Thursday, February 13, 2014

Valentine's Day-Ημέρα της Αγάπης

I was in a play mood and I decided to make hearts and pink stuff for the celebration of love. So I made this wreath for the outdoor.

Είπα να παίξω κι εγώ λίγο με αφορμή την γιορτή του έρωτα κι αποφάσισα να φτιάξω καρδούλες και ροζουλί πραγματάκια. Έτσι έφτιαξα αυτό το στεφάνι για την πόρτα.

Made with red yarn and felt hearts.

Φτιαγμένο από κόκκινο νήμα και τσόχινες καρδούλες.


And this little decorative garland for hugs and kisses.

Κι αυτή τη μικρή διακοσμητική γιρλάντα με αγκαλιές και φιλιά.


post signature

29 comments:

  1. Απλότητα,ομορφιά και υλικά αγαπημένα !Πανέμορφο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Αλέκα!!! Καλό σ/κ να έχεις!

      Delete
  2. Κόκκινο το χρώμα του πάθους, λευκό το χρώμα της αγνότητας και όλο μαζί ... μια αγνή καρδιά γεμάτη πάθος!!! Έτσι να είσαι πάντα κορίτσι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Χριστίνα μου σ'ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!!! Να'σαι καλά!!!

      Delete
  3. Μού αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου Μαρία μου!Η γιρλάντα σου,πολύ ζουζουνιάρικη!Αν καί κάπιοι σνομπάρουν τήν εορτή τού Αγίου Βαλεντίνου,εμείς επιμένουμε!!Happy Valentines Day!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Dimi μου!!! Καλό σ/κ να έχεις! Φιλάκια!!!

      Delete
  4. Πολύ όμορφα είναι!! Μπράβο, Μαρία μου!
    Καλό βράδυ, φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Έλλη μου! Φιλάκια!

      Delete
  5. Το στεφάνι σου μου αρέσει για την απλότητά του , έχεις ταλέντο Μαρία μου !!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου! Φιλάκια!

      Delete
  6. καλημερα Μαρια μου!
    ειναι πολυ ομορφα!
    μπραβο σου!
    και χρονια πολλα!
    φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια πολλά φίλη μου! Φιλάκια!

      Delete
  7. Πολύ μού αρέσει η απλότητα και η κομψότητα του στεφανιού. Πολλές καλημέρες Μαρία :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα μου! Φιλάκια!

      Delete
  8. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ζήνα μου! Φιλάκια!

      Delete
  9. Φωτιά στα κόκκινα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα όπως τα λες! Φωτιά!!! Φιλάκια!

      Delete
  10. Πάρα πολύ όμορφα!! Ζηλεύω ζηλεύω... Αλήθεια για τα στεφάνια σου τι βάση χρησιμοποιείς?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Ως επί το πλείστον χρησιμοποιώ φελιζόλ!

      Delete
  11. Μ άρεσε πολύ το παιχνίδι σου και σου εύχομαι Μαράκι μου να γιορτάζεις ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι Χαρά να γιορτάζουμε όλοι κάθε μέρα και να μη περιμένουμε μόνο αυτή τη μέρα!

      Delete
  12. Πολύ όμορφο το στεφάνι σου κι η γιρλάντα Μαρία μου!! Να σαι ευτυχισμένη κι ερωτευμένη συνέχεια κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριλένα μου! Να είμαστε όλοι ευτυχισμένοι κι ερωτευμένοι! Φιλάκια!

      Delete
  13. Μα τι όμορφα πραγματάκια είναι αυτά που μας έφτιαξες? Το στεφανάκι ειδικά με τις καρδούλες είναι χάρμα.Μπράβο βρε Μαράκι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Είπα να παίξω λιγάκι λόγω της μέρας! Φιλάκια!

      Delete
  14. Μαράκι είναι φανταστικά! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου! Φιλάκια!

      Delete
  15. Ναι κι εγώ είμαι του απλού, δε μου αρέσουν και πολύ τα φορτωμένα εκτός από εξαιρέσεις! Φιλάκια!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips