Thursday, September 22, 2016

40 things to do before 40-40 πράγματα που θέλω να κάνω πριν τα 40

Few days ago was my birthday. An ordinary day like the others but with many wishes from my family and my beloved friends. No big celebrations, no fancy gifts, just me and my family. No regrets but having this peaceful birthday gave me an opportunity to think about my life, all the things that I'm grateful for and all the things that I want to try.

And an idea just hit me. Why won't I make a bucket list for all the things I want to try in the future? More specific 40 things I want to do before I turn into 40. I think 7 years are enough to at least try to accomplish most of them.

Πριν μερικές ημέρες ήταν τα γενέθλια μου. Μια συνηθισμένη μέρα σαν όλες τις άλλες αλλά με πολλές ευχές από την οικογένειά μου και τους αγαπημένους μου φίλους. Δεν το γιόρτασα πλουσιοπάροχα, δεν είχα φανταχτερά δώρα, μόνο εγώ κι η οικογένειά μου. Δεν το μετάνιωσα αλλά παίρνοντας ήρεμα στα γενέθλια μου μου έδωσε την ευκαιρία να σκεφτώ την ζωή μου, όλα αυτά για τα οποία είμαι ευγνώμων και όλα αυτά που θέλω να δοκιμάσω.

Και μια ιδέα απλά μου ήρθε. Γιατί να μην κάνω μια λίστα με όλα τα πράγματα που θέλω να δοκιμάσω στο μέλλον? Συγκεκριμένα 40 πράγματα που θέλω να κάνω πριν κλείσω τα 40. Νομίζω πως 7 χρόνια είναι αρκετά ώστε να προσπάθήσω να εκπληρώσω τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά.





  1. Have a huge birthday party-Να κάνω ένα μεγάλο πάρτι γενεθλίων
  2. Stay in a mansion for the holidays-Να μείνω σε μια βίλα για τις διακοπές
  3. Dance under the stars-Να χορέψω κάτω από τ'αστέρια
  4. Take a photography class-Να παρακολουθήσω μαθήματα φωτογραφίας
  5. Improve my flexibility-Να βελτιώσω την ευλιγισία μου
  6. Have a legit tea party-Να κάνω ένα καθώς πρέπει πάρτι τσαγιού
  7. Spend my whole summer vacation on the beach-Να περάσω όλες μου τις καλοκαιρινές διακοπές στην θάλασσα
  8. Camp on the beach-Να κατασκηνώσω στην παραλία
  9. Make my own recipe book-Να φτιάξω το δικό μου βιβλίο συνταγών
  10. Try a new activity-Να δοκιμάσω μια νέα δραστηριότητα
  11. Have a paint fight-Να παίξω πόλεμο με χρώματα
  12. Learn self defense-Να μάθω αυτοάμυνα
  13. Eat a cake without using my hands-Να φάω τούρτα χωρίς να χρησιμοποιήσω τα χέρια μου
  14. Learn a new language-Να μάθω μια νέα γλώσσα
  15. Run a half marathon-Να τρέξω ένα ημιμαραθώνιο
  16. Start a new family tradition-Να ξεκινήσω μια νέα οικογενειακή παράδοση
  17. Write a letter to my future self-Να γράψω ένα γράμμα στον μελλοντικό μου εαυτό
  18. Learn to meditate-Να μάθω να διαλογίζομαι
  19. Learn to paint with watercolors-Να μάθω να ζωγραφίζω με χρώματα νερού
  20. Redecorate my bedroom-Να αλλάξω διακόσμηση στο υπνοδωμάτιο μου
  21. Go on a spontaneous adventure-Να πάω σε μια αυθόρμητη περιπέτεια
  22. Overcome my fears-Να ξεπεράσω τους φόβους μου
  23. Go to a midnight movie premiere-Να πάω σε μια μεταμεσονύχτια πρεμιέρα ταινίας
  24. Go on a road trip in Europe-Να κάνω ένα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη
  25. Attend a cooking class-Να παρακολουθήσω μαθήμα μαγειρικής
  26. Grow my own food-Να καλλιεργήσω το δικό μου φαγητό
  27. Take a photo every day for a year-Να τραβήξω μια φωτογραφία κάθε μέρα για ένα χρόνο
  28. Have a romantic dinner-Να πάω σε ρομαντικό δείπνο
  29. Learn how to sew-Να μάθω να ράβω
  30. Go night swimming-Να πάω για νυχτερινό κολύμπι
  31. Make a memory book-Να φτιάξω ένα βιβλίο αναμνήσεων
  32. Read a book every month for a year-Να διαβάσω ένα βιβλίο κάθε μήνα για ένα χρόνο
  33. Make a legit craft desk-Να φτιάξω ένα αξιοπρεπές γραφείο χεριοτεχνίας
  34. Go to an opera-Να πάω σε όπερα
  35. Go to a ballet concert-Να πάω σε ένα κονσέρτο μπαλέτου
  36. Finish a book in one sitting-Να τελειώσω ένα βιβλίο χωρίς να σηκωθώ
  37. Have a tech-free week-Να μείνω μια βδομάδα χωρίς τεχνολογία
  38. Get a hair makeover-Να κάνω μια αλλαγή στα μαλλιά μου
  39. Build a snowman-Να φτιάξω ένα χιονάνθρωπο
  40. Have a themed movie marathon-Να κάνω ένα θεματικό μαραθώνιο ταινιών



Name a thing you would love to do and definitely put into your bucket list.

Πείτε μου ένα πράγμα που θα θέλατε πολύ να κάνετε και σίγουρα θα το βάζετε στην δική σας λίστα.


post signature

12 comments:

  1. Μαρια μου σου εύχομαι να τα πραγματοποιήσεις όλα! Φιλιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  2. Χρονια Πολλα Μαρακι!!!!!! Να τα χιλιασεις! και σου ευχομαι και τα 40 και αλλα τοσα να κανεις :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ζήνα μου! Κάτσε να κάνω πρώτα αυτά χαχαχα

      Delete
  3. χρονια πολλα! πολυχρονη οτι επιθυμεις!!! μεχρι τα 40 εχεις να κανεις οχι μονο αυτα στη λιστα αλλα και αλλα περισσοτερα!!! πανω κατω εχω βαλει κ εγω τα ιδια !!! εγω θαηθελα να ταξιδεψω με πλοιο ειχα κ το αεροπλανο αλλα το εκανα φετος και δεν το ξανακανω χαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Μ'αρέσει το αεροπλάνο παρ'όλο που το φοβάμαι πολύ!

      Delete
  4. Χρονια πολλσ ναχεις και να εισα πανα δημιουργικη

    ReplyDelete
  5. Χρονια πολλσ ναχεις και να εισα πανα δημιουργικη

    ReplyDelete
  6. Εντάξει μια χαρά μου φαίνονται οι επιλογές σου! Βατές και πραγματοποιήσιμες! Εύχομαι να τα έχεις κάνει όλα μέχρι τα γενέθλια σου του χρόνου ώστε να κάνεις καινούργια λίστα μέχρι τα 40! Εγώ πάλι θέλω να πετάξω με ελικόπτερο χιχιχι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είπα να μη μπω στα βαθειά χαχαχα. Με ελικόπτερο ε? Όσο κι αν μ'ενθουσιάζει η ιδέα το φοβάμαι.

      Delete
  7. Χρόνια σου πολλά και καλά, να τα εκατοστήσεις με υγεία και ευτυχία!
    Βρήκα κι εγώ βατή τη λίστα σου, και σου εύχομαι να καταφέρεις να τα πραγματοποιήσεις όλα!
    Εγώ θα ήθελα να ασχοληθώ με την σκοποβολή... μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τις δυνατότητές μου μόνο στα λούνα παρκ, χαχα! Θα ήθελα να το έκανα κανονικά την επόμενη φορά. Δεν βάζω όμως ηλικιακό όριο (δεν με συμφέρει να βάλω ως τα 40, χιχιχι!) Όποτε το καταφέρω, αρκεί να το καταφέρω!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips