Wednesday, March 2, 2016

30 day cleaning challenge-Πρόκληση καθαρισμού 30 ημερών

When it comes to cleaning I'm going to confess. I'm so lazy people. I don't want to clean and there are times that I find excuses to postpone a task. That's why I have made myself a cleaning schedule  to keep me on track and not lose it. And it worked, I was on track. Until Christmas came. And then flu came. And then a tiny medical thing came. And then I found so many excuses and left some tasks for later.

Then spring came. Oh yes this lovely weather with the sun shining and all the strolls you make and the open windows and oh wait! Spring cleaning! When it crossed my mind a cold sweat run my body. I can't make all the spring cleaning in one day, come on. I'm too lazy for that. I prefer to go out and eat a crepe. Or a waffle I don't care. But when something needs to be done, it should be done. With cold heart I found a quite painless solution to accomplish this. A 30day cleaning checklist. This way I don't feel overwhelmed and there are days that I can actually complete two tasks and finish this earlier.

Όσον αφορά το καθάρισμα, έχω να ομολογήσω το εξής. Είμαι τόσο τεμπέλα. Δε θέλω να καθαρίζω κι υπάρχουν στιγμές που βρίσκω δικαιολογίες για να αναβάλλω μια δουλειά. Γι'αυτό το λόγο έχω φτιάξω για τον εαυτό μου ένα πρόγραμμα καθαριότητας για να με κρατάει σε σειρά και να μην το χάνω. Και δούλεψε, είχα μπει σε μια σειρά. Μέχρι που ήρθαν τα Χριστούγεννα. Και μετά ήρθε η γρίπη. Και μετά ένα μικρό προβληματάκι υγείας ήρθε. Και μετά βρήκα τόσες πολλές δικαιολογίες κι άφησα μερικές δουλειές για αργότερα.

Μετά ήρθε η άνοιξη. Μ'αυτόν τον αξιαγάπητο καιρό με τον ήλιο να λάμπει κι όλες οι βόλτες που κάνεις και τα ανοιχτά παράθυρα και ουπς! Ανοιξιάτικη γενική καθαριότητα. Όταν μου πέρασε από το μυαλό μ'έλουσε κρύος ιδρώτας σ'όλο μου το κορμί. Δε μπορώ να τελειώσω όλη την γενική σε μια μέρα, λυπηθείτε με. Είμαι πολύ τεμπέλα για κάτι τέτοιο. Προτιμώ να πάω έξω και να φάω κρέπα. Ή βάφλα δε με νοιάζει. Αλλά όταν πρέπει κάτι να γίνει, θα γίνει. Με βαριά καρδιά βρήκα μια λιγότερη επίπονη λύση για να ανταπεξέλθω σ'αυτό. Μια πρόκληση καθαρισμού 30 ημερών. Μ'αυτόν τον τρόπο δε νιώθω πανικό και υπάρχουν μέρες που μπορώ να ολοκληρώσω δύο εργασίες και να τελειώσω όλο αυτό νωρίτερα.


You can print the list here 30 day cleaning challenge
Which type are you? Do you complete your spring cleaning in one day or divide tasks?
Μπορείτε να εκτυπώσετε την λίστα εδώ Πρόκληση καθαρισμού 30 ημερών
Εσείς ποιος τύπος είστε? Ολοκληρώνετε την γενική μέσα σε μια ημέρα ή διαχωρίζετε τις εργασίες?

post signature

7 comments:

  1. Πω πω, τι είπες τώρα....πραγματικά τις συχαίνομαι τις δουλειές του σπιτιού, είναι αναγκαίο κακό βρε παιδί μου. Η αλήθεια είναι ότι μοιράζω τις δουλειές ανάλογα με την διάθεση αλλά και τον χρόνο που έχω στη διάθεση μου. Διότι ακόμη και να θέλω να τις κάνω όλες σε μια μέρα, λέμε τώρα, δεν προλαβαίνω...Ας πούμε σήμερα έχω να καθαρίσω τα μπαλκόνια ....

    ReplyDelete
  2. Νομίζω το όνομα μου τα λεει όλα! Ακαμάτρα! Βασικά εχω καταληξει τα τελευταια χρονια να κανω γενικη μια φορα τη βδομαδα (πολλες φορες βοηθαει και ο Νικος) και μικρες δουλειες απο την λιστα που αναφερεις μεσα στη βδομαδα. Μετα την αποκτηση του γατιου πχ η σκουπα εχει μπει στην καθημερινοτητα γιατι αλλιως θα ζουσαμε μεσα σε μια χνουδωτη μπαλα απο τριχες!

    ReplyDelete
  3. Ιχχχχ.... αυτές οι δουλειές του σπιτιού ποτέ δεν τελειώνουν! Κι εγώ σαν την Μάρω είμαι, μία φορά την εβδομάδα και ειδικότερα κάθε Σάββατο ...κλάψ! Όλο λέω να βάλω πρόγραμμα να κάνω κι από λίγο τις καθημερινές για να απολαμβάνω το ΣΚ αλλά όλο κάτι γίνεται! Λες η λίστα σου να με βάλει κι εμένα σε πρόγραμμα;;;;

    ReplyDelete
  4. Ούτε καν με πρόγραμμα!
    Ότι βλέπει το μάτι μου κάνω εκείνη την στιγμή!
    Το μόνο που ακολουθώ είναι ότι αν μπώ σε ένα δωμάτιο (για άλλο λόγο) και δώ κάτι που δεν είναι στην θέση του το φτιάχνω οπωσδήποτε προτού βγω! Πίστευα ότι δεν θα έκανε καμία διαφορά, αλλά τελικά δεν υπάρχει ακαταστασία σχεδόν ποτέ στο σπίτι!

    ReplyDelete
  5. Γενική σε μια μέρα; Με τίποτα!!
    Η λίστα σου είναι πολύ χρήσιμη, την κράτησα ήδη και σε ευχαριστώ!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Μιας και αυτό τον καιρό κάνω κάτι από λίγο κάθε μέρα, είναι ότι πρέπει η λίστα σου!
    Μάλιστα τελικά κάποια λείπουν από τη δική μου και πρέπει να τα προσθέσω άμεσα!

    ReplyDelete
  7. Ευτυχώς που έχουμε μικρό σπίτι αλλιώς θα είχα ΄΄αυτοκτονήσει'' χε χε. Πάντως σε συμμερίζομαι αφάνταστα... Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες τρώνε τόσο χρόνο αλλά είναι σημαντικές για την υγιεινή του σπιτιού και ο σωστός προγραμματισμός για να γίνουν είναι η τέλεια λύση.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips