και του χρονου με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
  6. Το πακέτο αδυνατίσματος το κάνει κανείς δώρο άραγε;; Αχαχα! Φιλιά και χρόνια πολλά Μαράκι μου! Καλημέρα!

    ReplyDelete
  7. Το άσπρο τριαντάφυλλο είναι πολύ ιδιαίτερο, αλλά η φράουλα είναι η βασίλισσα...χαχα....αρέσει σχεδόν σε όλους!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!

    ReplyDelete
  8. Ροζ, Ακρόπολη, μαργαρίτες :)

    ReplyDelete
  9. ροζουλι...λατρεμενο! οσο για τη βολτα που προτεινεις, φοβερη ιδεα!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips