Sunday, November 25, 2012

Delicious apple cupcakes-Κεϊκάκια μήλου γιάμι!

Today is the feast of St. Catherine and I had to make something for the occasion as my cousin was celebrating. I thought to make a dessert but I wanted to be something healthy. The idea came to me while staring at the refrigerator and the apples I had from the village. I love apples and much more I love apple pies. But those apples I had weren't suitable for the classic version of apple pie. I had to find something and I did. Apple cupcakes with caramel glaze.

Σήμερα είναι η γιορτή της Αγίας Αικατερίνης κι έπρεπε να φτιάξω κάτι για την περίσταση μιας και γιόρταζε η ξαδέρφη μου, να μην πήγαινα με άδεια χέρια! Σκέφτηκα κάτι σε γλυκό αλλά ήθελα κάτι σε λίγο πιο υγιεινή εκδοχή. Την ιδέα μου την έδωσαν τα μήλα που είχα στο ψυγείο από το χωριό και κάτι έπρεπε να κάνω με αυτά. Λατρεύω τα μήλα και πολύ περισσότερο τις μηλόπιτες! Αλλά τα συγκεκριμένα μήλα δεν έκαναν για την κλασική μηλόπιτα. Έπρεπε να βρω κάτι...και βρήκα!!! Ατομικά κέικ μήλου με γλάσο καραμέλας!



They are delicious, very light and so soft that they literally melt in your mouth. Ok maybe it's not the healthiest version but I believe they are healthier than other recipes I found. The caramel glaze is so delicious even though I didn't use all the quantinty that the recipe called. You will find the recipe here Apple cupcakes

Είναι πεντανόστιμα, πανάλαφρα και τόσο μαλακά που λιώνουν στο στόμα σου! Εντάξει δεν είναι και η πιο υγιεινή εκδοχή αλλά πιστεύω ότι είναι καλύτερο από κάποια άλλα! Και το γλάσο καραμέλας είναι θεσπέσιο αν και δεν το έβαλα όλο όσο έλεγε η πρωτότυπη συνταγή για να μην το βαρύνω το κεϊκάκι. Την συνταγή θα την βρείτε εδώ Ατομικά κέικ μήλου με καραμέλα

 

Here are the cupcakes individually wrapped in clear cellophane tied with lilac ribbon to be offered as a treat.

Κι εδώ τα γλυκάκια συσκευασμένα ατομικά σε σελοφάν και δεμένα με κορδελίτσα για να προσφερθούν σαν δωράκι!
Χρόνια πολλά σε όλες τις Κατερίνες!!!

post signature

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips