Sunday, March 30, 2014

Top5 Favorites/Greek songs-Αγαπημένο τοπ5/Ελληνικά τραγούδια

Άλλη μία βδομάδα πέρασε, άλλο ένα τοπ5 ήρθε. Το σημερινό αφορά αγαπημένα ελληνικά τραγούδια. Μ'αρέσει να ακούω έντεχνο, λαϊκό, ελαφρολαϊκό, ποπ, ροκ, ρεμπέτικο πάντα αναλόγως τα κέφια. Είμαι ανοιχτή σε όλα και μ'αρέσει να παίρνω κομμάτια από όλα τα είδη. Δε φοράω παρωπίδες, δεν είμαι κολλημένη σε κάτι συγκεκριμένο. Πιστεύω πως κάθε είδος έχει να δώσει πολλά.

Αυτό λοιπόν είναι το δικό μου αγαπημένο τοπ5.


1) Σωκράτης Μάλαμας-Πριγκιπέσσα μου

Να'ναι καλά η ξαδερφούλα μου που μου το έμαθε! Το λατρεύω απλά!


Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πως να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ...



2) Ελένη Τσαλιγοπούλου-Εγώ σ'αγάπησα εδώ

Συγκλονιστική ερμηνεία από μία αγαπημένη μου τραγουδίστρια.


Παραμυθάκι μου σκληρό
όπου κι αν είσαι και γυρνάς
για μένα εκεί να μη ρωτάς
εγώ σ'αγάπησα εδώ...



3) Γιάννης Αγγελάκας-Σιγά μη κλάψω

Αγαπημένο ελληνικό μουσικό συγκρότημα Οι Τρύπες κι ακόμα πιο αγαπημένος ο Γιάννης Αγγελάκας.


Μα εγώ μ'ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω από τις λύπες θα πετάξω
σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ...



4) Διάφανα Κρίνα-Έχει γίνει η απώλεια συνήθεια μας

Άλλο ένα αγαπημένο μουσικό συγκρότημα, λίγο καταθλιπτικό θα έλεγα αλλά το λατρεύω. Όσοι έχετε υπαρξιακά μην το ακούσετε!


Σβήνω τα ίχνη από τα ψέμματά μας
παραπατάω στη σιωπή
έγινε η απώλεια συνήθειά μας
κι ο έρωτας μια άρρωστη κραυγή



5) Μαρινέλα-Μα εσύ ποτέ

Ότι και να πω για την Μαρινέλα είναι λίγο! Πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες λαϊκές τραγουδίστριες μακράν! Και στο συγκεκριμένο τραγούδι έχω τρελή αδυναμία.


Μα εσύ ποτέ, ποτέ να μη χαθείς από την ζωή μου
γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου
μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω...



Το παιχνίδι είναι έμπνευση της Μαρίας Π. από το Συλλέγω στιγμές και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:

post signature

13 comments:

  1. Μαρία μου, καταρχάς χαίρομαι που είσαι από τους συμμετέχοντες που συνεχίζουν ακάθεκτοι τις αναρτήσεις της στήλης μου! Ακόμα κι εγώ έχω μείνει πίσω αλλά σύντομα επιστρλεφω με τις υπόλοιπες κατηγορίες.
    Εξαιρετικές οι επιλογές σου με ιδιαίτερη αδυναμία στη Μαρινέλα και στο συγκεκριμένο τραγούδι!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου υπήρξα λίγο άπιστη αλλά προσπαθώ να μην το αφήνω, το έβαλα στόχο!
      Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε σ'ένα από τα 5!
      Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!!!

      Delete
  2. Όμορφες οι επιλογές σου
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  3. Διάλεξες πολύ ιδιαίτερα τραγούδια!
    Καλό βράδυ Μαρία να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  4. Λατρεύωωωωωωωωωωωωωω το πριγκηπέσσα!!!!!! ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  5. Μμμμ πολυ ιδιαιτερες επιλογες αν και το 3 κ το 4 δεν τα γνωριζω :)

    ReplyDelete
  6. τελεια ολα!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!

    ReplyDelete
  7. Ωραίες οι Τρύπες κι ο τρελάκιας ο Αγγελάκας αλλά και οι υπόλοιπες επιλογές σου Μαρία! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  8. Θεωρώ μακράν την "πριγκιπέσσα" ένα από τα ωραιότερα ελληνικά τραγούδια και πάντα με συγκινεί... Πολλά φιλιά Μαράκι μου και καλή σου εβδομάδα!

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου!!!
    Καλή βδομάδα!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ReplyDelete
  10. πολύ αγαπημένες μου επιλογές έκανες!!! :) ευχαριστούμε για το μουσικό διάλειμμα.. φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!! :)

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Χαίρομαι που σας άρεσαν οι επιλογές μου! Καλό μήνα να έχετε!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips