Friday, November 1, 2013

It's Friday I'm in love

I don't know about you but I love Game of Thrones and I love George R.R. Martin the author. I started reading the books about 4 years ago before the show came up and I was so thrilled. I loved it since the beginning because you never know what's next! In the first book one of the leading persons dies! I even got a little depressed at that point. Why on earth someone has to kill the good guy? Yes I know good guys die too. Anyway now I'm on the 4th book and there are 3 others and one that hasn't been published yet. Unfortunately with the kids I don't have the time to read a lot.

Now the show is on air and sometimes when I'm not too busy I watch it. I did a little research about the show and learned many things. Did you know that the scenes for Casterly Rock (the place where the king lives) have been shot in Dubrovnik in Croatia? I didn't. So I took a look about Croatia on the internet and I was amazed by its beauty so much that I want to go someday in the future. And of course the fact that part of the show was held there! I'm sharing you some photos I found.

Δεν ξέρω για σας πάντως εγώ λατρεύω το Game of Thrones και τον George R.R. Martin τον συγγραφέα του. Ξεκίνησα να διαβάζω τα βιβλία περίπου 4 χρόνια πριν ξεκινήσει η σειρά κι ήμουν τόσο ενθουσιασμένη. Το λάτρεψα από την αρχή γιατί πραγματικά είναι ανατρεπτικό και δεν ξέρεις τι θα γίνει μετά! Στο πρώτο κιόλας βιβλίο ένας από τους πρωταγωνιστές πεθαίνει. Μ'έπιασε μια μικρή κατάθλιψη σ'εκείνο το σημείο δεν το αρνούμαι. Μα γιατί κάποιος να σκοτώσει τον καλό? Ναι ξέρω κι οι καλοί πεθαίνουν. Τώρα είμαι στο 4ο βιβλίο κι υπολείπονται άλλα 3 κι άλλο ένα που δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Δυστυχώς με τα παιδιά δεν έχω ελεύθερο χρόνο να διαβάσω όσο θέλω.

Τώρα που η σειρά προβάλλεται μερικές φορές ξεκλέβω λίγο χρόνο να το παρακολουθήσω. Έκανα και μία μικρή έρευνα σχετικά με την σειρά κι έμαθα πολλά πράγματα. Ξέρατε ότι οι σκηνές του Casterly Rock (εκεί που μένει ο βασιλιάς) έχουν γίνει στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας? Εγώ πάντως όχι. Έριξα λοιπόν μια ματιά για την Κροατία κι εντυπωσιάστηκα από την ομορφιά της τόσο πολύ που θέλω κάποια στιγμή να πάω στο μέλλον. Και φυσικά για το γεγονός ότι μέρος της σειράς ήταν εκεί. Γι'αυτό σας δείχνω κάποιες φωτογραφίες που βρήκα για να θαυμάσετε κι εσείς.




post signature

9 comments:

  1. Πραγματικά πολύ όμορφα είναι στην Κροατία! Όσο για τα βιβλία, να σου πω την αλήθεια δεν ήξερα ότι υπάρχουν κι επειδή θα ήθελα πολύ να δω τη σειρά αλλά είναι αργά και με παίρνει ο ύπνος, μάλλον θα τα ζητήσω δώρο από τον Αη Βασίλη! Πάντα άλλοστε το βιβλίο είναι καλύτερο από την ταινία, έτσι δε λένε;
    Καλώς βρεθήκαμε Μαρία! Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  2. Καλώς σε βρήκα!Σε προειδοποιώ ότι έχει πολύ διάβασμα αν πάρεις τα βιβλία (μη πεις ότι δε στο'πα).Είναι 7 βιβλία κι αναμένεται να βγει και το 8ο!Αλλά ναι είναι καλύτερο από την ταινία.Άλλη η χάρη του βιβλίου!

    ReplyDelete
  3. Καλά τι φανταστικές φωτογραφίες! Έχω ψηθεί για Ντουπροβνικ τρελά!!!! Α και φυσικά αγαπώ Game of Thrones! Ειδικά τον Γιανάκη τον Σνόου, μέσα στη καρδιά μου τον έχω!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα ναι είναι κόμματος!

      Delete
  4. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω και στο δικό σου χώρο!
    Τη σειρά τη γνωρίζω και την παρακολουθώ μέσω ίντερνετ - είναι πολύ καλή! Τα βιβλία δεν τα έχω διαβάσει.
    Δεν ήξερα ότι σκηνές της έχουν γυριστεί στην Κροατία! Τα μέρη που δείχνεις είναι πανέμορφα. Σχεδιάζαμε να τα επισκεφθούμε το καλοκαίρι που μας πέρασε, αλλά δεν έκατσε τελικά... Ευελπιστώ στο μέλλον!
    Καλό απόγευμα να έχεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ κρίμα που δε τα κατάφερες,θα μας έλεγες τώρα πως είναι!Δεν πειράζει θα'χουμε να ονειρευόμαστε για το μέλλον!

      Delete
  5. καλως σε βρήκα τι μαγικο όνομα είναι αυτό θα περιμενω με αγωνια τα χριστουγεννιατικα σου φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!!Έχω ήδη αρχίσει τις ετοιμασίες (όσο μου επιτρέπουν τα ζιζάνια μου).Φιλάκια!

      Delete
  6. Την Κροατία χρονια την έχω ερωτευθεί, ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει το θαύμα!
    Φιλάκια πολλά συν-ερωτευμένη μου Μαρία
    Καλό Σ/κ!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips