Friday, December 6, 2013

It's Friday I'm in Love

As I was looking for some ideas on the internet caused by my participation on Happy Mail and the christmas cards that I have to make and send to the persons in my team, I found these incredible cards and I was really excited. So many years have passed since I sent a christmas card and especially now with the technology on hand it is much more easier to send an e-mail, a text message or make a call for our wishes. But I missed all this and this is one reason I participated on first place in this christmas card exchange, besides ofcourse that I found an opportunity to craft again. As soon as I finish and send them I will show you them. For the time being you can admire some ideas with cards, while some of them have tutorial too. Will you send cards this year or you will wish through technology?

Κι ενώ έψαχνα ιδέες στο διαδίκτυο με αφορμή το Happy Mail και τις χριστουγεννιάτικες κάρτες που πρέπει να φτιάξω και να στείλω στα άτομα που κληρώθηκα βρήκα αυτές τις απίστευτες κάρτες κι ενθουσιάστηκα τόσο πολύ. Είχα χρόνια να στείλω μια χριστουγεννιάτικη κάρτα πόσο μάλλον να φτιάξω κι ειδικά τώρα που η τεχνολογία τείνει να εξαλείψει οτιδήποτε γραπτό αφού μ'ένα e-mail, μήνυμα, τηλεφώνημα μπορούμε να στείλουμε άμεσα τις ευχές μας. Μου έλειψε όμως αυτό κι ένας λόγος που έλαβα μέρος σ'αυτή την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή καρτών, εκτός φυσικά από την ευκαιρία να δημιουργήσω κάτι, ήταν ότι ήθελα να πάρω και να στείλω φυσικά χριστουγεννιάτικες κάρτες. Μόλις τις τελειώσω και τις αποστείλω θα σας τις δείξω. Προς το παρόν θαυμάστε κάποιες ιδέες από κάρτες που κάποιες από αυτές έχουν και οδηγίες. Εσείς θα στείλετε κάρτες φέτος ή θα αρκεστείτε στην τεχνολογία για τις ευχές?

 
post signature

30 comments:

  1. Η μία ποιό όμορφη από τήν άλλη!!!!Υπέροχες όλες οι καρτούλες Μαρία μου!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ειναι ολες τους ομορφες! Φιλακια!

      Delete
  2. Άλλη γοητεία έχει σίγουρα η κάρτα!!!
    Παλιά συνήθιζα κάτω από το δέντρο μας να αραδιάζω ένα σωρό κάρτες που είχαμε λάβει από συγγενείς και φίλους!
    Τώρα όπως λες, η τεχνολογία κυριάρχησε!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αυτη η τεχνολογια τι μας εχει κανει! Φιλακια!

      Delete
  3. Πολύ όμορφες ιδέες,εύκολες και εντυπωσιακές!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καποιες ειναι πολυ ευκολες να τις κανουμε κ μονοι μας! Καλη συνεχεια!

      Delete
  4. αα τι τελειες ιδεες..και ειναι να φτιαξω τωρα μια καρτουλα οποτε θα τις μελετησω!!!φιλια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαιρομαι που βοηθησα! Φιλακια!

      Delete
  5. Μαρία μου, καλημέρα! Υπέροχες ιδέες! Σ΄ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Σε περιμένω από το ιστολόγιό μου, έχω κάτι για σένα!
    Καλό Σ/Κ, φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστω πολυ! Ερχομαι αμεσως!

      Delete
  6. καταπληκτικό ποστ! πολύ ωραίες ιδεες συγκέντρωσες..

    http://katerinaloves.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. Αυτή με τα κουμπιά την βρίσκω πολύ πρωτότυπη!!
    Καλημέρα και καλή Κυριακή! Ετοιμάσου για χιόνια εντός της εβδομάδας! Όταν σου έλεγα εγώ να πάμε στο Μπαλί (!!) δεν με άκουγες! Χαχα!! Φιλάκια! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είπαμε δεν έχουμε λεφτά! Μέχρι στιγμής έχω μαζέψει 12 ευρώ και 22 λεπτά...ούτε μέχρι τον Ελ.Βενιζέλο δεν φτάνω μ'αυτά! Κουκουλώσου κι άσε το Μπαλί! Φιλάκια!!!

      Delete
  8. Είναι πολύ όμορφο να λάβεις μια κάρτα με ευχές, έχει άλλη γοητεία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι δε σε κάνει να νιώθεις όμορφα?!?!Κρίμα που το έχουμε σταματήσει!

      Delete
  9. Αχ... εφτιαξα κι εγώ μια κάρτα για το Secret Santa. Λες να κληρωθούμε μαζί!!! Πλάκα θα έχει! Και εγώ όταν ήρθε η στιγμή να φτιάξω την κάρτα για το mommywiki, google-αρα για να πάρω ιδέες. Και βέβαια συνδύασα 2 για να φτιάξω μια! Όλες οι κάρτες που δείχνεις μου αρέσουν. Μένει να αποφασίσεις ποια θα κάνεις! Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λες να είμαστε μαζί?Τι ωραία που θα είναι!Κι εγώ έχω τόσες να φτιάξω!Μέχρι στιγμής έχω κάνει 6 κ νομίζω μου μένουν άλλες 2-3. Κι εννοείται συνδυασμούς κάνω κι εγώ!Εμπνεύσεις της στιγμής!!!

      Delete
  10. Καλημέρα Μαρία. Δυστυχώς εγώ αυτή την συνήθεια την άφησα στην τεχνολογία! Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου! Ανυπομονώ να δω και τις δικές σου!! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευτυχώς που έχω λίγο χρόνο τώρα κι αποφάσισα ν'ασχοληθώ λιγάκι μ'αυτό αλλιώς θ'ακολουθούσα κι εγώ την τεχνολογία!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!

      Delete
  11. Σουπερ ιδεες Μαρια!Μ αρεσε πολυ η τριτη φωτο!Καρτούλες θα φτιάξω όσες περισσοτερες μπορω για να στειλω!Μου αρεσει η ιδεα να ειναι χειροποιητη και αν δεν εχω πολυ χρονο για να την διακοσμησω περιοριζομαι σε κατι απλο και γρηγορο στην κατασκευη.Κι επειδη καθε χρονο ολο λεω να οργανωθω και να τις φτιαχνω νωριτερα και ολο τελικα τις κανω τελευταια στιγμη μαλλον για τις πιο ευκολες κατασκευες με βλεπω και φετος!Την καλημερα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό με την οργάνωση κάθε φορά δεν το καταλαβαίνω! Κ εγώ υποτίθεται οργανώνομαι κι όλο τελευταία στιγμή τα κάνω!Σε καταλαβαίνω απόλυτα!Περιμένω φωτό από τις καρτούλες που θα φτιάξεις!Φιλάκια!!!

      Delete
  12. Το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται είναι αφιερωμένο στις κάρτες. Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια. Οι προτάσεις σου είναι όλες μια και μια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που βοήθησα!Περιμένω φωτό να θαυμάσουμε καρτούλες!

      Delete
  13. ξεχώρισα κάποιες από τις κάρτες σου...καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    με την ευκαιρία να σε ενημερώσω για τα πιο κάτω – ευχαριστώ
    ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ : ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ (1/11/13-31/12/13)
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/11113-251213.html
    ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/12/blog-post_8.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωπ πως μου διέφυγε ο διαγωνισμός με τις κάρτες!?!? Τις επόμενες ημέρες θα αναρτήσω αυτές που έφτιαξα και θα σ'ενημερώσω! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  14. Πανεμορφες καρτες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και το καλύτερο είναι ότι μπορείς να τις κάνεις κ μόνος σου!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips