Friday, April 25, 2014

It's Friday I'm in Love

Before Easter while I was strolling through shops without any intention of buying something, I came across to a girly spring dress in yellow color. Just in the sight of it it made me smiling in the thought of spring, good weather and endless walks. Ofcourse I took it without second thought and I so can't wait to wear it! The weather is becoming day by day better and walks are waiting for us. Do you like yellow dresses? Do you prefer it short or maxi?

Τις ημέρες του Πάσχα κάνοντας βόλτα στα μαγαζιά χωρίς να έχω σκοπό να πάρω κάτι, έπεσα πάνω σ'ένα κουκλίστικο ανοιξιάτικο φορεματάκι χρώματος κίτρινου. Βλέποντας το και μόνο μ'έκανε να χαμογελάω στην σκέψη της άνοιξης, του καλού καιρού, των ατελείωτων βολτών. Φυσικά και το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη κι ανυπομονώ τόσο πολύ να το φορέσω! Ο καιρός γίνεται ολοένα και πιο καλοκαιρινός κι οι εξορμήσεις μας περιμένουν. Σου αρέσουν τα κίτρινα φορέματα? Θα το προτιμούσες κοντό ή μακρύ?

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=51529592



https://www.fashionfreax.net/outfit/251889/yellow-dress



http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=50254411



http://www.luvimages.com/image/yellow_jcrew_dress-3370.html



http://adoreglamour.tumblr.com/



http://bitsybride.com/yellow-bridesmaid-dresses/yellow-country-rustic-bridesmaid-dress/



http://www.yopeey.com/yellow-shimmy-high-low-homecoming-dresses-high-low-dresses-tumblr/



http://www.pinterest.com/pin/196188127487643911/




post signature

19 comments:

  1. Αν και δεν έχω φορέσει ποτέ κίτρινο φορεματάκι, αυτά που επέλεξες μου άρεσαν πολύ!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ReplyDelete
  2. Νομιζω πως δεν εχω φορεσει ποτε κιτρινο, αλλα το τελευταιο θα το φορουσα ανετα, μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο στιλ.

    Καλο Σαβ/κο!

    ReplyDelete
  3. Πολυ ομορφα τα φορεματακια και το κιτρινο θεικο τωρα την ανοιξη.
    Εγω δεν φοραω φορεματα . Στην ζωη μου μεχρι τωρα φορεσα 2 φορες αναγκαστικα για γαμο ενος ξαδελφου και μιας φιλης... :)

    ReplyDelete
  4. δεν έχω καν σκεφτεί να φορέσω κίτρινο! ωραία ιδέα!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Και μου αρέσουν και μου πάνε (λόγω μαλλιού, και σε σένα άλλωστε) Το πρώτο είναι όλα τα λεφτά και θα το φορούσα άνετα! Που θα πήγαινα δεν ξέρω μόνο!! Αχαχαχα! Μάκια αγάπη και καλό Σ/Κ! Πάλι ήρθε η Παρασκευή; Έλεος! Τρέχει ο χρόνος...

    ReplyDelete
  6. Το κίτρινο είναι το χρώμα που αγαπώ γιατί έχει το χρώμα του ήλιου !!!! Το πρώτο θα το φορούσα γιατί είναι υπέροχο , αλλά και το τελευταίο μου αρέσει πολύ..
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  7. Με γειά!
    Κίτρινο φόρεσα πέρυσι το καλοκαίρι που πάντρεψα τη κολλητή μου και ήταν το πρώτο κίτρινο φόρεμα που φόρεσα ποτέ! Το τόλμησα και βγήκε υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  8. Είναι άκρως καλοκαιρινό, έχω κίτρινη τσάντα αλλά ποτέ δεν έχω τολμήσει ποτέ να το φορέσω σε ρούχο! Μια δοκιμή θα μας πείσει!! :) Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφα φουστανάκια Μαρία μου!Ωραίες οι επιλογές σου!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. Όμορφο χρώμα το κίτρινο.
    Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  11. Tα λατρευω τα κιτρινα φορεματα! Κοντο προτιμω, γιατι το μακρυ νομιζω εν μου παει πολυ! Φιλια!

    ReplyDelete
  12. σορρυ αλλα δεν ειμαι του κιτρινου αν κ το τελευταιο τα σπαει. οσο για τις βολτες... ω ναι το εχω παρει χαμπαρι....

    ReplyDelete
  13. Έχω ένα κίτρινο κοντο τιραντε με ζωνάκι και το λατρεύω! Είναι τόσο καλοκαιρινό και διαφορετικό σαν χρώμα! Αν βρεις την απόχρωση που σου ταιριάζει είναι φοβερά στυλάτο χρώμα! Άντε να φτιάξει ο καιρός να τα φορέσουμε πάλι!

    ReplyDelete
  14. Α καλά! Πάει το σχόλιο.... Τα νεύρα μου τσατάλια σήμερα με το ίντερνετ.......
    ΚΕΡΝΑΩ σοκολατένιο δώρο σήμερα και σε περιμένω οπωσδήποτε (αν έχω ίντερνετ... :(( )

    http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/04/m.html

    ReplyDelete
  15. Αν και δεν το έχω φορέσει ποτέ ως χρώμα το κίτρινο, το 1ο φόρεμα φαίνεται αιθέριο!

    ReplyDelete
  16. Δεν το έχω φορέσει ποτέ το κίτρινο, φέτος το πλασάρουν με το μπλε πολύ. Το 4ο φόρεμα θα το φορούσα ευχαρίστως!!!

    ReplyDelete
  17. Πολύ ωραία φορεματάκια!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Πολύ όμορφες επιλογές Μαρία !!! Ειδικά, το τελευταίο φόρεμα είναι τέλειο !!! Πολύ ωραίο το κίτρινο χρώμα και όλες του οι αποχρώσεις !!! Το έχω φορέσει σε μπλούζα πολλές φορές, αλλά σε φόρεμα ακόμη δεν το έχω τολμήσει !!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!

    ReplyDelete
  19. Ως σχέδιο ΛΑΤΡΕΨΑ το δεύτερο!! βέβαια έχω ένα θέμα με τα έντονα χρώματα και δε μπορώ να φορέσω κίτρινο,ενώ μ' αρέσει να το βλέπω στους άλλους.Και στο κρεβάτι μου κίτρινο λεμονί κάλυμμα έχω βάλει!Αλλά πάνω μου δε μπορώ...ιδιοτροπίες τι να πεις;;
    Καλό μήνα Μαράκι!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips