Thursday, January 16, 2014

Leftovers Part 2-Περισσεύματα Μέρος 2

Μπορεί να πέρασαν τα Χριστούγεννα να ήρθε η καινούρια χρονιά αλλά τόσο καιρό μας ταλαιπωρούν οι ιώσεις, τα δόντια του μπέμπη που ετοιμάζονται να βγουν μαζεμένα, τον λυπάμαι τον καημένο φαντάζομαι πόνο που θα τραβάει, κάτι παραγγελίες από δω κι από κει κι έτσι χρόνος μηδέν. Προσπαθούσα τόσες μέρες να γράψω λίγες γραμμές αλλά δεν τα κατάφερνα.

Ένα τελευταίο διαφορετικό γούρι για την νέα χρονιά που είχα ξεχάσει να σας δείξω και μ'άρεσε τόσο πολύ!




Με κορδελίτσες κι ένα μπουκαλάκι με μαγική σκόνη για να μας φέρνει καλή τύχη τη νέα χρονιά!


Και μιας και μου περίσσεψαν μελομακάρονα, ευτυχώς δεν είχα κάνει και πολλά γιατί δεν ξέρω τι θα τα έκανα τόσα μελομακάρονα, τα αξιοποίησα κάπως διαφορετικά.

Έφτιαξα ρυζόγαλο για τον μικρό και σε μερικά ποτηράκια θρυμμάτισα τα μελομακάρονα για βάση κι από πάνω τα γέμισα με ρυζόγαλο. Το ρυζόγαλο το είχα φτιάξει χωρίς ζάχαρη για να ισορροπήσει με την μελωμένη βάση και να μην γίνει πολύ γλυκό!

post signature

25 comments:

  1. Ρε συ, μου τρέχουν τα σάλια!!
    Είσαι μαστόρισσα! Φιλιά πολλά και καλό βράδυ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοίτα να δεις που ερχόμουν να σου φέρω ένα αλλά μέχρι να φτάσω το έφαγα!!!! Φιλάκιαααα!

      Delete
  2. Περαστικά σας Μαρία μου! Όμορφο το γουράκι! Το γλυκό όμως με έστειλε!!! Λατρεύω μελομακάρονα και ρυζόγαλο, δεν ξέρω πως δένουν, αλλά νοστιμότατο το φαντάζομαι! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου! Περιέργως έδεσε μια χαρά, τουλάχιστον για τα δικά μου τα γούστα! Φιλάκια!

      Delete
  3. Το γουράκι σου είναι φανταστικό, αλλά τα μελομακάρονα με το ρυζόγαλο με ξελίγωσαν !!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα να'σαι καλά Ρένα μου! Φιλιά!

      Delete
  4. To γλυκάκι σου σούπερ!!!!
    Το γουράκι πανέμορφο, να είναι τυχερό!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα! Φιλιά!

      Delete
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαράκι,γλυκειά όσο το ευφάνταστο ρυζόγαλό σου!!!
    Οσο για το μπεμπη,θα περάσει κι αυτό...θα ταλαιπωρηθεί λιγάκι (μαζι κι εσύ) αλλά για καλό είναι
    Φιλιά πολλά κι ευχές

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή χρονιά Χαρά μου! Ταλαιπωρείται ο καημένος αλλά θα περάσει που θα πάει!!!

      Delete
  6. Και το γούρι και το γλυκό τέλεια!!!

    ReplyDelete
  7. Περαστικά! Πολύ όμορφο το γούρι και πολύ ιδιαίτερο με την μαγίκη σκόνη! Καλημέρα Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα! Καλό σ/κ!

      Delete
  8. Γλυκακι δεν εχει για εμας????

    ReplyDelete
  9. Καλως σε βρηκα!!!
    Πολυ ωραιο blog!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Και το δικό σου blog είναι ωραίο απ'όσο πρόλαβα να δω!

      Delete
  10. καλημερα φιλη μοιυ!
    μου ελειψες!
    φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου λείψατε!!! Φιλάκια!

      Delete
  11. Α το ρυζόγαλο με βάση το μελομακάρονο θα το γλυκάνει λίγο το μπεμπάκι σου , πονάει το μικρούλι σίγουρα .
    Το γουράκι με το μπουκαλάκι μου αρέσει
    Καλό Σ/Κ Μαρία μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μπεμπάκι είναι πολύ μικρό ακόμα για να φάει ρυζόγαλο αλλά μια χαρά γλύκανε την μανούλα! Καλό σ/κ Νικόλ μου!

      Delete
  12. Πολύ όμορφο τό γούρι σου Μαρία μου!!!Τό γλυκάκι σου είναι άπαιχτο!!Περαστικά στό αγοράκι σου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Dimi!!! Φιλιά!!!

      Delete
  13. Το ρυζόγαλο δείχνει νοστιμότατο! Και το γούρι πολύ όμορφο, το μπουκαλάκι τραβάει την προσοχή! Μας χρειάζεται λίγη αστερόσκονη...
    Περαστικά στο μικρό σου! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips