Sunday, November 10, 2013

Top5 Favorites/Greek movies-Αγαπημένα Τοπ5/Ελληνικές ταινίες

I love top5's, I love top10's, generally I love top's!!! I watch documentaries with top's, I like to listen on the radio the top10 of the week, I love Forbes' lists, I think I'm addicted to these lists. Anyway Maria P. from Syllegw stigmes had this wonderful idea. I found her blog by accident while ago and I was really fascinating by the variety and as the title is saying she does collecting memories.

So Maria had an idea to post every week a different top5 and anyone could participate in it. And here I am I couldn't miss it, I'm starting posting my Top5's. It has 21 subjects different for every week. 1st week's top5 is Favorite Greek Films. I prefer old greek movies mostly because the dialogs are so hilarious and funny and they are really amusing. Everything you need when you are feeling blue. So here is my top5 of my favorite greek movies.


1) Miss Director with Tzeni Karezi, Alekos Alexandrakis and Dionisis Papagiannopoulos
2) That summer with Elena Nathanail and Lakis Komninos
3) My aunt the hippie with Rena Vlahopoulou, Nora Valsami and Andreas Mparkoulis
4) Stella with Melina Merkouri and George Fountas
5) Come to be loved darling with Stathis Psaltis

And now I realized that 2 of them are dramas. But still my favorites.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μ'αρέσουν τα τοπ5, μ'αρέσουν τα τοπ10, γενικά μ'αρέσει οτιδήποτε τοπ! Παρακολουθώ ντοκυμαντέρ με τα κορυφαία, μ'αρέσει να ακούω στο ράδιο το τοπ10 της εβδομάδας, μ'αρέσει η λίστα του Forbes, νομίζω ότι είμαι εθισμένη με αυτές τις λίστες. Έτσι λοιπόν, η Μαρία Π. από το Συλλέγω στιγμές είχε μία καταπληκτική ιδέα. Ανακάλυψα το μπλογκ της τυχαία λίγο καιρό πριν κι εντυπωσιάστηκα από τν ποικιλία θεμάτων κι όπως λέει κι ο τίτλος του μπλογκ, όντως συλλέγει αναμνήσεις-στιγμές.

Η Μαρία είχε την ιδέα να αναρτεί κάθε εβδομάδα κι από ένα διαφορετικό τοπ5 κι ο οποιοσδήποτε μπορούσε να πάρει μέρος. Έτσι κι εγώ δε θα μπορούσα να λείψω από αυτό, ξεκινάω το δικό μου τοπ5. Είναι 21 διαφορετικά θέματα και το θέμα της πρώτης εβδομάδας είναι οι Αγαπημένες Ελληνικές Ταινίες. Προτιμώ τις παλιές ελληνικές ταινίες περισσότερο καθώς οι διάλογοι είναι αστείοι και σε διασκεδάζουν απίστευτα. Ότι πρέπει δηλαδή όταν νιώθεις μια μικρή μελαγχολία. Αυτό είναι λοιπόν οι δικές μου 5 αγαπημένες ελληνικές ταινίες.


1) Δεσποινίς Διευθυντής με την Τζένη Καρέζη, Αλέκο Αλεξανδράκη και Διονύση Παπαγιαννόπουλο

Οι ατάκες απίστευτες με την καταπληκτική Τζένη Καρέζη στο τηλέφωνο να λέει με νάζι "Γυρίσατεεεεεεε;"


Και φυσικά ο θεός Παπαγιαννόπουλος μιλάει με την ξαδέρφη Αθηνά:

-Που θα πάτε?
-Αστέρια
-Με ποιους?
-Με την παρέα μου
-Ποια παρέα?Εσένα όλη η Αθήνα είναι παρέα σου
-Με όλη την Αθήνα!Μπα...άστο κορίτσι ν'αλλάξει λίγο περιβάλλον
-Ε είπα εγώ να μην...Αααα ρε Αθηνούλα...δε θέλω να ενοχλώ...στην παρέα χωράω κι εγώ?Δεν ενοχλώ,χωράω?
-Δε χωράς
-Δε χωράω?Γιατί ρε Αθηνούλα?Κι εγώ δημότης Αθηναίων είμαι!!!


2) Εκείνο το καλοκαίρι με την Έλενα Ναθαναήλ και τον Λάκη Κομνηνό και μουσική Γιάννη Σπανού.

Δεν ξέρω αν αγαπώ την συγκεκριμένη τόσο για την ίδια την ταινία όσο για την μουσική της.


Σαν με κοιτάς, ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου φωτιά,
καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά, λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς.

Κατά βάθος είμαι ρομαντική μη με βλέπετε έτσι!


3) Η θεία μου η Χίπισσα με την απίστευτη Ρένα Βλαχοπούλου, Νόρα Βαλσάμη κι Ανδρέα Μπάρκουλη.


Ότι και να πω γι'αυτή την ταινία είναι λίγο! Η μία ατάκα μετά την άλλη, σταματημό δεν έχει η Βλαχοπούλου!!!

Μπάρκουλης: Δε μου λέτε αυτός που πέρασε τι ήταν?Άντρας ή γυναίκα?
Βλαχοπούλου: Άμα δεν τον γδύσεις δεν πρόκειται να μάθουμε!


4) Στέλλα με την Μελίνα Μερκούρη και τον Γιώργο Φούντα.

Τι να πρωτοπώ γι'αυτή την ταινία? Η ερμηνεία της Μελίνας είναι απίστευτα συνταρρακτική αλλά κι ο Γιώργος Φούντας στα καλύτερα του.


Και φυσικά το αποκορύφωμα είναι στο τέλος της ταινίας με τις 2 τραγικές φιγούρες

-Στέλλα φύγε,φύγε Στέλλα θα σε σκοτώσω. Στέλλα δε μ'ακούς? Κρατάω μαχαίρι! Πες μου πως μετάνιωσες, πως θα με παντρευτείς και το πετάω! Στέλλα φύγε, γιατί δε φεύγεις?Γιατί?
-Φίλα με Μίλτο, φίλα με
-Στέλλα αγάπη μου
-Φίλα με αγάπη μου

Πολύ κλάμα αυτή η σκηνή...


5) Έλα ν'αγαπηθούμε ντάρλινγκ με τον Στάθη Ψάλτη, Σταμάτη Γαρδέλη και τη Καίτη Φίνου

Είσαι τόσο γλυκιά ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα! Θεϊκή ατάκα Ψάλτη


Φοβερός διάλογος μεταξύ Ψάλτη και Φίνου.

-Είσαι μάγκας?
-Μάγκας? Τι μάγκας?
-Μάγκας ρε παιδί μου πως το λένε? Σου περνάει δηλαδή από το μυαλό ότι είσαι πολύ ωραίος και πολύ έτσι κι ότι αν δηλαδή την πέσεις σε καμιά γκόμενα θα την αδειάσεις?
-Όχι δηλαδή επειδή είμαι μπροστά και να μου παινευτώ αλλά είμαι και το πρώτο καμάκι. Έτσι και δω 10 γκόμενες και πετάξω το καμάκι τις έχω περάσει και τις 10.
-Δε σου φαίνεται.
-Ναι είναι κρυμένο.
-Α λες και τέτοια.

Αυτές ήταν οι 5 αγαπημένες μου ταινίες. Και μόλις συνειδητοποίησα ότι 2 από αυτές δεν είναι ακριβώς κωμωδίες αλλά δεν παύουν να είναι αγαπημένες.

post signature

10 comments:

  1. Εντάξει Μαρία οι επιλογές σου είναι μία και μία!
    "Στέλλα" πόσο καιρό έχω να τη δω αυτή την ταινία! (ας τη προβάλλει κάποιο κανάλι!)
    Αγαπώ τις παλιές ελληνικές ταινίες, αγαπώ ό,τι είναι Top και αγαπώ πολλά!
    Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην παρέα σας!Λατρεύω τοπ λέμε!Την Στέλλα την είδα πρόσφατα μετά από πολύυυυυυυυ καιρό,γενικώς δε το δείχνουν συχνά όσο τις υπόλοιπες.

      Delete
  2. καλημερα νεα μου φιλη!
    εξαιρετικες επιλογες!
    τις αγαπω ολες!

    καλη εβδομαδα! φιλακιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Κική!Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Delete
  3. Ειδικά η πρώτη και η τρίτη από τις πολύ αγαπημένες!!!
    Καλημέρα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Κική!Χαίρομαι που σ'άρεσαν!

      Delete
  4. Καλημέρα σας...καλώς βρεθήκαμε, σας καλωσορίζω στο μπλοκ μου..θα χαρω να τα λέμε..
    και δική μου αγαπημένη η ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...συγκινητική ταινία
    ευχαριστώ

    ReplyDelete
  5. Ωραίες επιλογές! Η Καρέζη ήταν μεγάλη μου αδυναμία.. Για την Βλαχοπούλου τι να πούμε.. μεγάλη προσωπικότητα όπως και η Μερκούρη φυσικά. Τώρα συνειδητοποιούμε το μέγεθος αυτών των ταινιών, την διαχρονικότητα, το καλό χιούμορ που λείπει σήμερα και τις αξεπέραστες ερμηνείες. Από ατάκες έχουμε ένα σωρό παρακαταθήκη! Πριν ένα χρόνο είχα κάνει δύο αφιερώματα,πολύ το είχα χαρεί! :) Όταν έχεις χρόνο και όρεξη δες τα να γελάσεις! http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/10/blog-post_12.html &
    http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/10/blog-post_13.html

    Καλή εβδομάδα Μαρία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όσες φορές κι αν τις δεις ποτέ δε τις βαριέσαι!Γενικά οι παλιές ελληνικές ταινίες είναι όλες ωραίες.Μόλις μπορέσω θα δω τα αφιερώματα που είχες κάνει!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips