Sunday, February 16, 2014

Top5 Favorites/Foreign tv serials-Αγαπημένα τοπ5/Ξένες σειρές

Τώρα τελευταία λόγω περιορισμένου χρόνου (παιδιά, σπίτι, παραγγελίες, υπαρξιακά) βλέπω όλο και λιγότερες ταινίες επειδή δεν προλαβαίνω! Αλλά για τις σειρούλες μου που αγαπάω βρίσκω χρόνο! Καλά έχουν υπάρξει και φορές που έχω ξεκινήσει να δω ένα επεισόδιο και να το τελειώνω σε 3 μέρες γιατί κάτι με διακόπτει αλλά δεν πτοούμαι!

Αυτές είναι οι δικές μου 5 αγαπημένες ξένες σειρές:


1) The Mentalist 

Πεθαίνω!!!! Πραγματικά ο χαρακτήρας του Πάτρικ Τζέιν με τρελαίνει!!! Αν και το πιο πιθανό στην πραγματικότητα να αντιπαθούσα ένα τέτοιο άτομο, στην σειρά απλά τον έχω ερωτευτεί τόσο για τον κυνισμό του όσο και για το "χάρισμά" του.

http://www.episodegenerator.com/wp-content/uploads/molly-hagan-the-mentalist.jpg


2) Downton Abbey

Λατρεύω vintage κι ότι σειρά ή ταινία είναι εποχής. Και φυσικά ξετρελάθηκα με το Downton Abbey. Αν και γενικώς δε μου πολυαρέσουν οι αγγλικές παραγωγές (μου πέφτει λίγο βαριά η απουσία συναισθημάτων τους) σ'αυτήν εδώ τη σειρά όλοι οι χαρακτήρες είναι ένας προς ένα!!!

http://thedailyblog.co.nz/wp-content/uploads/2013/12/Downton-Abbey-Cast.jpg


3) CSI: Miami 

Ο Οράτιος μου φέρνει αμφιλεγόμενα συναισθήματα. Από τη μία είναι τόσο μα τόσο παράξενος κι από την άλλη είναι τόσο καλούλης που δεν μπορούσα απλά να τον προσπεράσω. Και μ'αρέσει αυτή η παραξενιά που έχει κι ο τρόπος που αντιδράει! Ακόμα και το στήσιμό του είναι παράξενο! (Ή μήπως είναι ιδέα μου?)

http://www.csi-fanart.net/miami/wallpapers/mi_wp16.jpg


4) House MD

Άλλος ένας κυνικός (μάλλον έχω θέμα με τους κυνικούς και πρέπει να το κοιτάξω) που αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα, ακόμα και τον κολλητό του φίλο. Αλλά κατά βάθος είναι καλός και στο τέλος της σειράς το αποδεικνύει κάνοντας την υπέρβαση, αφού παρατάει τα πάντα σκηνοθετώντας τον θάνατό του μόνο και μόνο για να μπορέσει να περάσει μαζί με τον φίλο του που πεθαίνει.

http://4.bp.blogspot.com/-Zn6dLbzM38I/UBT_3VPxCJI/AAAAAAAAEL4/8eYWBg7G2Fw/s1600/dr-house-wallpapers-3.jpg


5) Sherloc

Αυτός κι αν είναι κυνικός! Και τους θεωρεί και όλους χαζούς κι αυτός είναι ο πανέξυπνος! Καλά η αλήθεια είναι ότι είναι κομματάκι έξυπνος αλλά λίγο τακτ βρε αδερφέ! Πάντως μαζί με τον Γουάτσον είναι αχτύπητο δίδυμο και σκίζουν! Κρίμα που βγάζουν μόνο 3 επεισόδια κάθε 2 χρόνια.

http://3.bp.blogspot.com/-yo0VVzpR5Gg/T0xl5YO6uYI/AAAAAAAALQ4/hOHqv0bCoCM/s1600/sherlock.jpg


Να θυμίσω ότι το παιχνίδι ήταν ιδέα της Μαρίας

post signature

29 comments:

  1. Και εγώ τηλεόραση δεν βλέπω εκτός από τα τρία CSI, δεν τα χάνω με τίποτα .Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά την τηλέοραση την έχω καταργήσει προ πολλού!! Φιλάκια! Καλή εβδομάδα!

      Delete
  2. Έλα βρε! "The Mentalist" - CSI: Miami (Τον Οράτιο τα πρώτα δυο επεισόδια τον αντιπαθούσα, μετά απλά τον λάτρεψα) & House MD (που δεν έχω δει το τελευταίο επεισόδιο και π΄ρεπει οπωσδήποτε να δω) είναι λατρεμένες μου σειρές + πόσες άλλες!
    Μαρία μου, μια παράκληση με όλο το θάρρος. Αν μπορείς να αναφέρεις όταν κάνεις αναρτήσεις για το Top5# Favorites, από που προέρχεται η ιδέα του "παιχνιδιού", δηλ. από το blog μου. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου συγνώμη καμιά φορά το ξεχνάω από ταχύτητα, συνήθως το γράφω! Το διόρθωσα όμως! Φιλάκια! Καλή εβδομάδα!

      Delete
  3. Ρε συ, δεν έχω δει ποτέ καμία σειρά από αυτές! Δεν βλέπω γενικώς σειρές, αλλά (θα χάσεις κάθε εκτίμηση για το πρόσωπό μου τώρα, κρατήσου,....γιατί)....βλέπω "Μπρούσκο"!!!!! Αχαχα!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχε χάρη που σ'αγαπάω...αλλιώς θα έχανα πάσα ιδέα για σένα!!! Φιλάκιαααααα

      Delete
  4. καλημερα φιλη μου!
    καλη εβδομαδα!
    δεν εχει τυχει να δω καμια σειρα οποτε δε μπορω να εκφερω γνωμη.

    φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα κακώς!! Είναι πολύ ωραίες! Φιλάκια!

      Delete
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Χάουζ δαγκωτό, γιατί μου αρέσει η προσέγγιση του ήρωα στην ιατρικές γνωματεύσεις (απωθημένο μου η ιατρική, λόγω αποτυχημένης φοιτήτριας)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν πειράζει όμως έγινες τρομερή διακοσμήτρια!!! (αν κ το κανονικό σου επάγγελμα δεν έχω ιδέα τι είναι)! Φιλάκια!!!

      Delete
  6. Συμφωνώ απόλυτα Μαρία και ειδικά με τον Σέρλοκ! Από τις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές που έχω δει μέχρι σήμερα! Όσο για τον Οράτιο, εμείς τον αποκαλούμε "Στραβολαίμη", ενώ ακόμα γελάω με την ατάκα της Μάγκι Σμιθ: " Weekend? What is weekend?" Χεχεχεχε Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ρε συ δεν έχει απίστευτα περίεργο στήσιμο ο Οράτιος????? Λες κι έχει μονίμως ψύξη είναι αχαχαχαχα! Κι εννοείται η Μάγκι θεά!!! Πεθαίνω με τις ατάκες της! Φιλάκια!!! :)))

      Delete
  7. Ααααααα, τις βλέπω όλες τις σειρές αυτές!
    Ολες αξιόλογες και ενδιαφέρουσες!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'αρέσουν κι εσένα Έλενα!!! Φιλάκια!

      Delete
  8. xaxaxa ψηφιζω Σερλοκ!!!!!!

    ReplyDelete
  9. τι να πω! πως και εγω πρεπει να κανω αυτές τις μερες αυτη τρην αναρτηση και συμφωνουμε απολυτααααααα περνα μια βολτα να παραλαβεις αγαποπαιχνιδι σε φιλω !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωωω θα περιμένω να δω το δικό σου τοπ5!!! Ευχαριστώ για το παιχνιδάκι!!!

      Delete
  10. Συντονιστήκαμε λοιπόν σε όλες τις σειρές!!!! Τις βλέπω γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια? Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε Νικόλ μου!! Φιλάκια!!!

      Delete
  11. Λατρεύω το Mentalist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι απίστευτος ο Πάτρικ!?!?!?!

      Delete
  12. Δαγκωτό House... τι (παλιο)χαρακτήρας!!!!
    :)))
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ένας και μοναδικός!!! Φιλάκια!!

      Delete
  13. Και εγώ από αυτά που διάλεξες ψηφίζω Sherlock!! Δεν υπάρχει ο άνθρωπος!! Μου παίρνει κάθε φορά 1:30 να αποφασίσω αν τον συμπαθώ ή όχι χαχαχα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχαχαχα!!! Είναι απίστευτα εκνευριστικός κι ενδιαφέρον ταυτόχρονα!!! Φιλάκια!!

      Delete
  14. Όμορφες επιλογες
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία Έλενα! Φιλάκια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips