Tuesday, December 10, 2013

Christmas award-Χριστουγεννιάτικο βραβείο

Το παράξενο μαϊμουδάκι ή αλλιώς Funky Monkey μου έκανε δώρο ένα χριστουγεννιάτικο βραβείο και την ευχαριστώ πολύυυυυυ!!! Είναι το πρώτο μου δώρο για τα Χριστούγεννα κι ας είναι ψηφιακό! Η σκέψη κάθε άλλο ψηφιακή δεν είναι!

Περνάω κατευθείαν στο ψητό κι απαντάω στις 4 ερωτήσεις.

1) Η πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση.

Δύσκολο ν'απαντήσω. Οι περισσότερες όμορφες αναμνήσεις είναι από τα παιδικά μου χρόνια που τα περνούσαμε πάντα οικογενειακά στο σπίτι. Ααααα βρήκα μία. Συνήθως τα Χριστούγεννα τα περνούσαμε σπίτι στην Αθήνα αλλά μια χρονιά αποφασίσαμε να πάμε Σέρρες να κάνουμε με τον παππού και την γιαγιά. Περάσαμε υπέροχα και θα σας πω μόνο αυτό! Την Πρωτοχρονιά ξυπνήσαμε με χιόνι... Αυτή ήταν μία από τις όμορφες χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις. Και το ότι πήρα το τροχόσπιτο της Barbie.

2) Αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι

Αααα δύσκολα μου βάζετε σήμερα! Σίγουρα χωρίς το Last Christmas-Wham δε νοείται ότι ξεκινάει η χριστουγεννιάτικη περίοδος και μ'αρέσει απίστευτα το Santa Baby-Kylie Minogue (αν και είναι της Eartha Kitt) αλλά αυτό που θέλω όπως και δήποτε κι ειδικά όταν στολίζω το δέντρο είναι το Rockin' around the christmas tree


3) Αγαπημένο Ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι

Σίγουρα η Βανδή με τα Χριστούγεννα. Δεν ξέρω αυτό το τραγούδι με ανεβάζει πάρα πολύ, το βρίσκω πολύ χαρούμενο!



4) Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα

Χμμμ ένα σπίτι στην Εκάλη (έχει λιγότερο χαράτσι από την Δάφνη), ένα εξοχικό στη Μύκονο (γιατί είπαμε θα γίνω διάσημη Blogger με τουαλέτα από swarovski) και μία Lamborghini (ότι μοντέλο να'ναι δε θα τα χαλάσουμε εκεί). Και φυσικά να'χουμε την υγειά μας και να είμαστε δεμένοι.

Για το 2014...μακάρι όλα να πάνε καλύτερα για όλους. Να πάρουμε τα πάνω μας σαν λαός γιατί δεν μας πάει η κατάθλιψη και η απαισιοδοξία. Είμαστε Έλληνες γεννημένοι νικητές. Μακάρι να σταματήσει να υπάρχει τόση φτώχια γύρω μας. Μακάρι όλοι να έχουν την δουλίτσα τους, να είναι καλά με την οικογένειά τους. Μακάρι τα παιδιά μας να ζήσουν ένα καλύτερο αύριο και να μην πληρώσουν τα σπασμένα άλλων.

Αυτάααα. Το βραβειάκι το στέλνω στους 6 ανυποψίαστους που μερικοί μπορεί να το έχουν πάρει ήδη.

Ααααα και μην ξεχάσετε τον διαγωνισμό για το χριστουγεννιάτικο γούρι
post signature

29 comments:

  1. μεγια το βραβειακι! υεροχο!
    τελειο εισης και το γιορτινο σου σιτι! φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κική μου!Φιλάκια!

      Delete
  2. Αχ!! Γλυκούλα μου! Πόσο πολύ σ' ευχαριστώ!!!!!! Έβδομη; Όγδοη;; Έχω χάσει πια πόσες φορές μου έχετε δώσει αυτό το βραβείο κι εγώ ακόμα!! Να είσαι καλά και να περάσεις ονειρεμένες γιορτές και φέτος!! σε φιλώ γλυκά! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'αγαπάμε πολύ γι'αυτό!!!!Κι εσύ να περάσεις υπέροχα στις γιορτές!Φιλάκια!

      Delete
  3. Χαχα, δεν ζητάς και τίποτα το "φτωχό" και δύσκολο δώρο/α για τα Χριστούγεννα!
    Είσαι υπέροχη! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχαχα είδες?!?!Είμαι εύκολη μη με βλέπεις έτσι!!!!Φιλάκια!

      Delete
  4. Συγχαρητήρια για ένα ακόμα βραβείο Μαρία!! Καλημέρα :)

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα Μαρία μου!! Μπράβο για το βραβειάκι σου!!
    Μας αρέσουν τα ίδια τραγούδια!!!
    φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριλένα!Φιλάκια!

      Delete
  6. Καλημέρα Μαρία! Με γεια το βραβείο σου κορίτσι! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Μαρία μου να χαίρεσαι το βραβείο σου και σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμα!!!!Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  8. Συγχαρητήρια Μαρία μου γιά τό βραβειάκι σου!!!Τό αξίζης!!!Σού εύχομαι νά τά χιλιάσεις!!!Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου καί τά τραγουδάκια σου!!!Καλές καί χαρούμενες εορτές σού εύχομαι!!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλές γιορτές να έχεις κι εσύ με τους αγαπημένους σου!Φιλιά!

      Delete
  9. Με γεια και με χαρά το βραβείο!!
    Οι ευχές σου για το 2014 είναι ευχές όλων μας, μακάρι .......
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι Έλενα!Σ'ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!

      Delete
  10. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάντα με υγεία Ρένα!Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλές γιορτές να έχεις με την οικογένειά σου!Φιλάκια!

      Delete
  11. Συγχαρητηρια για το βραβειο και σε ευχαριστω πολυ που με επελεξες για να το δωσεις!!
    Ευχομαι τα καλυτερα για σενα και για το blog σου!

    ReplyDelete
  12. Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες !! :))
    Εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου, οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μόνο η υγεία με νοιάζει Lyriel όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα!Φιλάκια!

      Delete
  13. Φοβερές απαντήσεις και ειδικά για το δώρο που θες για τα Χριστούγεννα!!
    Πολύ όμορφη και η γιορτινή εικόνα του blog!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα ναι δεν ζητάω και πολλά από τον Σάντα!!!

      Delete
  14. Χεχε... τι ωραίες απαντήσεις!!!
    Εάν είναι Ferrari, δηλαδή, θα τα χαλάσουμε; Ρωτάω γιατί είναι να γράψω γράμμα στον Άγιο Βασίλη, και θέλω να ξέρω επακριβώς τι να ζητήσω για χάρη σου!!!!
    Εύχομαι ό,τι ποθείς να πραγματοποιηθεί!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι δεν δέχομαι Ferrari είναι passe χαχαχαχαχα.Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Delete
  15. Μου άρεσαν πολύ οι ευχές σου Μαράκι!
    Μακάρι....!
    Τι όμορφη που είναι η Β. Ελλάδα... την λατρεύω!
    Εύχομαι να δούμε και φέτος στην Αθήνα χιονάκια... φέτος στα μέρη που μένω έχω περισσότερες πιθανότητες να δω σε σχέση με την προηγούμενη μου διεύθυνση που απότι βλέπω ήταν πολύ κοντά σου :-)
    Δυστυχώς τα Νότια παρόλο που θα είναι πάντα τα αγαπημένα μου, δεν βλέπουν συχνά χιονάκια.
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν ξέρω τι προτιμώ περισσότερο! Να μην χιονίσει για να μην καίμε περισσότερο ρεύμα ή να χιονίσει μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα? Ιδού η απορία! Αν χιονίσει στην περιοχή σας θα έρθω να κάνω χιονάνθρωπο με τον γιο μου! Γιατί εδώ δε το βλέπω χαχαχα! Φιλάκια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips