Monday, October 26, 2015

Organizing notebooks-Οργανώνοντας τα σημειωματάρια

If I ever say I have to many notebooks just don't believe me because in the first chance I will buy another one to add it in my collection. I am a more handwriting person and I love the feeling of paper under my hands. I may be into the techonology but when I can I prefer handwriting like my blog planner. By the way I hate e-books.

Αν ποτέ πω ότι έχω πολλά σημειωματάρια απλά μη με πιστέψετε γιατί με την πρώτη ευκαιρία θ'αγοράσω άλλο ένα να το προσθέσω στην συλλογή μου. Προτιμώ περισσότερο την γραφή και λατρεύω την αίσθηση του χαρτιού κάτω από τα χέρια μου. Μπορεί να είμαι μές την τεχνολογία αλλά όταν μπορώ προτιμώ την χειρογραφή όπως το ημερολόγιο του μπλογκ μου. Παρεπιπτόντως μισώ τα ηλεκτρονικά βιβλία.

So I made case to hold my notebooks. Remember the organizing box I made from cereal boxes to keep bills and little pieces of paper in tidy? I did pretty much the same thing and used a different wrapping paper to match my desktop in my office.



Έφτιαξα λοιπόν μια θήκη για να κρατάει τα τετράδια μου. Θυμάστε το κουτί οργάνωσης που είχα φτιάξει από κουτιά δημητριακών για να κρατάω τους λογαριασμούς και τα μικρά χαρτάκια? Έκανα πάνω κάτω το ίδιο και χρησιμοποίησα διαφορετικό χαρτί περιτυλίγματος για να ταιριάζει με την επιφάνεια εργασίας του γραφείου μου.






post signature

12 comments:

  1. Πολύ όμορφη ιδέα Μαρία ότι πρέπει για να τα έχουμε όλα οργανωμένα! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραία θήκη!Κι εγώ χρησιμοποιώ πολλά σημειωματάρια, μικρά,μεγάλα!Αυτή η συνήθεια ξεκίνησε κυρίως στα φοιτητικά μου χρόνια και παρά την εισβολή της τεχνολογίας στη ζωή μας κρατάει ακόμα!Τα λατρεύω γιατί με βοηθούν να οργανώνομαι κι εγώ αν δεν υπάρχει οργάνωση νιώθω τελείως ξεκρέμαστη!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία η ιδέα σου! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Πράγματι ωραία ιδέα για να υπάρχουν μαζεμένα στο κουτί !!
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφη ιδέα Μαράκι και μαζί σου σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά βιβλία :)

    ReplyDelete
  6. Ναι κι εγώ το ίδιο με τα σημειωματάρια...προτιμώ να γράφω τέλος!!! Πανέμορφη θήκη, πολύ ωραία ιδέα!

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραία η θήκη Μαρία!!! Εύκολη και κομψή και πολύ χρήσιμη με τόσα σημειωματάρια που έχουμε όλες μας!

    ReplyDelete
  8. Άλλη αίσθηση το σημειωματάριο, θα συμφωνήσω. Έχω κι εγώ για σημειώσεις κτλ είτε του σπιτιού είτε του blog. Θέλουν την οργάνωσή τους όμως κι αυτά και η θήκη θα κάνει εξαιρετική δουλειά!

    ReplyDelete
  9. αυτα ειναι..καταρχην δεν πεταμε τιποτα και κατε δευτερον οργανωνουμε κ ομορφαινουμε! τελεια!

    ReplyDelete
  10. Πανέμορφο έγινε Μαρία! Σε καταλαβαίνω απόλυτα για την αίσθηση του χαρτιού στο χέρι! Μισώ τα ηλεκτρονικά βιβλία, δεν έχουν μυρωδιά βρε παιδί μου!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips