Thursday, March 24, 2016

Winner of etsy shop giveaway

First of all I want to thank everyone for your kind words and all the love that I received these days in the beginning of my etsy shop. I will try and do my best to make unique creations and to show new content quite frequently.

The etsy giveaway came to an end and the winner is Niki Rokana who will be notified via e-mail for her win. Wishing you all the best!

Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά σας λόγια και για όλη την αγάπη που εισέπραξα αυτές τις μέρες στο ξεκίνημα του μαγαζιού μου στο etsy. Θα προσπαθήσω να βάλω τα δυνατά μου για να φτιάχνω μοναδικές δημιουργίες και να σας παρουσιάζω καινούριο περιεχόμενο αρκετά συχνά.

Ο διαγωνισμός του etsy ήρθε στο τέλος του κι η νικήτρια είναι η Νίκη Ροκάνα η οποία θα ειδοποιηθεί μέσω e-mail για το δώρο της. Σας εύχομαι σε όλους τα καλύτερα!





post signature

3 comments:

  1. Τώρα εμένα μου ξέφυγε αυτή η σπουδαία είδηση για το μαγαζάκι σου Μαίρη μου αλλά σου εύχομαι να πάνε όλα κατ΄ευχήν με πολλές πολλές ιδέες!!
    Καλή επιτυχία!!

    ReplyDelete
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ .ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΣΑΣ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΑΣ.ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα σας. Ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση των 2 ημερών αλλά κάποια προβλήματα υγείας με ταλαιπώρησαν. Περισσότερες λεπτομέρειες σας έχω αποστείλει στο προσωπικό σας e-mail. Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips