Wednesday, March 5, 2014

Award to be continued/Βραβείου συνέχεια

Η Κατερίνα από το Positive Thinking Greece και η Ελεάνα από το My home My memories μου χάρισαν βραβειάκι το οποίο έχω ήδη λάβει αλλά αφού μου έκαναν την τιμή τα κορίτσια να με βραβεύσουν θα απαντήσω στις ερωτήσεις τους.

Οι κανόνες του βραβείου αναφέρουν να γράψουμε και 11 πράγματα για τον εαυτό μας και τα έχω γράψει εδώ. Ξέρω ότι είμαι κουλ τυπάκι αλλά μη σας ζαλίζω πάλι!

Λοιπόν οι ερωτήσεις της Κατερίνας:

1) Ποια ταινία σε ταρακούνησε πολύ με τα μηνύματά της? Λίστα του Σίντλερ
2) Τι σε εμπνέει περισσότερο? Η καθημερινή ζωή
3) Ποια πόλη-χώρα ή νησί θα πρότεινες ανεπιφύλακτα σε κάποιον και γιατί? Για διακοπές να υποθέσω? Λατρεύω Χανιά!
4) Ποιο τραγούδι σε εκφράζει αυτή την περίοδο? Daft Punk Ft Pharrel Williams- Get Lucky
5) Ποιο ήταν το αγαπημένο σου παιδικό παραμύθι? Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
6) Αν δεν έχεις κάνει κάτι extreme, τι θα ήθελες να τολμήσεις? Είμαι extreme από μόνη μου, που να τρέχω τώρα...
7) Ένας νέος blogger ζητάει την συμβουλή σου. Τι θα του έλεγες? Έχεις χρόνο να ξεφύγεις από τα δίχτυα!!!
8) Αν είχες την επιλογή να γυρίσεις πίσω στον χρόνο, σε ποια εποχή θα προτιμούσες να ζήσεις? Στην εποχή των λουλουδιών!
9) Ποια θεωρείς πως είναι μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στην ανθρωπότητα? Την βλακεία!
10) Αν σου πρότειναν να γράψεις την βιογραφία ενός ανθρώπου, ποιον θα επέλεγες και γιατί? Του Μέγα Αλέξανδρου! Γιατί είμαι Μακεδονίτισσα!
11) Αν κάποτε το "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία" ήταν το σύνθημα, τώρα ποιο πιστεύεις πως αντιπροσωπεύει την εποχή μας? Facebook, Twitter, Instagram! Δε νομίζω να κουνιούνται και πολλοί όπως τότε...


Ερωτήσεις Ελεάνας:

1) Πιο καλή η μοναξιά? Δεν είμαι φαν του Πάριου!
2) "Ετοιμάζω ταξίδι"...που θα ήταν αυτό? Στο Άμστερνταμ!
3) Ποιος στίχος τραγουδιού σε εκφράζει? "I got beat in my veins for only rule, love is to share mine is for you" Sebastien Tellier!
4) Ποιο βιβλίο θα έκανες δώρο? Ο κλέφτης του πάντοτε-Clive Barker. Έβαλα κάτι light για να μη με πάρετε με τις ντομάτες!
5) Μόνο αγάπη χρειάζεται η ζωή μας? Και λίγο φαΐ αλλιώς μας βλέπω ομαδικώς στο νοσοκομείο!
6) Ποια εποχή του χρόνου και γιατί? Καλοκαίρι γιατί μ'αρέσει η ανεμελιά!
7) Αγαπημένη ατάκα από ελληνική ταινία? Έχω και κότερο πάμε μια βόλτα?-Κώστας Βουτσάς
8) Θα διάλεγες σοκολατένιο ή σιροπιαστό? Θα διάλεγα σιροπιασμένη σοκολάτα!
9) Ρεαλισμός ή ρομαντισμός καλύτερα? Ρεαλισμός με πολλές μικρές δόσεις ρομαντισμού!
10) Σε ποια άλλη εποχή ή δεκαετία θα ήθελες να ζήσεις? Και τα '70s καλά είναι!
11) Ποιο στυλ διακόσμησης ταιριάζει στο χαρακτήρα σου? Μ'αρέσει το vintage αλλά είμαι και του λιτού. Και λίγο shabby chic ωραίο είναι!

Το βραβειάκι το έχω δώσει ήδη!

post signature

18 comments:

  1. Πωπω βραβεία!!!! Μπράβο Μαράκι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πέφτουν βροχή αχαχα! Φιλάκια!

      Delete
  2. πολυ cool απαντησεις :) χαρηκα να τις διαβάζω!

    ReplyDelete
  3. Καλημερα καλη μου Μαρια!
    Ανετες απαντησεις!
    Μου αρεσαν πολυ!
    Φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κική! Φιλάκια!

      Delete
  4. Καλημερούδια! Σούπερ οι απαντήσεις σου και στις δυο μας!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινάκι μου ευχαριστώ και πάλι για το βραβείο! Φιλάκια!

      Delete
  5. Βραβείο με απαντήσεις να γελάσουμε και λίγο . Η μεγαλύτερη ανακάλυψη!!!!! Εγραψες.
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ζωή θέλει και γέλιο!! Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου! Φιλάκια!

      Delete
  6. Όπως πάντα απολαυστικές οι απαντήσεις σου Μαρία! Την καλησπέρα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου! Φιλάκια!

      Delete
  7. Ωραίες οι απαντήσεις!!! Φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Νεφέλη! Φιλάκια!

      Delete
  8. Σ'ευχαριστώ Βάσω! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. Σ'ευχαριστώ! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. Σ'ευχαριστώ που το δέχτηκες. Η απάντηση σου συμβουλή σε νεο blogger είναι σούπερ!!! :)) και μόνο από αυτό θα συνέχιζα!!! Ένας ακόμα blogger με χιούμορ! Φιλιά πολλά Μαρία!! Καλό Σ/Κ

    ReplyDelete
  11. Αμεσότητα και ζωντάνια στις απαντήσεις!!Μπράβο Μαρία μου και συγχαρητήρια για το βραβείο!!Keep going!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips