Sunday, February 2, 2014

Top5 Favorites/International movies-Αγαπημένα τοπ5/Ξένες ταινίες

Ξένες ταινίες! Μ'αρέσει πολύ να βλέπω ξένες ταινίες! Λατρεύω να βλέπω ξένες ταινίες! Να πηγαίνω σινεμά με παρέα και βουτυράτο ποπ κορν κι ένα σακουλάκι ζαχαρωτά, να χώνομαι στις άνετες πολυθρόνες και να σκοτεινιάζουν όλα γύρω μου και να βρίσκομαι σ'άλλο κόσμο ξαφνικά! Καλά και στον καναπέ του σπιτιού μου συμβιβάζομαι (μόνιμα τον τελευταίο καιρό θα έλεγα).

Μ'αρέσουν οι ξένες ταινίες γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη ποικιλία χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αξιόλογες ελληνικές! Αλλά σε σύγκριση με τις ξένες σίγουρα υπερτερούν οι ξένες σε πολλά σημεία. Αν με ρωτούσε κανείς τι είδος μ'αρέσει χμ δύσκολη ερώτηση να απαντήσω.

Μ'αρέσουν τα ψυχολογικά θρίλερ πολύ, αλλά δε μπορώ τα αίματα! Μ'αρέσει να βλέπω ρομαντικές κομεντί και να ονειρεύομαι ότι ο κόσμος είναι ρόδινος (και να τρέχει και μια σταγόνα δάκρυ στο πλάι του ματιού γιατί είμαι κι ευαισθητούλα). Μ'αρέσουν όμως κι οι περιπέτειες και τα δράματα και οι κωμωδίες, κοινώς μ'αρέσουν όλα τα είδη κι αναλόγως την διάθεση βλέπω κάτι ανάλογο.
Οι αγαπημένες μου ταινίες έχουν λίγο απ'όλα. Δυσκολεύτηκα πολύ να τις περιορίσω σε 5 αλλά μετά από αίμα και ιδρώτα τα κατάφερα και ιδού οι 5 αγαπημένες μου ταινίες:


1) Όσα παίρνει ο άνεμος

Πραγματικά πεθαίνω γι'αυτή την ταινία! Κι ας είναι 2 3ώρα, δηλαδή 6 ώρες ταινία! Την έχω δει ούτε κι εγώ ξέρω πόσες φορές, σίγουρα πάνω από 20! (τώρα μπορείτε να ρίξετε ντομάτες). Όταν ήμουν μικρή ονειρευόμουν ότι ήμουν η Σκάρλετ κι όλα τα αγόρια σφάζονταν για την ποδιά μου! Κι ο Ρετ, αχ ο Ρετ, τον έβλεπα κι έλιωνα! Ακόμα λιώνω δηλαδή αλλά μη το πείτε πουθενά!


2) Ρέκβιεμ για ένα όνειρο

Αυτή την ταινία την έχω λατρέψει τόσο για το σενάριο της όσο και για την μουσική της. Είναι λίγο (έως πολύ) ψυχεδελική κι ανατριχιαστική σε κάποια σημεία αλλά δείχνει την πραγματικότητα που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος για να ικανοποιήσει το πάθος του. Πολλά τα αλληγορικά μηνύματα που σε βάζουν κάθε φορά σε σκέψεις.



3) Η σιωπή των αμνών

Όταν είχα πρωτοδεί αυτή την ταινία μου έκανε τέτοια εντύπωση που ήθελα να την ξαναδώ από την αρχή. Ο Άντονι Χόπκινς κορυφαίος στο ρόλο του είναι τόσο πειστικός σαν κανίβαλος. Κι εμφανίζεται μόλις 16 λεπτά (τώρα το έμαθα κι εγώ) για το οποίο πήρε και Όσκαρ! Άμα το έχει ο άνθρωπος τελικά όλα είναι πιθανά. Φυσικά κι η Φόστερ σαν αστυνομικίνα με το δυσάρεστο παρελθόν δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας. Από τις καλύτερες ταινίες της. Μακράν όμως!



4) Pulp Fiction

Αν κι ο Ταραντίνο δεν είναι τόσο του γούστου μου στην συγκεκριμένη ταινία έγραψε! Αν και να πω την αλήθεια χρειάστηκε να την δω δυο φορές για να την καταλάβω (είμαι και φυσική καστανόξανθη μη βαράτε).



5) Λίστα του Σίντλερ

Απίστευτη ταινία, απίστευτο σενάριο, απίστευτοι ηθοποιοί! Πραγματική ιστορία από τις συγκινητικές της μαύρης σελίδας του Β' Παγκοσμίου Πολέμου! Χαρακτηριστική φιγούρα το κοριτσάκι με το κόκκινο παλτό που δυστυχώς δεν επιζεί.


post signature

26 comments:

  1. Χαίρομαι που διαβάζω ότι λατρευεις τις ξένες ταινίες και το cinema.
    Φοβερές οι επιλογές σου Μαρία μου με ιδιαίτερη προτίμηση στην " Λίστα του Σίντλερ" που ήταν και στη δική μου 5άδα! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα χαίρομαι που έχουμε ένα κοινό!!! Φιλάκια!

      Delete
  2. "Η σιωπή των αμνών" και ως βιβλίο ήταν πολύ συνταρακτικό....
    Κι εγώ συμφωνώ με όσα είδη σου αρέσουν (συν τα ποπ κορν βεβαίως! αχαχα!)
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βιβλίο ε? Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει! Πρέπει να το βρω οπωσδήποτε! Φιλάκια!

      Delete
  3. Ωραίες ταινίες διάλεξες Μαρία μου! Είμαστε ομοιοπαθείς! Στο σπίτι πια ταινίες και πολύ μας είναι :)))) Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα κι εσύ μία από τα ίδια! Σε καταλαβαίνω! Φιλάκια!

      Delete
  4. ποιος δεν λατρεύει ξένες ταινιες!! τα παντα εκτος απο ρομαντικα βλεπω και δραματα! προτιμω τον καναπε μου να αραζω με τις πιτζαμες να χουχουλιαζω να εχω και κατι τις να μασουλαω παρα το σινεμα! αλλα βρε παιδι μου πολυ βαρυ το τοπ 5 των αγαπημένων σου ταινιών!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ή παίζουμε ή δεν παίζουμε! Χαχαχαχα

      Delete
  5. ωωω τα αγαπώ όλα!!!! αυτά τα ποπ κορν και ζαχαρωτά είναι που μου αρέσουν περισσότερο!! κάπως έτσι με ψήνουν για να πάμε σινεμά, αλλιώς δύσκολα το αποφασίζω!! χεχε.. φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βλέπω κι εσύ εύκολα κουνιέσαι για σινεμά χαχαχα! Φιλάκια!

      Delete
  6. κλασσικες και διαχρονικες ταινιες!
    συμφωνω!
    καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου φίλη μου! Φιλάκια!

      Delete
  7. χαχαχα βολικος και ο καναπες...εχεις ψυγειο και τουαλετα κοντα! :)

    τελειες επιλογες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τώρα το ψυγείο δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό που το έχεις κοντά χαχαχα! Φιλάκια!

      Delete
  8. Κλασσικές ταινίες που μπορείς να τις βλέπεις συνέχεια!

    ReplyDelete
  9. Καλησπέρα Μαρία. Βάλε με κι εμένα στους λάτρεις των ταινιών ( ο μόνος λόγος για τον οποίο θεωρώ πως αξίζει να έχεις τηλεόραση σε ένα σπίτι + κάτι ενδιαφέρονταν ντοκυμαντέρ... βλ. για βυθούς, διάστημα, κτλ). Όση ώρα διάβαζα την ανάρτησή σου, προσπαθούσα να σκεφτώ τις δικές μου αγαπημένες ταινίες (ακόμα το σκέφτομαι!) Ωραία" Η σιωπή των αμνών" και καταπλητικό το σάουντρακ από το "Ρέκβιεμ για ένα όνειρο" Καλό μήνα να έχουμε :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι σε κάτι χρησιμεύει τελικά αυτό το χαζοκούτι!!! Φιλάκια!

      Delete
  10. Δύσκολη κατηγορία διάλεξες!! Έκανες όμως πολύ καλές επιλογές!! Αγαπάω και εγώ πολύ το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο και τη μουσική του!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ δεν είναι τέλειο?!?!? Χαίρομαι που σ'άρεσαν οι επιλογές μου!

      Delete
  11. Εντάξει, όλες όσες διάλεξες είναι και δικές μου αγαπημένες!
    Με το " Όσα παίρνει ο Άνεμος" είχα θέμα, επίσης! Αλλά ποτέ δεν ήθελα να είμαι η Σκάρλετ... πολύ αντιπαθητική μου φαινόταν!!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά ήταν πολύ κακομαθημένη, πιο πολύ δεν πάει! Αλλά μετά τα καταφέρνει πιστεύω! Πιο πολύ μ'άρεσε η εμφάνισή της! Την θεωρούσα και την θεωρώ ακόμα απίστευτα όμορφη! Φιλάκια!

      Delete
  12. Όμορφες ταινίες
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  13. Καταπληκτικές ταινίες!! Κι εμένα με αρέσουν πολύ πολύ!!
    Ο Ρετ της τα λεγε αλλά αυτή!!! Αχ και βαχ!!!
    :)))
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και που της τα έλεγε...αυτή στον κόσμο της αχαχαχα! Φιλάκια!!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips